- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ook wel weer.
Na de wok neem ik 3 weken rust (of heel licht trainen) om van alle kleinere pijntjes af te komen.
De houding van mijn onderarm tov bovenarm bij pendlay laat nu al sporen achter. Dus die oefening en hammer curls vermijd ik maar weer. Ontsteking voel ik namelijk al aardig opkomen, en dat is dus de blessure die mij 2 jaar eruit heeft gehouden.
Pff doe ik eigenlijk nooit
maar in oktober nog 1,5 week rust gehad he.

Met een splitschema is een deload om de paar weken niet echt nodig imo.

Juist wel, en misschien nog wel vaker. Nu weet ik zo niet precies wat RichardV allemaal uitspookt, maar de gemiddelde splitschema's staan bol van dropsets en beyond failure stuff. Dat soort zaken hebben als consequentie dat je er simpelweg neuraal sneller doorheen zit.Met een splitschema is een deload om de paar weken niet echt nodig imo.
Juist wel, en misschien nog wel vaker. Nu weet ik zo niet precies wat RichardV allemaal uitspookt, maar de gemiddelde splitschema's staan bol van dropsets en beyond failure stuff. Dat soort zaken hebben als consequentie dat je er simpelweg neuraal sneller doorheen zit.
Begin gewoon met die kuur Ries, herstellen je blessures ook sneller![]()

Begin gewoon met die kuur Ries, herstellen je blessures ook sneller![]()
wat hebben annabolen te maken met het herstel van blessures?
) dan 3 weken chillen en dingen doen die ik anders nooit doe.