AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
uiteindelijk nog gedoet dan?

Waarom trouwens die peckdeck altijd in je borstschema? Kan je niet beter wat flys, of cable cross er in gooien dan?

mooie chickies :D

• Topic Starter Topic Starter
uiteindelijk nog gedoet dan?

Waarom trouwens die peckdeck altijd in je borstschema? Kan je niet beter wat flys, of cable cross er in gooien dan?

nee niet gedoet maarja, dit weekend was de voorzet hij ligt nu voor het goal ik hoef er alleen maar tegen te trappen.

klopt man, peck deck is voor SuPeRdUdEs en vrouwen, ik ga volgende week nieuw schema invoeren met cable fly's, veel beter.

tja kan je alleen maar gelijk geven dat je mee bent gegaan ......

Kom op Loo! Post nog eens een training :lifter: , of heb je het voorbije weekend 'de bal in doel getrapt' en ben je nog aan 't recupereren? :D

Kom op Loo! Post nog eens een training :lifter: , of heb je het voorbije weekend 'de bal in doel getrapt' en ben je nog aan 't recupereren? :D

Nou, inderdaad, het was open goal en de bal lag ervoor, maar.... niets is zo onvoorspelbaar als vrouwen, dus ik was te vroeg met juichen :(

En zelfs de gevorderde players maken wel eens een inschattingsfout;

Ik was al een tijdje aan het daten met een blonde chick.
Een enkele keer coïtus maar ik deed het verder rustig aan, aangezien het toch "een kat in het bakkie was", die chick was gek van me dus ik had de touwtjes in handen.

Enkele weken geleden introduceert ze me aan een vriendin van haar.
Eerlijk is eerlijk, die vriendin was lekkerder, maar de vriendin van jouw date versieren is gewoon not done. Athans, ik heb ook normen en waarden.
Echter, die vriendin liep al twee weken constant om m'n nek te hangen in de kroeg, me een beetje op te geilen, m'n nummer vragen om af te spreken.
En m'n oorspronkelijke date liet het ook toe.
Ik hield me in het begin een beetje afzijdig, ik wilde niet meteen happen want wie weet is het wel een list van die twee chicks en heb je op het laatst niks in handen.
Maargoed die chick was kennelijk echt gek van me, elke dag mij bellen en smsen, dus ik denk dat zit wel goed.
Donderdag uit eten met haar geweest, was harstikke gezellig ze vond het zo leuk met me.
Vrijdag 2x gebeld, of ik alsjeblief meewilde naar de kroeg.
Maar ik moest zaterdagmorgen werken, dus ik dacht "Kerel, heb geduld, ga lekker zaterdagavond met haar stappen en dan geef je haar eens ff een goede beurt, je hebt twee weken de kat uit de boom gekeken en je zaadjes geplant, morgen ga je oogsten"
Efin, het is zaterdag, die chick overdag weer gebeld, en s'avonds belde ze weer om af te spreken wat we gingen doen die avond.
Ik zeg "hey hoe was het vrijdagavond in de kroeg trouwens"
Zij; "ja, was wel leuk, ik was dronken joh, ik met die ene jongen gezoend en mee naar huis gegaan, echt schandalig"

WHAT THE ****???? VUILE VIEZE TERINGHOER, GORE BIATCH, HOE KAN JE DAT NOU ZEGGEN? KRIJG FF DE ****ING t*ring

Inderdaad, dat was het eerste wat in me opkwam, en nog wat andere dingen maar die zeg ik niet want er lezen ook kinderen mee.

Maargoed ik liet mezelf niet kennen en rondde het gesprek genuanceerd af;
"hey ff over vanavond, er is wat tussen gekomen ik ga niet stappen, ik bel je morgen anders wel ff"

Nou je snapt zeker wel dat ik die cheap ass skank 'ho (zoals Robke78 dat zo mooi verwoorde in een ander topic) nooit meer ga bellen.
En ik neem ook niet meer op als ze mij belt.
De t*ring wat denkt ze wel niet joh, verdomme de dag ervoor mee uit eten geweest, op de dag zelf 2x vragen of ik mee wil stappen, en de dag later (terwijl ze belt voor een afspraak)ff lopen vertellen dat ze die nacht ervoor ff een ander heeft gedoet.

Maar wat is nou het ergste, m'n oorspronkelijke date (zie eerste regel van deze post) kan ik nou ook wel vergeten,want je kan niet blijven switchen.

Moraal van het verhaal; van ruilen komt huilen :(

Ik heb zaterdag m'n nederlaag weggedronken, mezelf weer overtroffen qua drankgebruik, zondag ook voor pampes gelegen, met een zowel emotionele als fysieke kater.Maargoed, elk nadeel heeft z'n voordeel.
Godzijdank ben ik voorlopig weer ff genezen van blonde sletjes die 4x per week in de kroeg zitten, en godzijdank kan ik deze soort van nederlaag gebruiken om nog harder te trainen.
Dit laat ik natuurlijk niet over m'n kant gaan, dus genoeg reden om extra hard te trainen de komende tijd, ****ing teringhoer.

(beetje dramatiseren natuurlijk dat is goed vor de training ;))

Maandag

Begonnen met nieuw schema, en creatine. Nog geen gewichten bijgehouden, was een beetje rommelige training omdat het erg druk was in the gym en omdat er constant gelult werd door m'n trainingsmaat.

BORST
Schuin drukken
Bankdrukken
Cable crosssover (iets schuin bankje)
Close Grip bankdrukken

TRICEPS
Push down touw

BICEPS
Barbell curl (iets wat wijde grip)
Incline bench dumbbell curls

Overigens denk ik erover om close grip benchen eruit te gooien en om te ruilen voor dips.
Ik vond hem zwaar k*t voelen, last van m'n schouders en als ik van houding veranderde kreeg ik last van m'n polsen.
Is dit nou echt een goede oefening voor "binnenkant borst"???
Ik vond het niks.
Adviezen?

en nu weer knallen loo

Zuipschuiten!!!!;)

Maandag

Begonnen met nieuw schema, en creatine. Nog geen gewichten bijgehouden, was een beetje rommelige training omdat het erg druk was in the gym en omdat er constant gelult werd door m'n trainingsmaat.

BORST
Schuin drukken
Bankdrukken
Cable crosssover (iets schuin bankje)
Close Grip bankdrukken

TRICEPS
Push down touw

BICEPS
Barbell curl (iets wat wijde grip)
Incline bench dumbbell curls

Overigens denk ik erover om close grip benchen eruit te gooien en om te ruilen voor dips.
Ik vond hem zwaar k*t voelen, last van m'n schouders en als ik van houding veranderde kreeg ik last van m'n polsen.
Is dit nou echt een goede oefening voor "binnenkant borst"???
Ik vond het niks.
Adviezen?
?????? het is voor triceps, binnenkant bestaat niet

je log is super om te lezen.. nu weer knallen!

gaat toch best lekker hier:thumbs: weer een logje om in de gaten te houden:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven