Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
VRIJDAG

Redelijke training, gruwelijke pomp in m'n rug. Deadlift + Traps overgeslagen, geen tijd voor.

Buik

Hanging leg raises
15hh
15hh
20hh
20hh

Schuine crunches
4 * 25hh per kant

Rug

Hyperextensions
15hh
20hh
3 * 15hh + 15kg (****ing pomp erin)

Front pull down
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 70
12 * 50 (1sec hold)

T-bar rows (1sec hold)
12 * 25
12 * 50
12 * 60
12 * 60

Dumbbell rows
10 * 32
10 * 36
10 * 40
8 * 40

Lat pull down
3 * 10 * 50

Lekker weer Loo :thumb:. Weekend, enjoy ;).

Ja ben jaloers op die schouders, dat heb ik weer niet. De wijdte van mijn rug is mijn sterkste punt dan weer. En dat heb ik echt maar aan een oefening te danken en dat is toch echt de chin, geloof me nou maar Loo. Deze heb ik vroegahhhh heel veel gedaan.

Tis weer weekend he Loo... Houd het beest binnen ;) Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat je zo droog stond, gezien je levensstijl. Kennelijk houd je je doordeweeks goed aan je dieet. Hoe je het ook wend of keert, zeer goeie fysiek man

Goed fysiek man. Jouw vet% is ongeveer mijn doel op dit moment. 10-12%.

Jij hebt wel een hoge stofwisseling, of moet je je echt inhouden qua dieet om dit vet% te houden?

Netjes Lor! Mooie Hypers.. die pompt zooow erg in je rug! :O Nog plannen vant weekend? Of zal ik je vastbinden?

J/K Mate! Geniet van het leven! (Ken genoeg mensen (Waaronder ik) Die dit niet doen/Kunnen)

VRIJDAG

Redelijke training, gruwelijke pomp in m'n rug. Deadlift + Traps overgeslagen, geen tijd voor.

Buik

Hanging leg raises
15hh
15hh
20hh
20hh

Schuine crunches
4 * 25hh per kant

Rug

Hyperextensions
15hh
20hh
3 * 15hh + 15kg (****ing pomp erin)

Front pull down
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 70
12 * 50 (1sec hold)

T-bar rows (1sec hold)
12 * 25
12 * 50
12 * 60
12 * 60

Dumbbell rows
10 * 32
10 * 36
10 * 40
8 * 40

Lat pull down
3 * 10 * 50

dude met 60 kg t bar rows krijg je ook geen rug nee, en deadlift overslaan ?????? en dan afvragen waarom het niet zo goed gaat met je rug..... check je log geschiedenis en vind daar het antwoord

Eens. Deadlift overslaan is echt een no go.

VRIJDAG

p*ssy... ;) Ik ben het eens met Marcj verder... harder trainen b*ch :D

Tis weer weekend he Loo... Houd het beest binnen ;) Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat je zo droog stond, gezien je levensstijl. Kennelijk houd je je doordeweeks goed aan je dieet.

Geloof er maar niets van. Wij ecto's kunnen ons klem zuipen zonder nare uiterlijke gevolgen, althans ik toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.651
dude met 60 kg t bar rows krijg je ook geen rug nee, en deadlift overslaan ?????? en dan afvragen waarom het niet zo goed gaat met je rug..... check je log geschiedenis en vind daar het antwoord

Eens. Deadlift overslaan is echt een no go.

Akkoord :o
Ik wist al dat ik deze opmerkingen ging krijgen toen ik besloot hyperextensions te doen omdat ik geen zin had om die DL klaar te zetten.:D
Hij wordt niet meer overgeslagen in het vervolg, jullie hebben gelijk.

p*ssy... ;) Ik ben het eens met Marcj verder... harder trainen b*ch :D

Geloof er maar niets van. Wij ecto's kunnen ons klem zuipen zonder nare uiterlijke gevolgen, althans ik toch.

Ik word niet dik van alcohol.
Ik stop alleen vanaf zaterdag rond 21.00 met eten, rond 23.00 begin ik met drinken, rond 01.00 ben ik total los tot 04.00, misschien wordt er na de tijd nog gedoet, en zondag als ik wakker ben rond 13.00 begin ik pas weer aan voedsel te denken.
Je hoeft geen rocket scientist te zijn dat dat soort weekenden katabool als een MOFO zijn.
Maargoed ik eet sowieso geen snoep, chocola, suiker, chips, koekjes, sausjes of andere bullshit. Geen behoefte aan.
Die pannekoeken zijn voor mij een junkmaaltijd. En in het weekend weleens een micChicken en kipnuggets :D

Hey bro...valt me tegen van je geen deadlift. Deadlifts, Bor's, Chins etc. heb je toch wel nodig om je rug dikker te gaan maken. Wanneer begin je met een nieuw schema. Verder een fijn weekend ik hoop dat je het drankgebruik tempert dit weekend. Wat zijn de plannen?

Elke foto die ik zie wordt je skinnier loo.

edit: Het is zeker een goed fysiek.. maar het was een beter fysiek.

Laatst bewerkt:
1zokhdw.jpg

ci1sg.jpg

Goed bezig bro! :thumb:

Akkoord :o
Ik wist al dat ik deze opmerkingen ging krijgen toen ik besloot hyperextensions te doen omdat ik geen zin had om die DL klaar te zetten.:D
Hij wordt niet meer overgeslagen in het vervolg, jullie hebben gelijk.

Ik word niet dik van alcohol.
Ik stop alleen vanaf zaterdag rond 21.00 met eten, rond 23.00 begin ik met drinken, rond 01.00 ben ik total los tot 04.00, misschien wordt er na de tijd nog gedoet, en zondag als ik wakker ben rond 13.00 begin ik pas weer aan voedsel te denken.
Je hoeft geen rocket scientist te zijn dat dat soort weekenden katabool als een MOFO zijn.
Maargoed ik eet sowieso geen snoep, chocola, suiker, chips, koekjes, sausjes of andere bullshit. Geen behoefte aan.
Die pannekoeken zijn voor mij een junkmaaltijd. En in het weekend weleens een micChicken en kipnuggets :D

Ook al is het vuiligheid, als ik uitga eet ik altijd minstens een pitta, pizza, pak frieten of ocasioneel gewoon eens alle drie :D. Zo krijg ik midden in de nacht nog wat kcal binnen, ook al is het pure troep, ik (en jij ook dus denk ik zo) moet er toch niet zo nauw op kijken.

Loo je hebt een goed fysiek, je had er alleen wel meer kunnen uithalen vind ik. Vooral als je kijkt naar de progressie door de tijd heen zie je dit:

Een jaar voor de post van 21-06-2007
502w179.jpg

4xnevpj.jpg

24-07-2008

6h51jcm.jpg

05-11-2007
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

05-04-2008
20zspk3.jpg

2km23n.jpg

20-04-2008
32zmlhw.jpg

06-02-2009

1zokhdw.jpg

ci1sg.jpg

Ga is zwaar deadliften en squatten, je hebt de erectors en een middel van een 12 jarige!

Waarom doe je niet meer setjes voor je rug? En dan bedoel ik excl. onderrug en boveenkant traps.

2km23n.jpg

Hahaha beest, check die schouders

Op zijn puch :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven