HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Ben blij dat je het zelf doorhebt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben blij dat je het zelf doorhebt

Vind het toch een hoop gezeik.
Loo opent een logje op zijn manier. Kun je van alles van vinden maar ja..c'est ca.
Trek je het niet? Ga ergens anders lezen.
Trek je het wel? Prima log. Soms wat leedvermaak, maar ach, mensen zijn we allemaal.
Ik vind Loo wel één van de weinig mensen hier waarvan ik zeg..das een kerel die midden in het leven staat. 80% hier zijn rare kwasten uit dorpen die naast het BB totaal geen leven hebben en dus idd geen alcohol drinken in het weekend en hier lopen te blaten.
Aan de andere kant ben je soms gewoon een emo-p*ssy, dat weet je zelf ook. Schop onder je squatreet moet je krijgen. Gelukkig gebeurt dat ook door sommigen.
Kortom, iedereen helpt Loo een handje op zijn manier![]()
vind het toch een hoop gezeik.
Loo opent een logje op zijn manier. Kun je van alles van vinden maar ja..c'est ca.
Trek je het niet? Ga ergens anders lezen.
Trek je het wel? Prima log. Soms wat leedvermaak, maar ach, mensen zijn we allemaal.
Ik vind loo wel één van de weinig mensen hier waarvan ik zeg..das een kerel die midden in het leven staat. 80% hier zijn rare kwasten uit dorpen die naast het bb totaal geen leven hebben en dus idd geen alcohol drinken in het weekend en hier lopen te blaten.
hier hebben we dus een van die 80% uit dorpen
Gaat goed Loo. Lekker door blijven knallen en een KEERTJE drinken in het weekend kan ook wel.

Wat is eigenlijk de reden dat je neck press verkiest boven een press voorlangs?
Je voeding ziet er goed uit trouwens.
Uitkijken voor je polsen loo. Speelt je oude blessure weer op? Misschien die front raises eruit gooien...heb ik ook gedaan toen ik een polsblessure had. En in de weken dat ik destijds doortrainde voel ik hem vollop tijdens Front en side raises(maar vooral tijdens de front raises). Dus wel voorzichtig zijn daarmee. Misschien DB Shoulder Press gaan doen?
We kijken al uit naar de foto's die je op 1 Januari 2009 gaat posten.
Zeker, ben ook benieuwd. Je hebt in iedergeval een goede concurrent aan tiger!
Tiger trouwens nog wat gescoord op Dirty Dutch?
ik ook, ik kan je alvast verklappen...die foto komt op z'n vroegst op de laatste dag van januari.
goed bezig loo
dude nu moet je toch echt pics gaan posten. Niemand op dbb krijgt zoveel steun in zn log. Als je nu geen monsterlijke vooruitgang merkt ligt het toch echt aan je aas.
Als je niet durft dan mag je dat ook gewoon zeggen Loo![]()

Het is die oude blessure ja, die pols blijft af en toe zeuren.
Vorige week wel weer zonder problemen 22kg gepakt, deze week begon hij met 16kg al weer uit elkaar te klappen.
Front raises zijn de boosdoener inderdaad. Nog een paar weken dan fl**ker ik hem er weer uit, en zal die blessure wel weer op de achtergrond verdwijnen.
En nu ff de rit uitzitten. Het trekt trouwens wel snel weer weg, nu heb ik er bijvoorbeeld geen last meer van.
Ja ja, de groepsdruk neemt met de week toe.
Vooruit dan maar, ik heb het gezegd.
Ben zelf uiteraard nog niet tevreden, ik had liever nog een paar maanden gewacht met foto's posten, maar i ain't that much of a p*ssy. Deze fysiek is BrEeZaH-sletjes proof, maar dat was ie een paar jaar geleden ook al. Daar hoef ik die baco-weekenden niet voor te laten.
Waar ik wel tevreden over ben is de progressie deze maand. Neem 1 ding van me aan, ik stond er schandalig bij rond de jaarwisseling.
*foto's*

Die lunges in de smith die je hebt uitgelegd probeer ik maandag eens op benendag.