MuscleMeat

Logje to di bone

nette training man! rustse morgen he!

• Topic Starter Topic Starter
nette training man! rustse morgen he!
Zal ik zeker doen, ik ga het nodig hebben :D

Als ik een kabeltje vind voor mijn gsm aan mijn pc aan te sluiten ga ik een filmpje van mijn deadlift posten... Kben benieuwd als ik ze goed uitvoer volgens de kenners hier :D

315z6zr.jpg

fototje van hoe mijn rug er nu bij staat.

nog enkele foto's, pose's sucken :)

dfimc4.jpg

2my1e7d.jpg

5lp0rn.jpg

er is in het echt ook wel een symmetrieverschil op mijn borst, maar is niet zo erg als op de foto, komt door dat ik niet evenveel aanspan ofzo, i don't know :)
ib9amx.jpg

relaxt

Borst & triceps

Bench Press
5 x 30 kg, 5 x 50 kg (opwarming)
5 x 5 x 68 kg

-> Vorige week 3x5x70 kg dus 2 kg gezakt om zeker te zijn dat ik 5 setjes ging halen. 68 kg ging behoorlijk gemakkelijk, dus volgende week 5x5x70kg :)

Peck Deck
12 x 20 kg, 10 x 30 kg (opwarming)
3 x 8 x 45 kg

-> De laatste repjes bij elke set waren doorbijten, maar ik denk wel dat ik volgende week kan verhogen.

Incline Dumbbell Press
12 x 14 kg, 10 x 18 kg (opwarming)
3 x 8 x 22 kg

-> Ging ook redelijk vlotjes, volgende week verhogen.

Chest Dips
10 x BW
7 x BW
7 x BW

-> Altijd net voor fail gestopt. De laatste rep heb ik er altijd nog net kunnen uitpersen.

Skull Crushers (gewicht zonder EZ-stang)
12 x 10 kg (opwarming)
3 x 8 x 14 kg

-> 2de keer dat ik deze oefening doe en vond het behoorlijk zwaar met deze pussygewichten.

CONCLUSIE: De training ging een beetje te gemakkelijk. Volgende week zowiezo zwaarder gaan op de eerste 3 oefeningen :D

heel mooie training, misschien nog een klein puntje, waarom chest dips en geen gewone dips? 2 oefeningen mogen wel voor triceps, liefst zelfs 3, terwijl 3 voor borst zeker genoeg zijn.

heel mooie training, misschien nog een klein puntje, waarom chest dips en geen gewone dips? 2 oefeningen mogen wel voor triceps, liefst zelfs 3, terwijl 3 voor borst zeker genoeg zijn.
Geen echte reden. 3 oefeningen vind ik gelijk een beetje te weinig voor borst. En chest dips vind ik zeker even zwaar voor de triceps dan voor de borst... En doe maar één oefening voor triceps omdat ik maandag ook al een oefening doe en heb eigelijk vroeger veel te weinig mijn armen apart getraind dus nu rustig gewoon laten worden aan bepaalde oefeningen. In mijn volgende schema ga ik denk ik zowiezo een aparte armendag inpassen, aangezien ze toch behoorlijk zwak zijn.

nette training, gaat goed dan als je nog extra hard kan knallen volgende keer

benendag = zwaar afziendag! (maar we ronden deze training wel af met een biceps-oefening mmm)

Squat (in smith, tussen parallel en full) (gewicht zonder stang gerekend)
12 x stang, 10 x 20 kg, 8 x 30 kg (opwarming)
5 x 5 x 40 kg

-> Dat ging redelijk goed... Het is dan ook een belachelijk laag gewicht, maar ik ga het rustig opbouwen, want krijg redelijk vlug last van mijn onderrug als ik te snel zwaar ga.

Dumbbell Split Squat (gewicht per dumbbell)
12 x 9 kg, 10 x 16 kg (opwarming)
3 x 8 x 22 kg

-> Wat een doodgaan-oefening. Pffff verzuring tot en met! but we like e :D

Seated Hip Abduction
3 x 8 x 50 kg

-> Het toestel voor de oude meetjes, maar het is wel behoorlijk lastig als je redelijk zwaar gaat. Zweette me dood!

Leg Extensions
3 x 8 x 50 kg

-> Normaalgezien ging ik dit als 3de oefening doen, maar was de hele tijd bezet... door de instructeur :s Mijn benen waren al redelijk kapot toen ik hier moest aan beginnen, dus kan wel zwaarder aan.

Dumbbell Incline Curl
12 x 5 kg, 10 x 7 kg (opwarming)
3 x 8 x 9 kg

-> Hmm, het was de eerste keer dat ik deze oefening deed en ik voerde ze heel strict uit. Ook liet ik mijn armen niet echt hangen, maar drukte ze ik tegen mijn zijkant. Verkeerde uitvoering dus, denk ik.

Conclusie: goede benentraining voor mijn doen en ik kan er op aan dat ik behoorlijk stijf zal zijn morgen :D

2de week van mijn schema en maandag zijn de schouders aan de beurt:

Shoulder Press
10 x stang (10 kg), 5 x 20 kg, 5 x 30 kg (opwarming)
5 x 5 x 46 kg
6 x 50 kg

->Dit ging zeer goed. Volgende week 5 x 5 x 50 kg proberen.

Upright Row (cable)
12 x 20 kg, 10 x 30 kg (opwarming, handen op schouderbreedte)
3 x 8 x 55 kg (handen iets dichter bij elkaar)

-> Mijn polsen deden al moeilijk bij 10 x 30 kg, dus heb ik ze iets dichter bij elkaar gezet wat stukken beter aanvoelde.

Dumbbell Side Raises
12 x 5 kg, 10 x 7 kg (opwarming)
3 x 8 x 9 kg

-> Het eerste setje van 9 kg ging behoorlijk vlot, de andere 2 setjes waren behoorlijk afzien bij de laatste reps. Volgende week zelfde gewicht.

Plate Front Raise
12 x 5 kg, 10 x 10 kg (opwarming)
3 x 8 x 15 kg

-> Ging ook vlot. 5 kg meer dan de vorige training, dus we kunnen niet klagen :D.

Triceps Push Down
12 x 20 kg (opwarming)
3 x 8 x 30 kg

-> Zo strict mogelijk uitgevoerd en het was lastiiig!

Conclusie: Zeer goede training voor mij, heb overal mijn gewicht verhoogd buiten de vorige keer dus kan zeer tevreden zijn :D

Rug, traps en biceps.

Deadlift
5 x 40 kg, 2 x 5 x 80 kg (opwarming)
3 x 5 x 106 kg

-> Maar 2 kilogram verhoogt met vorige week, omdat ik toen al zeer veel last had met 104 kg. De 106 kg ging redelijk gemakkelijk, dus volgende week ga ik voor 110.

(Normaalgezien ging ik nu pulldown doen, ik had mijn handdoek en water al naast het apparaat gezet en was even rap om een kauwgumpje, daarna wil ik de v-grip pakken, en terwijl dat ik dat aan het doen ben, zet er hem een idioot op de pulldown :mad: Dan maar eerst seated wide grip row gedaan.)

Seated Wide Grip Row
12 x 40 kg
3 x 8 x 60 kg

-> verhoging van 5 kg buiten vorige week en het ging behoorlijk gemakkelijk, misschien ook omdat ik vorige week deze als 4de oefening deed en nu als 2de...

Small Grip Pull Down (V-grip)
12 x 30 kg, 10 x 40 kg
3 x 8 x 60 kg

-> Zelfde gewicht als vorige week, maar had er naar mijn gevoel veel meer moeite mee. Jammer.

Bent Over Row (behoorlijk horizontaal, raak wel de grond niet)
12 x 40 kg
3 x 8 x 58 kg (1e set: 1 cheat, 2de set: 1 cheat, 3de set: 2 cheat)

-> Wel verhoogt buiten vorige week, maar ik vond de uitvoering niet goed genoeg van mezelf. Volgende week zelfde gewicht waarschijnlijk.

Barbell Shrugs
12 x 50 kg
3 x 8 x 70 kg

-> Ging stukken beter dan vorige week. Wel het zelfde gewicht, maar de uitvoering was veel beter.

Barbell Curl
12 x 15 kg
3 x 8 x 21 kg (2de set maar 7 gedaan, 8ste was fail)

-> ZWAK ZWAK ZWAK!

Conclusie: Ben vooral tevreden dat de deadlift zo vlotjes ging. De rest kan er wel door.

Na de training nog een uurtje bij mijn vriendin gestaan tot haar bus er was, en dan nog een halfuur moeten fietsen. Katabool maarja, thuis direct rijst en brood met kip gegeten.

Dinsdagavond had ik 150 gram hesp gegeten dat al 3 a 4 dagen overtijd was en sinds woensdagmorgen last van een 'lopende ontlasting'. Voor de rest niets van klachten, gelukkig maar. Vandaag was de borst aan de beurt.

Bench press
5 x 30 kg, 5 x 50 kg, 5 x 60 kg (opwarming)
5 x 5 x 70 kg

-> Het ging moeizamer dan gedacht. De laatste rep van mijn vijfde werksetje was zeeeer nipt.

Peck deck
12 x 20 kg, 10 x 35 kg
3 x 8 x 50 kg

-> 5 kg verhoogt buiten vorige week, maar de laatste repjes waren altijd doodgaan.

Incline Dumbbell Press
12 x 18 kg
3 x 8 x 24 kg ( laatste repje, 3de set fail)

-> 2 kg verhoogd, dus kan niet ontevreden zijn.

Chest Dips
10 x BW
7 x BW
7 x BW

-> Evengoed als vorige week, maar voelde mij behoorlijk fitloos, 'k denk dat mijn lichte voedselvergiftiging er wel wat mee te maken had.

Skull Crushers (gewicht zonder EZ-stang)
12 x 10 kg
3 x 8 x 16 kg

-> Een kop als een tomaat na afloop van iedere set :)

Conclusie: Ik moet goed blijven vreten en hard trainen en dan komt het wel goed.

Heb aan mijn voedingsschema bij mijn ontbijt een ei'tje toegevoegd en een uurtje na mijn eerste post-workout meal (rijst, brood, kip) nog 50 gram brinta. Zit nu op een 3300 kcal.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Algemeen voedingsschema:

1) Pancake (80 gr havermout, 250 ml cocovite, 1 ei, kaneel), 10 gr amandelen, 1 appel
2) 50 gr brinta, 90 gr makreel, 10 gr notenmix
3) 120 gr rijst (ong. gewicht), 150 gr tonijn, 10 gr amandelen
Pre) Banaan
Post) 25 gr dextrose
4) 60 gr rijst (ong. gewicht), 50 gr volkoren brood, 150 a 200 gr kipfilet
5) 50 gr brinta
6) 50 gr volkoren brood, 100 gr paarderookvlees / ontvette ham, 10 gram notenmix
7) 500 gr kwark, 15 gr zonnebloempitten

(over de dag verdeeld meer dan een kilo groente en ongeveer 5 liter water)

netjes hoor, 5 x 5 x 70 benchen..
complete training verder

Benen, sterven dus

Squat (in smith, gewicht excl bar, tussen par en full)
12 x stang, 10 x 20 kg, 8 x 30 kg
5 x 5 x 44 kg

-> 4 kilogram verhoogd buiten vorige week en dat ging behoorlijk goed.

Dumbbell Split Squat
12 x 9 kg, 10 x 18 kg
3 x 8 x 22 kg

-> Zelfde gewicht als vorige week, maar zeker evenhard afgezien!

Leg Extensions
12 x 20 kg, 10 x 30 kg
3 x 8 x 55 kg

-> Werd midden mijn 2de setje behoorlijk misselijk, maar gelukkig niet moeten kotsen. Zweette ondertussen al als een rund (of hoe zeg je dat:D)

Seated Hip Abduction
12 x 20 kg, 10 x 40 kg
3 x 8 x 50 kg

-> Evenveel als vorige week, maar de laatste repjes waren pompeeen!

Incline Dumbbell Curl (bankje 45°, armen hangen, ellebogen drukkend tegen lichaam)
15 x 7 kg, 12 x 9 kg
7 x 12 kg
2 x 8 x 9 kg

-> Die 12 kg was nog iets te veel van het goeie voor mij zwakke armpjes, maar er wordt aan gewerkt!

Conclusie: dood en het terug naar huis fietsen deed bij elke trap zeer:p

3de week van mijn schema, en maandag = schouders + triceps

Shoulder Press
10 x stang, 5 x 20 kg, 5 x 40 kg
4 x 5 x 50 kg, 7 x 50 kg

-> Deze gaat goed, het 7de repje van mijn laatste set stond ik van kop tot teen helemaal te shaken :D Volgende week voor de 5 x 5 x 52 kg, rustig opbouwen.

Upright Row (handen 10 a 20 cm van elkaar, bar tot kin, cable)
12 x 20 kg, 10 x 30 kg
3 x 8 x 55 kg

-> Vorige weken zette ik mijn handen op schouderhoogte, maar dit deed niet veel deugd voor mijn polsen. Als ik mijn handen dicht bij elkaar zet, voelt het goed aan. Gewicht niet verhoogt buiten vorige week.

Dumbbell Side Raises
12 x 5 kg, 10 x 7 kg
3 x 8 x 9 kg

-> Ook hetzelfde gewicht als vorige week, en dat zal ook zo blijven de volgende weken. De werksetjes moeten veel vlotter gaan.

Plate Front Raise
12 x 5 kg, 10 x 10 kg
3 x 8 x 15 kg

-> Gaat goed, maar ben zeker nog niet klaar voor de 20 kg.

Triceps Push Down
12 x 20 kg
8 x 30 kg, 8 x 35 kg, 8 x 30 kg

-> Ik vond de eerste 8 x 30 kg redelijk gemakkelijk gaan en daarom dacht ik te verhogen... Het 2de setje nog net 8 reps uit kunnen persen, maar voor de zekerheid toch maar verlaagd.

Afgesloten met beetje buikspierenshizzle

Conclusie: Het belangrijkste is dat mijn shoulder press verhoogd is, de rest doet er niet echt veel toe.

Rug

Deadlift
10 x 50 kg, 8 x 80 kg
3 x 5 x 110 kg

-> Zwaar, en de vorm kon beter...

Small Grip Pull Down (V-grip)
12 x 30 kg, 10 x 40 kg
3 x 8 x 60 kg

-> ging behoorlijk, de laatste repjes waren wel persen.

Bent Over Row
12 x 30 kg, 10 x 50 kg
3 x 8 x 54 kg

-> Beetje teruggegaan in gewicht, maar nu moest ik bijna niet cheaten.

Seated Wide Grip Row
12 x 30 kg
3 x 8 x 60 kg

-> Voelde goed aan.

Barbell Shrugs
12 x 50 kg
3 x 8 x 70 kg

-> Techniek begint goed te lukken, volgende week gewict verhogen.

Barbell Curl
12 x 15 kg, 10 x 21 kg
3 x 8 x 23 kg

-> Bij mijn laatste 2 setjes was de 8ste rep steeds een fail, maar dan eventjes gewacht en dan er toch nog een 8ste rep uitgeperst.

Conclusie: Helemaal naar de klote. Ik heb deze training veel zwart gezien en misselijk geweest. Nu voel ik mijn rug zeer goed.

lekkere training bro.
raar dat er nog niet meer bezoekers posten, je zet nette trainingen neer.

tijd dat ik 'm ga volgen vanaf nu dan;)

niets van aantrekken joh, de eerste 20 paginas kreeg ik totaal geen comments, nu staat mijn log vol met comments van pedofielen zoals kwark:D

lekkere training bro.
raar dat er nog niet meer bezoekers posten, je zet nette trainingen neer.
Thx.
achja, zou idd wel toffer en leerrijker zijn mocht ik wat meer comments krijgen op mijn trainingen. Maar vind het wel redelijk normaal dat ik veel over het hoofd wordt gezien aangezien ik niet zo sterk ben en ook niet echt veel post in andere logs en topics, ookal lees ik de meeste logs wel eens door enzo.

tijd dat ik 'm ga volgen vanaf nu dan;)

niets van aantrekken joh, de eerste 20 paginas kreeg ik totaal geen comments, nu staat mijn log vol met comments van pedofielen zoals kwark:D

Dan verwacht ik af en toe eens een reactie'tje hé :D! Ik hou de jouwe ook al een tijdje bij, zal wat meer beginnen posten ;)

Terug
Naar boven