- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DONDERDAG
Redelijke training, acceptabel gezien ik nu ff alleen train.
Het voelde met schouders weer alsof m'n pols uit elkaar klapte, daarom maar niet te gek gedaan en wat langer vasthouden bovenin.
Neck press achterlangs blijft lastig, ik ga wel vooruit maar te langzaam.
Als hij zwaar wordt lijkt het net alsof ik m'n schouder uit de kom druk ofzo. Bizar, vroeger pakte ik gewoon 80kg.
Schouders
Neck press
10 * 50
10 * 60
12 * 70 (1spot)
10 * 70 (1spot)
Front raise (1sec hold)
10 * 12
10 * 16
12 * 16
14 * 12
Side raise (1sec hold)
12 * 8
12 * 10
12 * 12
12 * 14
Cable side raise
12 * 5
12 * 7,5
12 * 7,5
Triceps
Push down
14 * 20
12 * 30
12 * 40
8 * 45 + 8 * 35
Skull crushers (gewicht ex.stang)
10 * 20
10 * 30
10 * 35 (1spot)
12 * 25
Rope pull down
12 * 20
10 * 25
8 * 30 + 8 * 20 + 8 * 12,5
CGBP
10 * 50
10 * 60
8 * 70
Voeding
Zonde dat ik in slaap viel voor het trainen, nu mis ik een maaltijd. Verder wel oke.
10.30 bord cruesli met whey shake.
13.00 bord pasta met 200gram makreel, vit C + multi
15.00 100gram noten, whey shake
17.30 100gram rijst met 200gram kipfilet
in slaap gevallen
20.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
22.00 bord pasta met 150g tonijnt, vit C
Ja ja, de groepsdruk neemt met de week toe.
Vooruit dan maar, ik heb het gezegd.
Ben zelf uiteraard nog niet tevreden, ik had liever nog een paar maanden gewacht met foto's posten, maar i ain't that much of a p*ssy. Deze fysiek is BrEeZaH-sletjes proof, maar dat was ie een paar jaar geleden ook al. Daar hoef ik die baco-weekenden niet voor te laten.
Waar ik wel tevreden over ben is de progressie deze maand. Neem 1 ding van me aan, ik stond er schandalig bij rond de jaarwisseling. Volheid begint nu terug te komen. Als ik op deze manier door blijf gaan kan ik tevreden zijn van de zomer en me weer finaal kapot zuipen om na de zomer overnieuw te beginnen
special message to nicolas24, HarmH en groteman; waar blijven jullie foto's?
![]()
![]()

Thanks.
Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten. Daarnaast ben ik veel te laat begonnen met deadlifts, BOR's, T-bar rows en andere oefeningen die serieuze rugdikte geven. Ik ben wel tevreden over de progressie, gezien ik er pas een jaar veel aandacht aan besteed. Veel blijven trainen dan trekt het wel wat bij.
Zelfde verhaal voor benen, ze groeien wel, maar ik ben ook te laat begonnen met serieus benen trainen waardoor ze logischerwijs achterlopen op UB, zeker omdat ze niet echt hard groeien.
Bovenkant borst, net onder m'n sleutelbeen, mag ook wat voller. Maarja bij wie niet he
Verder was ik niet van plan hoger te gaan in vet %, ik hou het bij deze zeer cleane bulk tot vlak voor de zomer. Dan ga ik iets droog trainen, maar dat zal geen probleem worden aangezien ik al redelijk hard oog.
Thanks.
Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten.
Beach proof! maar je hebt er beter bij gestaan x aantal pagina's terug.
Is het mischien niet handig om je op langer termijn in te schrijven voor een c wedstrijd? en dat ter motivatie te gebruiken,
het lijkt me dan vrij logisch dat je de baco's overslaat om anders niet voor gek te staan op een wedstrijd ; ).
lijkt me ook moeilijk Loo! Droger als dit zou zonde zijn (Spierverlies) Gewoon Blijven CleanBulken Imo! Zou zonde zijn als je er daarna nog een cutje ingooid..
hahaha alsof er dan geen massa meer overblijft...Wat ik al zei; vlak voor de zomer iets carbs schrappen en iets meer op de mountainbike springen om een gruwelijke buik te krijgen kan geen kwaad.Hmm ik heb precies hetzelfde als jij, relatief grote schouders en niet al te wijde rug. Lats hechten ook hoog aan. Veel lat oefeningen hebben bij mij nooit geholpen ben benieuwd wat jij eraan gaat doen...! Succes
Enige wat dan echt gaat helpen zijn veel chins/pull ups