Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik doe erg m'n best om er op een fatsoenlijke manier vanaf te komen.
Eigenlijk wilde ik in eerste instantie al geen relatie maar op een dag besefte ik dat ik er tot in m'n nek in zat.
Zonde het is een harstikke leuke meid maar het is ten eerste geen ware liefde en ten tweede leidt ze me teveel af.

Sorry, bijna 2 jaar geleden maar ik moet je ff quoten :P

Geweldig :D:D

Soms denk ik aan een MarcJ, soms denk ik aan een sgtmossad.

:gay:

Volgens mij werkt het gewoon het beste om er aan te denken hoe je fysiek er uit ziet, als je in de spiegel kijkt, terwijl je een k*tje aan het volpompen bent. Dat motiveert pas;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
Sorry, bijna 2 jaar geleden maar ik moet je ff quoten :P

Geweldig :D:D

hahahaha vette flashback. Leipe shit was dat, dat heeft me nog veel energie gekost om van die psycho af te komen. Brieven, huilend voicemails volgesproken, lastig vallen in de kroeg, het ging maar door joh.

:gay:

Volgens mij werkt het gewoon het beste om er aan te denken hoe je fysiek er uit ziet, als je in de spiegel kijkt, terwijl je een k*tje aan het volpompen bent. Dat motiveert pas;)

Ach ieder z'n motivatie. Ik wissel o.a per set af waar ik aan denk.
Ik heb zoveel dingen waar ik motivatie uit kan halen, ik kan me overal wel druk om maken :D

Ach ieder z'n motivatie. Ik wissel o.a per set af waar ik aan denk.
Ik heb zoveel dingen waar ik motivatie uit kan halen, ik kan me overal wel druk om maken :D

Strange :p

Mijn verstand lijkt helemaal leeg te lopen tijdens een set, totaal van de wereld gaan ...
als het eens over is, lijk ik pas terug bij mijn positieven te komen :D

Mijn verstand lijkt helemaal leeg te lopen tijdens een set, totaal van de wereld gaan ...

Mijn t-maat en ik hebben het vaak over ;

- waar doen we het voor Marco?(mossad)

- voor the ****ing big tits deze zomer mossad( Marco)

Ik denk vaak aan het strand..dan moet je er toch fatsoenlijk bijlopen?
Bloemendaal is echt top van de zomer.

Same here hoor. Heb niet echt het idee dat ik ergens aan denk. Maar het laatste in mijn gedachte is wel dbb:D

omdat ik het spuugzat ben dat iedereen hier iemand verheerlijkt die alleen maar fukcing achteruit gaat. Gaat lekker Loo, goed gedaan Loo... mag ik even kotsen.

Die post die ik citeerde was van juni 2007, das ****ing anderhalf jaar geleden en nog zit hij aan te k*tten. goede dagen, slechte weken. En dan nog gaat het van goed loo, lekker loo, nog gedoet loo............

laat mij dan diegene zijn die hem even laat zien waar hij staat. ****ing onderaan. en hem helpt eens echt omhoog te komen. in plaats van zich af te vragen wie hij nu weer gedoet heeft

+1

Nou niets persoonlijk hoor ofzo maar ik geef MarcJ wel gelijk .

Mijn t-maat en ik hebben het vaak over ;

- waar doen we het voor Marco?(mossad)

- voor the ****ing big tits deze zomer mossad( Marco)

Ik denk vaak aan het strand..dan moet je er toch fatsoenlijk bijlopen?
Bloemendaal is echt top van de zomer.

Kerel, je traint toch niet alleen voor de wijven? Ik train iig voornamelijk voor mezelf. Is leuk meegenomen als andere mensen het mooi vonden, maar is echt niet mijn eerste motivatie. Als ik in mei/juni cardio aan het doen ben, denk ik misschien wel aan ripped abs voor in de zomer maar daar houdt het ook mee op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.570
http://www.youtube.com/watch?v=8R9r6Z1aQvI&feature=related

Ik zie mezelf hier wel tussen staan in de zomer, met een baco'tje in m'n hand, met wat lekkere chickies links en rechts van me. En wat ecto's uitlachend.

Tuurlijk je traint niet voor de chickies, maar het is voor mij soms wel een goede motivatie.

Ik zie mezelf hier wel tussen staan in de zomer, met een baco'tje in m'n hand, met wat lekkere chickies links en rechts van me. En wat ecto's uitlachend.

Tuurlijk je traint niet voor de chickies, maar het is voor mij soms wel een goede motivatie.

Goh, wie ziet zichzelf daar niet graag staan :)

Gast...als je een goed afgetraind lichaam hebt en niet z`on hoofd als MarcJ dan is het toch top als die chicks naar je kijken op het strand!

Dat filmpje is Master Loo ....check al die ecto`s dat is toch bruut als je daar afgetraind tussen paradeert op zo`n feest....wellicht zie ik je een keer in bloemendaal Loo..

@Willem; Ik doe het ook voor mijzelf en omdat het geestelijk ook erg ontspannend is na een dag werken...maar als ik aan de kippetjes denk raak ik nog meer gemotiveerd en na zo`n filmpje nog meer!

Trainze beesten

tuurlijk is dat goeie motivatie, 10 maanden hard trainen om dan 2 maand scherp te staan :D

trainen tussen de bejaarden en huisvrouwtjes - dat kan toch nog net wel - ik ben niet altijd met impo eens , maar nu wel . de mooie vrouwtjes is ook voor mij geen motivatie om hard te trainen - trainen doe ik voor mijzelf ( ik heb natuurlijk al wel een mooi meisje )

Ik zal nooit trainen voor anderen, uitsluitend mezelf.
Voor mij gaat het om de ont- en oplading, doelen halen en het proces mijn eigen lichaam kennen/ snappen. Het verteld mij iets over mijn kunnen.
Om mijn doelen te bereiken doe ik moeite, kies ik een strategie en verbondenheid.

Er is zoiets als intrinsieke en extrinsieke motivatie.
Zelf ben ik voornamelijk intrinsiek gemotiveerd.
Ik vind het heus aardig om extrinsieke reacties te ontvangen, voornamelijk omdat dit mijn intrinsieke motivatie doet bevestigen (niet omgekeerd).

De motivatie van het bereiken van resultaten (Resultant Achievement Motivation= RAM) van mensen is gebaseerd op twee motieven: het willen slagen of het vermijden van falen.

RAM staat gelijk aan het willen slagen min het vermijden van falen.
Dit houdt in dat wanneer iemand een grotere neiging heeft om succes te halen een positieve RAM heeft en iemand die meer de neiging heeft om het falen te vermijden, een minder positieve RAM.

Zelf ben ik gericht op het behalen van succes en ben hierdoor eerder geneigd een middelmatig moeilijke taak te kiezen, die het maximale over mijn capaciteiten kan vertellen.
Terwijl aan de andere kant de mensen die gericht zijn op het vermijden van falen waarbij zij zelf oorzaak zijn, eerder een te moeilijke taak zullen kiezen, omdat dit hen buiten de blaam van het falen stelt.

Wetenschappelijk benadering en zeer mooie tekst en 100% waar.

Alleen zomers kan ik wat minder rationeel denken bro....

Precies! Ik zie jullie van de zomer wel in Bloemendaal, etc.:D
Vooral als ik deze filmpjes zie kan ik niet wachten op de zomer.

Het is gewoon een feit dat als je wat complimenten krijgt op je fysiek dit je gewoon heel erg stimuleert om te gaan knallen.

Precies! Ik zie jullie van de zomer wel in Bloemendaal, etc.:D
Vooral als ik deze filmpjes zie kan ik niet wachten op de zomer.

Het is gewoon een feit dat als je wat complimenten krijgt op je fysiek dit je gewoon heel erg stimuleert om te gaan knallen.

Ik voel een meet aankomen op bloemendaal beach:D

Heerlijk die discussies toch! Kijk dit is een beetje het DBB wat ej nodig hebt in een log, afgewisseld met natuurlijk de neukverhalen. Vond het laatste alleen veels te veel de overhand hebben.

en wat betreft techniek vs gewicht. kijk maar naar bill starr en ripp toe. Twee fantastische programma's gericht op gewicht voor het maken van massa. Ieder zijn eigen wat voor diegene werkt.

Alleen dag in dag uit lezen dat een training goed voelde en lekker is en dan alsnog dezelfde gewichten gebruiken EN GVD GEEN FOTO's plaatsen zoals je beloofd heb droplul....... die vlieger gaat dus niet op he :p:p:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven