- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik zeker doen, ik ga het nodig hebben

Geen echte reden. 3 oefeningen vind ik gelijk een beetje te weinig voor borst. En chest dips vind ik zeker even zwaar voor de triceps dan voor de borst... En doe maar één oefening voor triceps omdat ik maandag ook al een oefening doe en heb eigelijk vroeger veel te weinig mijn armen apart getraind dus nu rustig gewoon laten worden aan bepaalde oefeningen. In mijn volgende schema ga ik denk ik zowiezo een aparte armendag inpassen, aangezien ze toch behoorlijk zwak zijn.heel mooie training, misschien nog een klein puntje, waarom chest dips en geen gewone dips? 2 oefeningen mogen wel voor triceps, liefst zelfs 3, terwijl 3 voor borst zeker genoeg zijn.
We doen ons best henette training, gaat goed dan als je nog extra hard kan knallen volgende keer
..
Wat ben jij sterk voor een 16jarige!

.
Dan maar eerst seated wide grip row gedaan.)
)
Volgende week voor de 5 x 5 x 52 kg, rustig opbouwen.Thx.lekkere training bro.
raar dat er nog niet meer bezoekers posten, je zet nette trainingen neer.
tijd dat ik 'm ga volgen vanaf nu dan
niets van aantrekken joh, de eerste 20 paginas kreeg ik totaal geen comments, nu staat mijn log vol met comments van pedofielen zoals kwark![]()
! Ik hou de jouwe ook al een tijdje bij, zal wat meer beginnen posten