Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken
misschien ook wat afbouwen ja naar 3 sets per oefening.
Om eerlijk te zijn heb ik de laatste tijd meer spierpijn in m'n biceps na rugtraining dan na bicepstraining. En dat terwijl ik ze wel kk op hun fl**ker geef. Ik krijg er wel een gruwlijke pomp in maar echt spierpijn heb ik niet.
Tieves, zwaar afzien deze training. Buiten adem, ****ing misselijk, kokhalzen, zweten. Matige conditie...
En tiger4evah toonde no mercy, ik had m'n set nog niet klaar of hij stond al weer klaar om die van hem te doen
Maar maakt niet uit, ik heb het overleefd, en de opluchting toen m'n allerlaatste setje erop zat was het waard.
Noot;
- met squat last van naar binnen klappende knieën.
- lunges volgende keer op 70 beginnen
- kuiten; luchtalarm ging bijna af omdat ze dreigden uit elkaar te klappen
10.00 bord brinta, whey shake, glas sinaasappelsap
13.00 bord bami, 2 eieren, 150gram tartaar, 5gram creatine
15.15. 100gram cashewnoten, vit C + multi
17.30 100gram rijst, 200gram kipfilet, 5gram creatine 18.30 – 20.00 trainen direct na trainen AA met 5gram creatine
21.00 bord pasta met 150gram tonijn, visolie + vit E
23.00 500g kwark, vit C
130 is volgens mij een PR ja.
Hij ging wel aardig, maar eerlijk is eerlijk, zonder de geruststellende handjes van tiger4evah in m'n zij had ik het niet gekund cq gedurft.
Dat is trouwens ook de enige gegronde reden dat een andere kerel z'n handen op m'n zij mag leggen.
edit; en al helemaal als ik aan het bukken ben.
Tieves, zwaar afzien deze training. Buiten adem, ****ing misselijk, kokhalzen, zweten. Matige conditie...
En tiger4evah toonde no mercy, ik had m'n set nog niet klaar of hij stond al weer klaar om die van hem te doen
Maar maakt niet uit, ik heb het overleefd, en de opluchting toen m'n allerlaatste setje erop zat was het waard.
Noot;
- met squat last van naar binnen klappende knieën.
- lunges volgende keer op 70 beginnen
- kuiten; luchtalarm ging bijna af omdat ze dreigden uit elkaar te klappen
10.00 bord brinta, whey shake, glas sinaasappelsap
13.00 bord bami, 2 eieren, 150gram tartaar, 5gram creatine
15.15. 100gram cashewnoten, vit C + multi
17.30 100gram rijst, 200gram kipfilet, 5gram creatine 18.30 – 20.00 trainen direct na trainen AA met 5gram creatine
21.00 bord pasta met 150gram tonijn, visolie + vit E
23.00 500g kwark, vit C