AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette bench toch en sterke bicep curls!

echt brute barbell curls loo!

Netjes getraind Loo (vooral je incline db presses en barbell curls vind ik lekker :D ), je komt stilaan weer op dreef zo te zien :thumbs:

Lekkere weights idd. Maar je was dus sterker op de chest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.145
Netjes getraind Loo (vooral je incline db presses en barbell curls vind ik lekker :D ), je komt stilaan weer op dreef zo te zien :thumbs:

Ik begin weer een beetje warm te draaien ja. Geen stress, geen pijntjes en shit, m'n stofwisseling gaat langzaam aan weer wat omhoog.
ff een paar weken knallen dan pak ik meteen creatine eroverheen en dan verwacht ik toch weer van de p*ssy weights af te stappen.

Lekkere weights idd. Maar je was dus sterker op de chest?

Ja normaliter hoor ik die 40kg dumbbells zeker wel te pakken. En bench zou ik eigenlijk 100kg moeten pakken. Na schuin misschien 90kg. Wordt wel hard werken maar moet te doen zijn.

• #2.146
DINSDAG

Beste training, flink doorgebuffeld. Godzijdank geen pijnlijke knieën, misselijkheid of andere bullshit.
Die 120kg squat was lelijk bij de tweede rep kwam ik met m'n hand tegen de veiligheidsstang aan waardoor ik m'n evenwicht en daardoor ook m'n concentratie verloor. Maargoed er ligt in ieder geval weer 120kg op m'n schouders, het is een begin.
Lunges meer als een jaar niet gedaan, ik verwacht dat het gewicht snel omhoog gaat.

Buik

Leg raises
15hh
20hh
20hh
15hh

Schuine crunches
4 * 25hh per kant

Benen

Squat (narrow stance)
14 * 60
12 * 80
12 * 100
6 * 120
14 * 60

Lunges (barbell)
12 * 30
12 * 40
12 * 50
10 * 50

Standing leg curl
10 * 25
10 * 30
12 * 35
10 * 40

Leg extensions
Een tieveshoer zat een beetje mooi te zijn op dat apparaat, maar overgeslagen voor deze keer.

Standing calve raises
25 * 130
20 * 170
20 * 170
20 * 170

Seated calve raises
20 * 30
20 * 30
20 * 30
15 * 40 + 15 * 20

Voeding;

09.00 bord brinta met whey shake, glas sinaasappelsap
11.30 bord pasta met 150g tonijn, vit C + multi
15.00 4 boterhammen met pindakaas
17.00 100g rijst met 250g kipfilet, visolie + vit E
18.30 trainen
20.00 whey shake met 30g dextrose
21.00 bord pasta met 200g koolvis, vit C
23.00 500g kwark met ananas

Laatst bewerkt:
Goede training, volgende keer gewoon die h**r wegjagen. :)

nette squat!

waarschijnlek deed ze het om je te pesten, of hoopte ze dat je een praatje kwam maken.

Lekker wel zo abs voor benen trainen :p

Brutal squats but I am dissapointed: tieveshoeren dienen om op te gaan zitten,
niet om over te slaan. Work that pelvis :p

mooie voeding loo!!!

• #2.152
what the **** jij zei; ahhh dan slaan we hem wel over voor deze keer.
Ik heb me over laten halen door jou.
Ik had echt spijt achteraf dat ik hem niet gedaan heb :(

Volgende keer toch gewoon even voorstellen of je even tussendoor kan:dunno: Makkelijker kan het haast niet meer gemaakt worden om een gesprek aan te gaan.:D

Flinke calfraises btw!

Hehehe idd ook 120kg squat, maar jij doet wat meer reps en maakt grotere sprongen, van 20 kg.
Doe jij die squats full of parallel?
Wat bedoel je met geniet er nog even van... dat ik je zo voorbij ga? :p;):D

Ik vind die lunges toch best zwaar, als je tenminste flink uitstapt:P

• #2.157
Hehehe idd ook 120kg squat, maar jij doet wat meer reps en maakt grotere sprongen, van 20 kg.
Doe jij die squats full of parallel?
Wat bedoel je met geniet er nog even van... dat ik je zo voorbij ga? :p;):D

die 120kg was tussen parallel en full in, ik kan hem geen full noemen want dat is ass to the grass. die sprong van 20kg was wel wat veel, is toch een hoop verschil dat voelt intimiderend aan, misschien pak ik volgende keer toch maar 110. ff kijken hoe die 100 aanvoelt volgende keer.

Ik vind die lunges toch best zwaar, als je tenminste flink uitstapt:P

ik stap wel goed uit ja, zodat ik goede stretch op m'n gluteus/hamstrings heb.

die 120kg was tussen parallel en full in, ik kan hem geen full noemen want dat is ass to the grass. die sprong van 20kg was wel wat veel, is toch een hoop verschil dat voelt intimiderend aan, misschien pak ik volgende keer toch maar 110. ff kijken hoe die 100 aanvoelt volgende keer.

Ik vind dit zo'n k*t gevoel altijd hé. Ga je lekker je setjes doen, heb je ervoor
je set up verdoet door teveel of te weinig gewicht te gebruiken. Altijd moeilijk vind ik het.
Goed gesquat in ieder geval kerel

• #2.159
Ik vind dit zo'n k*t gevoel altijd hé. Ga je lekker je setjes doen, heb je ervoor
je set up verdoet door teveel of te weinig gewicht te gebruiken. Altijd moeilijk vind ik het.
Goed gesquat in ieder geval kerel

Die 100kg gaat dan easy, dus je zelfvertrouwen schiet omhoog en je denkt ik doe eens gek ik pak meteen 120kg. Maar bij de eerste rep voel je het al he; **** dit is ****ing zwaar!!!!:D
Maar je bent al bezig dus je moet doorgaan.....

Die 100kg gaat dan easy, dus je zelfvertrouwen schiet omhoog en je denkt ik doe eens gek ik pak meteen 120kg. Maar bij de eerste rep voel je het al he; **** dit is ****ing zwaar!!!!:D
Maar je bent al bezig dus je moet doorgaan.....

Ik ga vanaf nu proberen een opbouw te doen van 10% van max gewicht setje.
Desnoods ga ik dan maar wat lager reppen ofzo. Werksets zijn belangrijker dan setup :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven