XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met wie heb je getraint? M-rat of beast?

Lekkere training verder :bow:

Nette training neergezet!

Werkje in de bouw? Is dat zwaar?

nice workout loo!!!

Enkele krachtstats op het moment (en dit doet me ook veel pijn)
Alle reps op 10 hh (zonder cheaten he);

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

21 JUNI 2007

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

21 JUNI 2007

haha internethero.

Nette training Loo. Gewoon paar weekjes knallen en je bent zo weer op niveau.

haha internethero.

Nette training Loo. Gewoon paar weekjes knallen en je bent zo weer op niveau.

omdat ik het spuugzat ben dat iedereen hier iemand verheerlijkt die alleen maar fukcing achteruit gaat. Gaat lekker Loo, goed gedaan Loo... mag ik even kotsen.

Die post die ik citeerde was van juni 2007, das ****ing anderhalf jaar geleden en nog zit hij aan te k*tten. goede dagen, slechte weken. En dan nog gaat het van goed loo, lekker loo, nog gedoet loo............

laat mij dan diegene zijn die hem even laat zien waar hij staat. ****ing onderaan. en hem helpt eens echt omhoog te komen. in plaats van zich af te vragen wie hij nu weer gedoet heeft

DINSDAG

De hele dag in de bouw spullen lopen sjouwen + weinig tijd om te trainen, derhalve had ik besloten een lichtere training te doen in hoger tempo met lichter gewicht maar zeer stricte reps. Echter...soms heb je van die dagen dat je niet teveel van een training verwacht, maar dat je bij het beetpakken van de eerste set dumbbells al voelt dat het een zeer lekkere training gaat worden.
En dat werd het ook. Snel, strict, en nog best zwaar ook.

Borst

Schuindrukken dumbels
12 * 32
12 * 36
12 * 40
**** it ik pak 44;
8 * 44 (1spot)

Bankdrukken
12 * 70
10 * 80
8 * 90 (1spot)
12 * 60 (superstrict)

Standing cable fly's
12 * 17,5
12 * 17,5
10 * 20
10 * 20

Biceps

Barbell curls
12 * 30
10 * 40
10 * 40
12 * 30

Hammer curl
10 * 12
10 * 16
10 * 20 (forced reps)
10 * 20 ( "" )

Machine scott bench curls (rechte stang)
12 * 25
12 * 35
10 * 45

Voeding

Goed, moet de hele week schade inhalen van het weekend, vandaar.

10.00 bord brinta met whey shake, vit C + multi
12.30 4 boterhammen met pindakaas.
15.00 4 boterhammen met 150gram pindakaas
17.30 bord pasta met 150gram tonijn + 2 eieren, visolie + vit E
19.00 - 20.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
21.00 100gram rijst met 250gram rundergehakt, vit C
23.00 50gram pinda's met 500gram magere kwark

Die dumbbells pff...beest!! Voeding is ook dik in orde!
Maar je hebt ook wat schade in te halen door het weekend zondigaar.

nette gewichten op schuin dumbbell drukken man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.552

Benchpress; 100kg
Schuindrukken; 90kg

21 JUNI 2007

Dat klopt idd wel ja, ik ben nog wel ff wat sterker geweest zelfs.
(al is 44kg schuine dumbbells niet dicht van m'n max af)

Anyway, tuurlijk is het nog beneden Loo's standards. En tuurlijk was het de afgelopen maanden van 2008 maar aankloten waarbij het dweilen met de kraan open was. En daar is rondom de jaarwisseling ook meer dan genoeg aandacht aan besteedt in m'n log. Veel zelfreflectie, en veel meningen van anderen.
Rondom de jaarwisseling heb ik ook gezegd dat het in 2009 weer anders moet.
Nu kan ik twee dingen doen. Elke training achteruit kijken en bedenken hoeveel ik nog achterloop op wat het ooit was. Of per training evalueren hoe het is gegaan en vooruit kijken...
Dan is het de vraag wat me meer motiveert....

Een MarcJ, die me confronteert met vroegere stats...
Of een sgtmossad, die vooral positieve comments geeft.

Als ik beiden manieren van feedback geven even terugkoppel naar waar het allemaal om draait (in the gym, onder die barbell, of in dat squatrek) dan pas ik voor mezelf eigenlijk beiden methodes toe. (ik geloof ook stellig in beiden methodes van feedback geven)
Enerzijds denk ik; oke dan dit zijn nette gewichten, met 10 reps mag je tevreden zijn, just do it.
Je beeld de prestatie als zijnde een knappe prestatie in, daardoor ben je meer gemotiveerd om het te halen.
Anderzijds denk ik; **** this man, je hebt weleens zwaarder gepakt, don't be a ****ing p*ssy, just do it. Je beeld de prestatie als zijnde niks bijzonders, daardoor wordt het gewicht mentaal al lichter.

Beiden methodes werken voor mij. Soms denk ik aan een MarcJ, soms denk ik aan een sgtmossad. Positief of negatief, het is een drive om die zware werkset te pakken.

Als je alleen maar 1 methode toepast gaat het niet voor je werken.
Constant minderwaardig doen om je prestaties gaat je demotiveren, en gaat je drive naar beneden halen. Maar andersom ook. Constant tevreden en blij zijn om je prestaties gaat je drive ook naar beneden halen.

Anyway, dit was Loo's evaluatie op wederom een discussie in m'n log.
Altijd goed om constant te reflecteren en evalueren, want zodra er op de automatische piloot gevlogen wordt gaat het fout.
Voor degenen die me negatieve feedback geven; hartelijk bedankt ik neem het altijd mee in the gym.
Voor degenen die me positieve feedback geven; hartelijk bedankt ik neem het altijd mee in the gym.

b*ch!
goed gedaan :D

Inderdaad het heeft geen zin om constant te denken "ik heb ooit x gedaan en doe nu maar y". Merk ik bij mezelf ook , gewicht is niet belangrijk maar het gevoel wat het geeft.

• #2.554
b*ch!
goed gedaan :D

Inderdaad het heeft geen zin om constant te denken "ik heb ooit x gedaan en doe nu maar y". Merk ik bij mezelf ook , gewicht is niet belangrijk maar het gevoel wat het geeft.

En aan de hand daarvan bepaal ik ook altijd of een training goed is geweest of niet.
Zeker als je wat meer ervaren bent dan weet je dat het zetten van 1 of tig PR's niet altijd garant staat voor een goede training.
Daarom zet ik ook altijd een comment bij m'n training of ik hem goed vond of niet. Enkel van het aflezen van de gewichten kan ik later nooit terughalen of het ook werkelijk een goede training was, of dat het simpelweg beuken met heavy weights was met no mind-muscle connection what so ever.

Gewicht is wel belangrijk....

Tsja ik ben van mening en dat zal wel terug te voeren zijn op de oude pl vs bb discussie dat als je wilt groeien als natural dat je dan gewoon gewicht aan de bar moet toe voegen.

Simple as that.

Helaas zijn veel mensen op dit forum dat vergeten en trainen ze al tijden met dezelfde gewichten en proberen ze zichzelf te overtuigen dat ze toch wel groeien als ze maar geavanceerde technieken gebruiken.
Iemand die 250 deadlift zal gewoon een beter fysiek hebben dan iemand die 150 lift. Even de genetic freaks van 70 kg en bloated pl'ers daargelaten.

• #2.558
Tsja ik ben van mening en dat zal wel terug te voeren zijn op de oude pl vs bb discussie dat als je wilt groeien als natural dat je dan gewoon gewicht aan de bar moet toe voegen.

Simple as that.

Helaas zijn veel mensen op dit forum dat vergeten en trainen ze al tijden met dezelfde gewichten en proberen ze zichzelf te overtuigen dat ze toch wel groeien als ze maar geavanceerde technieken gebruiken.
Iemand die 250 deadlift zal gewoon een beter fysiek hebben dan iemand die 150 lift. Even de genetic freaks van 70 kg en bloated pl'ers daargelaten.

hahaha akkoord hoor, ik ga voor een groot gedeelte met je mee.
Maar de vlieger gaat niet altijd op.
Het is de eeuwenoude discussie. Ik zie soms gasten ****ing zwaar benchen en eenzelfde borstkas hebben als m'n neefje van 12.
Anderzijds ken ik jongens die allerminst indrukwekkend zijn op de bench en toch een zeer respectabele borst hebben.

Ik train ook liever slim dan zwaar, het gaat mij enkel en alleen om maximale stress op m'n te trainen spiergroep te brengen. En als ik daarbij iets lichter gewicht moet pakken dan heb ik daar geen enkele moeite mee.
Maar zware gewichten pakken hoort er ook gewoon bij, begrijp me niet verkeerd :D
No disrespect to powerlifters.

Simple as that.

Gedeeltelijk onzin, iedere bb'er weet dat de techniek en concentratie belangrijker is dan het aantal kg's.

Laatst bewerkt:
Loo,

Die tekst is fantastisch..je hebt gelijk zowel positief als negatief is welkom.
Wij zijn spartanen, soldaten, romeinen, halve griekse goden en gladiators.

We moeten knokken en hard zijn om groot te worden!

2009 is time for big muscles because summer is comming.

Betonblokken/ripped abs this summer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven