AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker volume op die presses en laterals.

ivm foto's: pfff ... meso's ... :p

Goed fysiek kerel. Tis te merken dat er werk insteekt.
Ik vind het wel niet fair dat je drinkt en toch nog dat er aan over houdt, maarja ... :p

Nette fysiek Loo.

Absoluut: beuken met die hap en @In vorm...leuk gezegd over de meningen en het poepgat.:roflol:
Goede fysiek Loo.

DONDERDAG

Redelijke training, acceptabel gezien ik nu ff alleen train.
Het voelde met schouders weer alsof m'n pols uit elkaar klapte, daarom maar niet te gek gedaan en wat langer vasthouden bovenin.
Neck press achterlangs blijft lastig, ik ga wel vooruit maar te langzaam.
Als hij zwaar wordt lijkt het net alsof ik m'n schouder uit de kom druk ofzo. Bizar, vroeger pakte ik gewoon 80kg.

Schouders

Neck press
10 * 50
10 * 60
12 * 70 (1spot)
10 * 70 (1spot)

Front raise (1sec hold)
10 * 12
10 * 16
12 * 16
14 * 12

Side raise (1sec hold)
12 * 8
12 * 10
12 * 12
12 * 14

Cable side raise
12 * 5
12 * 7,5
12 * 7,5

Triceps

Push down
14 * 20
12 * 30
12 * 40
8 * 45 + 8 * 35

Skull crushers (gewicht ex.stang)
10 * 20
10 * 30
10 * 35 (1spot)
12 * 25

Rope pull down
12 * 20
10 * 25
8 * 30 + 8 * 20 + 8 * 12,5

CGBP
10 * 50
10 * 60
8 * 70

Voeding

Zonde dat ik in slaap viel voor het trainen, nu mis ik een maaltijd. Verder wel oke.

10.30 bord cruesli met whey shake.
13.00 bord pasta met 200gram makreel, vit C + multi
15.00 100gram noten, whey shake
17.30 100gram rijst met 200gram kipfilet
in slaap gevallen :o
20.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
22.00 bord pasta met 150g tonijnt, vit C

Goede training Loo...Ik ben gestopt met die neckpress achterlangs.
Het schijnt zeer blessuregevoelig te zijn zelf als met de lat pulley achterlangs.
Waarom niet gewoon voorlangs?

Ja ja, de groepsdruk neemt met de week toe.
Vooruit dan maar, ik heb het gezegd.
Ben zelf uiteraard nog niet tevreden, ik had liever nog een paar maanden gewacht met foto's posten, maar i ain't that much of a p*ssy. Deze fysiek is BrEeZaH-sletjes proof, maar dat was ie een paar jaar geleden ook al. Daar hoef ik die baco-weekenden niet voor te laten.
Waar ik wel tevreden over ben is de progressie deze maand. Neem 1 ding van me aan, ik stond er schandalig bij rond de jaarwisseling. Volheid begint nu terug te komen. Als ik op deze manier door blijf gaan kan ik tevreden zijn van de zomer en me weer finaal kapot zuipen om na de zomer overnieuw te beginnen :D
special message to nicolas24, HarmH en groteman; waar blijven jullie foto's?

1zokhdw.jpg

ci1sg.jpg

Zeer goede fysiek!
Achterkant kan iets meer massa op bro!
Voorkant is helemaal niks op aan te merken sterker nog ik wil ook van die blokken...Pff wat zal ik het zwaar krijgen met cutten.
En die schouders ****ing big guns...

Ben benieuwd wat voor resultaat je boekt als je een tijd stopt met drinken Loo.

Nette fotos Lor! Complimenten!
Doe je Side of Lateral Raises? en waarom Side en niet Lateral? Mvg

(Nette gewichten btw)

Goeie schouders kerel

Voorkant netjes droog, borst is as always.

Voorlopig nog niet stoppen met deadliften, op die onderrug mag nog wel wat massa.

Goed gebeached lichaam!! :cool: Aantrekkingsmagneet voor de br33zas idd!
Wat weeg je nu eigenlijk bij welke lengte?

Loo,

Hoe lang en hoeveel kg weeg je?

haha

goed fysiek lootje , schouderkoppen zijn al zichtbaar , goed om te zien , ook de lijn van je arm naar onderarm ziet er goed uit

right on course man - wat weeg je nu?

Op die foto van je vooraanzicht lijkt je linkerschouder trouwens wel aardig achter te lopen op je rechter, of ligt dat aan de foto?

Voor Br33zr sl3tjes heb je alleen een Breezertje nodig. :D
Maar ik vermoed dat wanneer jij in je Speedo'tje op het strand rond ga lopen, je ook wel een vrouwtje mee kan krijgen zonder eerst een Breezertje te kopen! ;)

Flinke schouderkoppen, Dude! :cool:

prima fysiek loo. Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.634
Thanks.

Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten. Daarnaast ben ik veel te laat begonnen met deadlifts, BOR's, T-bar rows en andere oefeningen die serieuze rugdikte geven. Ik ben wel tevreden over de progressie, gezien ik er pas een jaar veel aandacht aan besteed. Veel blijven trainen dan trekt het wel wat bij.
Zelfde verhaal voor benen, ze groeien wel, maar ik ben ook te laat begonnen met serieus benen trainen waardoor ze logischerwijs achterlopen op UB, zeker omdat ze niet echt hard groeien.
Bovenkant borst, net onder m'n sleutelbeen, mag ook wat voller. Maarja bij wie niet he :rolleyes:

Verder was ik niet van plan hoger te gaan in vet %, ik hou het bij deze zeer cleane bulk tot vlak voor de zomer. Dan ga ik iets droog trainen, maar dat zal geen probleem worden aangezien ik al redelijk hard oog.

Thanks.

Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten. Daarnaast ben ik veel te laat begonnen met deadlifts, BOR's, T-bar rows en andere oefeningen die serieuze rugdikte geven. Ik ben wel tevreden over de progressie, gezien ik er pas een jaar veel aandacht aan besteed. Veel blijven trainen dan trekt het wel wat bij.
Zelfde verhaal voor benen, ze groeien wel, maar ik ben ook te laat begonnen met serieus benen trainen waardoor ze logischerwijs achterlopen op UB, zeker omdat ze niet echt hard groeien.
Bovenkant borst, net onder m'n sleutelbeen, mag ook wat voller. Maarja bij wie niet he :rolleyes:

Verder was ik niet van plan hoger te gaan in vet %, ik hou het bij deze zeer cleane bulk tot vlak voor de zomer. Dan ga ik iets droog trainen, maar dat zal geen probleem worden aangezien ik al redelijk hard oog.

Beach proof! maar je hebt er beter bij gestaan x aantal pagina's terug.

Is het mischien niet handig om je op langer termijn in te schrijven voor een c wedstrijd? en dat ter motivatie te gebruiken,
het lijkt me dan vrij logisch dat je de baco's overslaat om anders niet voor gek te staan op een wedstrijd ; ).

nog droger?
Ik schat je VP niet hoger dan 10-11%

lijkt me ook moeilijk Loo! Droger als dit zou zonde zijn (Spierverlies) Gewoon Blijven CleanBulken Imo! Zou zonde zijn als je er daarna nog een cutje ingooid..

Thanks.

Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten.

Hmm ik heb precies hetzelfde als jij, relatief grote schouders en niet al te wijde rug. Lats hechten ook hoog aan. Veel lat oefeningen hebben bij mij nooit geholpen ben benieuwd wat jij eraan gaat doen...! Succes

Enige wat dan echt gaat helpen zijn veel chins/pull ups

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.640
Beach proof! maar je hebt er beter bij gestaan x aantal pagina's terug.

Is het mischien niet handig om je op langer termijn in te schrijven voor een c wedstrijd? en dat ter motivatie te gebruiken,
het lijkt me dan vrij logisch dat je de baco's overslaat om anders niet voor gek te staan op een wedstrijd ; ).

hahaha, ja ik heb dat al vaker gehoord dat mensen me proberen aan te sporen voor een c-wedstrijd. Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb niet die ambitie en ook niet die motivatie. Ik vind het harstikke leuk om constant veranderingen toe te passen aan m'n fysiek, maar ik zie mezelf niet op het podium. Misschien ooit een keer....

nog droger?
Ik schat je VP niet hoger dan 10-11%

lijkt me ook moeilijk Loo! Droger als dit zou zonde zijn (Spierverlies) Gewoon Blijven CleanBulken Imo! Zou zonde zijn als je er daarna nog een cutje ingooid..

Zo droog sta ik niet hoor, ik denk dat ik wel op 12 % uit kom. Ik heb altijd het geluk gehad dat m'n buikspieren zelfs met een best hoog vet% nog zichtbaar blijven door de diepe seperatie erin. Dat geeft een iets vertekend beeld.
@Spanksta; droger dan dit zou zonde zijn ??? hahaha alsof er dan geen massa meer overblijft...Wat ik al zei; vlak voor de zomer iets carbs schrappen en iets meer op de mountainbike springen om een gruwelijke buik te krijgen kan geen kwaad.

Hmm ik heb precies hetzelfde als jij, relatief grote schouders en niet al te wijde rug. Lats hechten ook hoog aan. Veel lat oefeningen hebben bij mij nooit geholpen ben benieuwd wat jij eraan gaat doen...! Succes

Enige wat dan echt gaat helpen zijn veel chins/pull ups

Ik train m'n rug ook al jaren als een malle. Er zijn geen gouden oefeningen om een grote rug te krijgen. Just hard work. En geduld hebben.
Iedereen heeft z'n sterke en zwakke punten. Ik kies dan toch liever voor grote schouders :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven