MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe is het verloop van je gewicht eigenlijk??
want vond je er in april beter bij staan dan nu maar kan misschien ook een je BF liggen..

wat een gezeik weer.

Staat er gewoon goed bij en zeker niet slechter als voorgaande foto s!

5sterren, huppa

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
Hey bro...valt me tegen van je geen deadlift. Deadlifts, Bor's, Chins etc. heb je toch wel nodig om je rug dikker te gaan maken. Wanneer begin je met een nieuw schema. Verder een fijn weekend ik hoop dat je het drankgebruik tempert dit weekend. Wat zijn de plannen?

Ga is zwaar deadliften en squatten, je hebt de erectors en een middel van een 12 jarige!

Doe ik geen deadlift, bor's en chins?
What the **** is dit dan, lezen jullie weleens mee of niet?
Ik citeer mezelf nog maar ff;
Aandachtspunten zijn inderdaad vooral rugwijdte, dat is altijd al een zwak punt geweest, mede omdat m'n lats vrij hoog aanhechten. Daarnaast ben ik veel te laat begonnen met deadlifts, BOR's, T-bar rows en andere oefeningen die serieuze rugdikte geven. Ik ben wel tevreden over de progressie, gezien ik er pas een jaar veel aandacht aan besteed. Veel blijven trainen dan trekt het wel wat bij.

Deadliften
12 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120
10 * 140

Deadlift
14 * 60
12 * 100
8 * 140
6 * 160
10 * 100

hoe is het verloop van je gewicht eigenlijk??
want vond je er in april beter bij staan dan nu maar kan misschien ook een je BF liggen..

Elke foto die ik zie wordt je skinnier loo.

edit: Het is zeker een goed fysiek.. maar het was een beter fysiek.

Loo je hebt een goed fysiek, je had er alleen wel meer kunnen uithalen vind ik. Vooral als je kijkt naar de progressie door de tijd heen zie je dit:

:orly:

Thanks for the reality check.
Ik heb er zelf al talloze postings aan gewijd, dat afgelopen jaar een slecht jaar is geweest vanwege diverse factoren, en dat ik er niet tevreden over kan zijn en dat het dit jaar anders moet.
Ik ga niet weer alles herhalen, kijk ff rond oud en nieuw naar m'n "samenvatting".
Ik heb expliciet vermeld dat ik eigenlijk niet tevreden ben met deze foto's, dat het benedenmaats is. En nu komen jullie met deze monsterconclusies.
No shit sherlocks...:rolleyes:

Ik stond er inderdaad beter bij. Maar maakt niet uit ik zit weer in de lift.

Waarom doe je niet meer setjes voor je rug? En dan bedoel ik excl. onderrug en boveenkant traps.

Ik doe gemiddeld 16 sets per voor bovenrug, 4 oefeningen van 4 sets.
Te weinig???

wat een gezeik weer.

Staat er gewoon goed bij en zeker niet slechter als voorgaande foto s!

5sterren, huppa

commentaar is altijd welkom natuurlijk, indien nuttig.

Laatst bewerkt:
voor een spergroep als bovenrug vind ik persoonlijk 16 sets weinig. Zelf doe ik er altijd 20-25(excl deadlifts) en voldoet goed. Blijkbaar groeit je rug niet hard genoeg op 16 sets, dus dan zou ik meer setjes gaan doen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.666
voor een spergroep als bovenrug vind ik persoonlijk 16 sets weinig. Zelf doe ik er altijd 20-25(excl deadlifts) en voldoet goed. Blijkbaar groeit je rug niet hard genoeg op 16 sets, dus dan zou ik meer setjes gaan doen..

Ik ga m'n volgende rugschema ff helemaal anders doen.
Zal binnenkort ff wat opzetjes posten.

Doe ik geen deadlift, bor's en chins?
What the **** is dit dan, lezen jullie weleens mee of niet?

Ik had het over je training van gisteren Loo.(mbt dead's en bor's) Want ik meen me te herrineren dat je vorig week wel bor hebt gedaan. Maar omdat ik gisteren geen bor, deadlift en chin zag staan vroeg ik ernaar. Maar chins/pull-ups heb ik een tijdje niet meer gezen in je log? Ik doelde op die 2.mbt je nieuwe schema. En niet op dead's en bor's.

Ga gewoon een x aantal weken je vooral concentreren op zware gewichten. Ga een beetje powerliften, je zult zien dat vooral je rug en benen aanzienlijk gaan groeien(jouw zwakke punten). Het lijkt allemaal zo mooi al die reps, maar als je wilt groeien zul je zware gewichten moeten gebruiken.

dan kijk ik ff mee :D Vind dit foto's toch gewoon behoorlijk hoor...gewoon voldoende gezien alle shit van afgelopen jaar(waar je natuurlijk zelf de hoofdschuldige van bent;) maar dat wist je al :D)

train rug zelf 2x in de week. Dag 1 is dan gewoon 5 sets deadlift waarbij alleen de laatste set echt moordend is en 5 sets front pulldown die allemaal best zwaar zijn. de reps van de deadlift zijn altijd rond de 5 puldown rond de 6.

Dag 2 is het t-bar row, 5x5 en front pulldown, ook weer 5x6

dan zijn 20 setjes, waarbij de warming up wordt meegeteld.

verschilt dus echt per persoon denk ik maar zo. snap ook niet waarom je 10 reps maakt met deadlift. Het is echt een van die oefeningen die HARD en ZWAAR moeten, niet lang en licht.....

heeeeeeeeee looo ,laat je niet gek maken door andere mensen over je topic
ik vind hem helemaal te gek ,en leer er veel van !!!
greetz simon

Ik zou nog 5 setjes optrekken toevoegen als eerste oefening en daarna pulldowns en dan 2 of 3 roeibewegingen.. Zelf doe ik altijd 5 setjes per oefening. Btw ****ing nice schouders!

Het enigste wat ontbreekt is discipline in het weekend. Laat die drank gewoon staan in het weekend. Neem een cola light aan de bar(4 kcal)! Daar kan je ook nog beter op nken :facial:......Vervolgens kan je lichaam veel beter herstellen van de zware trainingsweek bro. Ik denk persoonlijk dat die hoeveelheid zware alcohol funest is voor je spieropbouw. Dit is ook gebleken uit diverse wetenschappelijke studies. Laat die fles staan en je transformeert van een beest in een monster!

Loo je weet heel goed wat je moet doen en hebt eigenlijk nauwelijks advies nodig. Je trainingen en voeding zijn fantastisch. Nu alleen nog de verleiding van die heerlijk baco`s weerstaan in ieder geval tot de zomer.
Daarna weet ik precies hoe het gaat althans bij mijzelf dan denk je minder rationeel als de zomermaanden beginnen en vervaagt de discipline helaas.

See you at Bloemendeel. We moeten daar een DBB-meetingpoint maken....
De leden zijn te herkennen aan grote koelboxen gevuld met rijst, kip, brood, noten en pindakaas....:D

sgtmossad training ; ik heb de side- en frontraise toegevoegd in mijn training voelde erg goed!

Fijn weekend iedereen....@ pumped; niet meer zo stoer doen op het internet door mij een fl**ker te noemen en vertel je moeder dat ik iets later kom vanavond!

snap ook niet waarom je 10 reps maakt met deadlift. Het is echt een van die oefeningen die HARD en ZWAAR moeten, niet lang en licht.....

Niet eens...

Deadlifts kan je net als squats zowel op volume als op kracht trainen. Afwisseling is de key. Als je 2x/week deadlifts doet bijv. kan je imo beter 1x hard op hoog volume trainen en 1x kort en krachtig op low reps en hoog gewicht, van beide zal je rug uitgeteld zijn. Ben trouwens altijd meer kapot van een hoog volume dan van een hoog gewicht bij dl, is maar waar je sterktes en gewoontes liggen.

Ben het verder eens met ItaStallion67 dat je met wat powerlifting om de zoveel tijd als afwisseling zal groeien als kool. Neem het trouwens maar van hem aan, gezien zijn progressie en stats. :D Doe het zelf binnenkort na een 6-tal weken split ook weer met een "zelfopgestelde" uitgebreide rippetoe-versie, lekker 3x/week keihard knallen en vreten voor 6-7 weken.

Denk los daarvan dat het probleem bij Loo niet zit bij de hoeveelheid sets die hij doet voor de rug. Als die lastig genoeg zijn moeten die zeker genoeg zijn. Beter wisselt hij een paar van die machine-oefeningen voor meer wide grip chins, dl en rows.

Niet eens...

Deadlifts kan je net als squats zowel op volume als op kracht trainen. Afwisseling is de key. Als je 2x/week deadlifts doet bijv. kan je imo beter 1x hard op hoog volume trainen en 1x kort en krachtig op low reps en hoog gewicht, van beide zal je rug uitgeteld zijn. Ben trouwens altijd meer kapot van een hoog volume dan van een hoog gewicht bij dl, is maar waar je sterktes en gewoontes liggen.

Ben het verder eens met ItaStallion67 dat je met wat powerlifting om de zoveel tijd als afwisseling zal groeien als kool. Neem het trouwens maar van hem aan, gezien zijn progressie en stats. :D Doe het zelf binnenkort na een 6-tal weken split ook weer met een "zelfopgestelde" uitgebreide rippetoe-versie, lekker 3x/week keihard knallen en vreten voor 6-7 weken.

Denk los daarvan dat het probleem bij Loo niet zit bij de hoeveelheid sets die hij doet voor de rug. Als die lastig genoeg zijn moeten die zeker genoeg zijn. Beter wisselt hij een paar van die machine-oefeningen voor meer wide grip chins, dl en rows.

word!! alleen de reden waarom je zo kapot bent van hoge reps op squats en deadlift is omdat je cardiovasculaire systeem tot de max gedreven word. elke keer als je dat doet dan krijgt je lichaam een opdonder.maar het is meer uitputting dan stimulans denk ik. een deadlift sessie van 5x200 doet meer dan even lekker 10x160 ofzo imo. maar dat moet je voor je zelf uitvinden denk ik. echter voor iemand die zo lang traint als loo en nog maar zo;n rug heeft... heeft weinig te maken met kennis maar eerder voor angst om te veranderen. en ik denk ook dat dat splitschema maar een royaal de prullenbak in gegooid moet worden

hoe gaat het met je anti-drink campagne? Sinds oud en nieuw heb ik op zo'n 2 weken terug alleen 3 wijn. Thats all.

3 wijn is toch 3 wijn ;) FAIL!!!

Ga gewoon een x aantal weken je vooral concentreren op zware gewichten. Ga een beetje powerliften, je zult zien dat vooral je rug en benen aanzienlijk gaan groeien(jouw zwakke punten). Het lijkt allemaal zo mooi al die reps, maar als je wilt groeien zul je zware gewichten moeten gebruiken.

met deze post ben ik wel eens , zware gewichten is wel de sleutel , maar met reps maken is ook niks mis , ik zou alleen af en toe eens effe pieken

Niet eens...

Mee eensch..

Goede borstspieren Loo! Hoelang train je al vraag ik me af?

En wat betreft drankmisbruik, daar hebben er veel last van. Stappen zonder alcohol is nu eenmaal (althans voor mij) een stuk minder leuk.. Daarom heb ik met mezelf de afspraak gemaakt om maar 1 a 2 keer in de maand op stap te gaan. Vooralsnog kom ik mijn afspraken niet echt na.. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven