MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Loo,

Goede training en heel erg jammer van die voeding Loo.
Waarom zet je gewoon niet de wekker kerel en gewoon vreten en dan vervolgens weer verder slapen. Come on morgen weer meer vreten....

Die front raises zijn sick bro...lekker hoor. Waarom zo`n groot verschil tussen de front- en sideraise? Bij mij gaan ze ongeveer gelijk op namelijk qua gewicht.... Of ben jij gewoon veel sterker in je voorkop ?

De credits voor Loo zijn front raises gaan naar mij, ik heb de stap gezet; zonder mij zou Loo het nooit durven.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Loo,

Goede training en heel erg jammer van die voeding Loo.
Waarom zet je gewoon niet de wekker kerel en gewoon vreten en dan vervolgens weer verder slapen. Come on morgen weer meer vreten....

Die front raises zijn sick bro...lekker hoor. Waarom zo`n groot verschil tussen de front- en sideraise? Bij mij gaan ze ongeveer gelijk op namelijk qua gewicht.... Of ben jij gewoon veel sterker in je voorkop ?

Eigenlijk is dat heel normaal dat front raises een stuk zwaarder gepakt worden. Ik weet niet beter dan dat bij iedereen zo is.
Met front raises kan je ook wat momentum erin gooien, side raises is echt een oefening die je strikt moet doen.

Ik snap wat jij bedoelt, maar die 50 + 60 kg zijn puur opwarmsets onder m'n max, die geen me makkelijk af. Ik probeer ook juist te sparen voor die 70kg (m'n eerste werkset). Als ik die 60kg pak denk ik; ohhhh die 70 gaat easy worden, vandaag ga ik 80 pakken. En dan pak ik die 70 en dan is de euforie ineens over.

Probeer het een x voor langs, dat voelt echt 1000x gezonder aan.

Doe ik ja. Tiger4evah pakt hem ook voorlang, hij kon hem niet eens achterlangs pakken ivm schouderpijn.

Wordt het dan niet meer een Schoulder Press? (Als je het met DB doet)

achja, er zijn zoveel namen voor. Het blijft een press.

Schoulder Press doe ik zelf ook, Maar doe hem niet te vaak in sets.. want deze is ook erg belastend voor de BORSTEN! Beter MP..

Ik snap wat jij bedoelt, maar die 50 + 60 kg zijn puur opwarmsets onder m'n max, die geen me makkelijk af. Ik probeer ook juist te sparen voor die 70kg (m'n eerste werkset). Als ik die 60kg pak denk ik; ohhhh die 70 gaat easy worden, vandaag ga ik 80 pakken. En dan pak ik die 70 en dan is de euforie ineens over.

.

het gaat me om de hoeveelheid gast dat is gewoon te veel, de schouders verzuren veel te makkelijk op die manier, probeer gewoon om te warmen met 6 reps voor de schouders en pak dan van 5x70 naar 5x80 gewoon om dat gewicht weer te voelen, jij moet eens van die mega reps af, net zoals ik van me 5 reppers moet switchen..... zo blijf je gewoon hangen

Miss wildie niet hoger in gewicht en wildie meer Definitie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.766
het gaat me om de hoeveelheid gast dat is gewoon te veel, de schouders verzuren veel te makkelijk op die manier, probeer gewoon om te warmen met 6 reps voor de schouders en pak dan van 5x70 naar 5x80 gewoon om dat gewicht weer te voelen, jij moet eens van die mega reps af, net zoals ik van me 5 reppers moet switchen..... zo blijf je gewoon hangen

ik zit way under de verzuringsgrens met die 50 + 60kg. Maar akkoord, volgende week ga ik lager zitten bij die 70 en overstappen naar de 80.

De credits voor Loo zijn front raises gaan naar mij, ik heb de stap gezet; zonder mij zou Loo het nooit durven.;)

Nou nou tijgertje, in de tijd jij het verschil tussen een barbell en dumbbell nog niet eens wist en Loo weer eens een nuchtere periode had zat hij ook gewoon op de 20kg hoor. Hier in 2007;

front raises dumbel
12 * 12
12 * 16
12 * 18
10 * 20

Maar eerlijk is eerlijk, jij nam het initiatief tot de + 20 kg's.
Mijn dank is groot.

Veel reps is voornamelijk trainen op Spieruithouding, zoals Loo al benadrukt is cutten de key naar definitie. Gaat goed verder Loo! :thumb:

ik zit way under de verzuringsgrens met die 50 + 60kg. Maar akkoord, volgende week ga ik lager zitten bij die 70 en overstappen naar de 80.

true, bedoelde eigenlijk ook meer pre-exaust ( ja zelfs bij 50-60 kan dit gebeuren ;))

maar ok, ben benieuwd gast wat het voor je doet!!

Veel reps is voornamelijk trainen op Spieruithouding, zoals Loo al benadrukt is cutten de key naar definitie. Gaat goed verder Loo! :thumb:

Thanks toppertje...weer wat geleerd. Ik dacht dat meerdere herhalingen ook definitie zou geven. Maar dat is gewoon bullshit dus?

Die neckpress, doe je die staand? Zoja, toch wel al heel knappe gewichten op zo'n volume. Maar als je hem terug op die 80 vlot wilt doen zal je volume toch eens naar beneden moeten halen en puur voor de kracht gaan, daar groei je ook best van toch?
En waarom doe je geen MP's in de plaats?

Lijkt me trouwens beter dat je de cable side raises en db side raises week per week omwisselt en in de plaats als 4e oefening een seated dumbbell press (terug) invoert? Twee voor de sides vind ik nogal overkill. Of doe desnoods upright rows ipv 1 van die 2 ter afwisseling. Of doe je dit reeds?

Zieke front db raises trouwens. Opletten dat je niet te zwaar gaat? Nogal blessuregevoelig?

edit : Had de rest van de reacties niet echt grondig gelezen (wat wil je ook, elke keer komen er hier een paar pagina's bij :D) dus zitten blijkbaar wat dubbele reacties tussen. ;)

Yep,

Loo is populair lol.

O ja en tiger...ik geef je geen compliment bro vanwege die @!@!@!@! irritante links met die oude mannen in bad remeber... lol grappig gedaan kerel.

Lekkere front raise loo! Misschien moet je proberen 6 reps te gaan doen voor die neck press(Zoals je eerder al aangaf gister , 2 lichtere reps van 12 en 2 zwaardere van 6). En voeding tja...als je laat opstaat is het begrijpelijk.:D

5 sterren voor je log.

Nog twee weken dit schema dan gooi ik deze er zeker weer uit en ga ik weer good old dumbbells pakken, want ik schaam me gewoon.

Hier dacht ik gelijk aan. Kan me vergissen maar volgens mij ben je al een tijdje aan het pressen met de barbell. Eens kijken of je er met de dumbbells wat verandering in kan brengen.

Thanks toppertje...weer wat geleerd. Ik dacht dat meerdere herhalingen ook definitie zou geven. Maar dat is gewoon bullshit dus?

Tsja, d.m.v. veel reps put je alleen je spieren uit. Zie het als kracht, als je het goed doet bouw je na elke training nét iets meer kracht op. Zo is het ook met veel reps, je put je spieren uit, en de volgende keer zullen ze het héél iets langer volhouden.

Lekkere front raise loo! Misschien moet je proberen 6 reps te gaan doen voor die neck press(Zoals je eerder al aangaf gister , 2 lichtere reps van 12 en 2 zwaardere van 6). En voeding tja...als je laat opstaat is het begrijpelijk.:D

5 sterren voor je log.

Jep, zo doe ik het het ook (DB Schoulder Press)
12 * 12
9 * 14
6/7 * 18

Dan voel je hem wel degelijk!

Tsja, d.m.v. veel reps put je alleen je spieren uit. Zie het als kracht, als je het goed doet bouw je na elke training nét iets meer kracht op. Zo is het ook met veel reps, je put je spieren uit, en de volgende keer zullen ze het héél iets langer volhouden.

Jij haalt vast goede cijfers op school :D

@Loo; wat staat er voor vandaag in de agenda?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven