MuscleMeat

Logje

begint wel weer lekker sterk te worden zeg. super!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Moet ook wel weer.
Na de wok neem ik 3 weken rust (of heel licht trainen) om van alle kleinere pijntjes af te komen.
De houding van mijn onderarm tov bovenarm bij pendlay laat nu al sporen achter. Dus die oefening en hammer curls vermijd ik maar weer. Ontsteking voel ik namelijk al aardig opkomen, en dat is dus de blessure die mij 2 jaar eruit heeft gehouden.

• #1.103
Deadlift
10 x 100
8 x 150
4 x 180
1 x 220
1 x 240
Shrugs
10 x 180
6 x 200
Pull down
10 x 120
10 x 120
Dumbbell row
10 x 50
10 x 50
10 x 50
Barbel row
10 x 70
10 x 70
10 x 70

Wel een lekkere training. Bor durf ik nog ff niet zwaar. Deadlift was verder geen probleem:)

Moet ook wel weer.
Na de wok neem ik 3 weken rust (of heel licht trainen) om van alle kleinere pijntjes af te komen.
De houding van mijn onderarm tov bovenarm bij pendlay laat nu al sporen achter. Dus die oefening en hammer curls vermijd ik maar weer. Ontsteking voel ik namelijk al aardig opkomen, en dat is dus de blessure die mij 2 jaar eruit heeft gehouden.

wanneer heb je eigenlijk voor het laatste gedeload?

• #1.105
Pff doe ik eigenlijk nooit
maar in oktober nog 1,5 week rust gehad he.

Pff doe ik eigenlijk nooit
maar in oktober nog 1,5 week rust gehad he.

ik kan je aanraden om met jouw trainingsgewichten vaker een deload te nemen. uit veel ervaring van ook vooral powerlifters is gebleken dat dit enorm in blessures scheelt.

omdat powerlifters [WSB] vaak maximaal trainen is het voor hun gebruikelijk 3 week load 1 week deload te doen.

een deload hoeft ook geen complete rust te betekenen

verder veel succes met je rug :)

Met een splitschema is een deload om de paar weken niet echt nodig imo.

• #1.109
Was vroeger nooit geblesseerd.
Echter ben ik nu soms eigenwijs. Hammer curls en bepaalde grepen bij rug oefeningen moet ik gewoon vermijden.
Bankdrukken moet ik ook gewoon niet doen.

Dan blijft alleen mijn onderrug blessure over.
Erg zat:(
Maar deadlift wel 240 weer, dus valt ook wel mee.
Komt allemaal wel goed!;)

Met een splitschema is een deload om de paar weken niet echt nodig imo.
Juist wel, en misschien nog wel vaker. Nu weet ik zo niet precies wat RichardV allemaal uitspookt, maar de gemiddelde splitschema's staan bol van dropsets en beyond failure stuff. Dat soort zaken hebben als consequentie dat je er simpelweg neuraal sneller doorheen zit.

Begin gewoon met die kuur Ries, herstellen je blessures ook sneller :P

• #1.112
Juist wel, en misschien nog wel vaker. Nu weet ik zo niet precies wat RichardV allemaal uitspookt, maar de gemiddelde splitschema's staan bol van dropsets en beyond failure stuff. Dat soort zaken hebben als consequentie dat je er simpelweg neuraal sneller doorheen zit.

Ik doe op zich niet zoveel gekke dingen.
Heel af en toe asl ik de kolder in de kop heb, maar verder niet:D

Begin gewoon met die kuur Ries, herstellen je blessures ook sneller :P

Haha misschien wel ja. Word toch pas midden januari.;)

Nou ik heb er geen verstand van hoor, maar ik dacht dat bepaalde steroiden wel degelijk ervoor zorgden dat blessures in gewrichten sneller genezen.

• #1.117
Deca kan ontstekend remmend werken.
Andere AAS weet ik niet.
Winstrol zal misschien weer eerder onsteking veroorzaken, omdat vocht onttrokken kan worden uit de gewrichten (wat ik hoorde).

damn wat een gewcihetn en wat een massa en dan wil je nog gaan kuren

als je zo doorgaat moeten ze je in het gemeenteregister zetten onder ontroerend goed ( maar dan van het mobiele soort he ;) :p

• #1.119
Vandaag Borst, zijkant schouders en wat triceps

Incline smit press
10 x 50
10 x 90
8 x 120
4 x 140
Incline dumbbell flyes
10 x 47
10 x 47
Incline dumbbell press
10 x 47
10 x 47
Side laterals
4 x 10 x 22
Jm press
10 x 80
10 x 100
20 x 80

Was op. Druk op het werk, niet best gegeten. In het begin van de training ging alles oke, op het einde werd het een ramp!

• #1.120
Training dinsdag:
Biceps
Barbel curl
10 x 40
10 x 50
10 x 60
8 x 70
6 x 80
Dumbbell curl
10 x 34
6 x 40
3 x 45
50 failed
Preacher dumbbell curl
10 x 36
10 x 36

Was wel lekker.

Woensdag en donderdag niet getraind.

Vandaag rug:
Deadlift
10 x 120
8 x 160
4 x 190
1 x 230
1 x 250
Barbel shrugs
8 x 200
5 x 220 (grips was gone)
Pull down
10 x 100
10 x 100
Dumbbell row
12 x 50
12 x 50
Barbel row
10 x 70
10 x 80

Ging relatief makkelijk de deadlift. Laatste cm's is mijn manco. Het net helemaal recht staan.
Beetje last van mijn onderarm (overtraind, lichte ontsteking).

Ondanks dat i in een dipje zit, wel redelij kzwaar getraind. Volgende week nog 1 week (tot aan de wok ;)) dan 3 weken chillen en dingen doen die ik anders nooit doe.
Beetje huis opknappen, beetje papierwerk regelen, wat meer aandacht aan de vrouw geven en aan de kleine, en mijn kleine blessures laten genezen.

En mijn plan voor 2007 uitstippelen. Kwa trainen, dieet, kuur enz enz.
Word een mooi jaar:)

Terug
Naar boven