MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squat (narrow stance)
14 * 60
12 * 90
12 * 110
6 * 130 (spot)
12 * 90 (superstrikt)

Als het bruut is mag het ook gezegd worden : goed getraind kerel, brute squats! ;) Zijn ze allemaal full? Zo ja kon ik tegenwoordig al na 14x60 niet meer mee met je. :D

DINSDAG

Tieves, zwaar afzien deze training. Buiten adem, ****ing misselijk, kokhalzen, zweten. Matige conditie...
En tiger4evah toonde no mercy, ik had m'n set nog niet klaar of hij stond al weer klaar om die van hem te doen :thumbup:
Maar maakt niet uit, ik heb het overleefd, en de opluchting toen m'n allerlaatste setje erop zat was het waard.

Noot;
- met squat last van naar binnen klappende knieën.
- lunges volgende keer op 70 beginnen
- kuiten; luchtalarm ging bijna af omdat ze dreigden uit elkaar te klappen :D

Benen

Squat (narrow stance)
14 * 60
12 * 90
12 * 110
6 * 130 (spot)
12 * 90 (superstrikt)
HELL yeah, werd gvd ook eens tijd
Lunges in smith
10 * 60
10 * 70
10 * 80
12 * 80

ok, kan er mee door

Standing leg curls
10 * 25
10 * 35
12 * 40
10 * 45

Leg extensions (fullstack)
14 * 65
14 * 75
14 * 75
12 * 75
wtf is het nut hier van, als je kunt fullstacken, wordt het tijd singel legged te doen, no excuses
Standing calve raises
20 * 150
20 * 200
20 * 200
20 * 200
lekker!!burn baby
Seated calve raises
20 * 40
20 * 40
20 * 40
12 * 40 + 12 * 20

Voeding

Redelijk, had iets korter op elkaar gekund.

10.00 bord brinta, whey shake, glas sinaasappelsap
13.00 bord bami, 2 eieren, 150gram tartaar, 5gram creatine
15.15. 100gram cashewnoten, vit C + multi
17.30 100gram rijst, 200gram kipfilet, 5gram creatine
18.30 – 20.00 trainen
direct na trainen AA met 5gram creatine
21.00 bord pasta met 150gram tonijn, visolie + vit E
23.00 500g kwark, vit C

:p:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.743
Als het bruut is mag het ook gezegd worden : goed getraind kerel, brute squats! ;) Zijn ze allemaal full? Zo ja kon ik tegenwoordig al na 14x60 niet meer mee met je. :D

Op die 130 na wel ja. Die 130 was denk ik parallel.
Ik was met m'n gedachten bij een of andere tieveshoer die me een keer iets geflikt heeft, dus ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. :D
Thanks for the PR, ****ing b*ch!

Ach ik ben wel blij met die 130 omdat ik nooit zwaarder gepakt heb.
Maar echt indrukwekkend is het natuurlijk nog niet. Maar daar wordt aan gewerkt. :hedbang:

@MarcJ; alsof je gedachten kunt lezen, volgende schema wordt idd single leg extensions.
Deze gaan namelijk nergens meer over, ik doe nog 1sec hold ook en nog steeds 14 reps pakken.

Beter wat extra setjes squat i.p.v. leg extension. Doe desnoods frontsquats om je quads te laten groeien.

Beter wat extra setjes squat i.p.v. leg extension. Doe desnoods frontsquats om je quads te laten groeien.

nouja weet je, normaal zou ik je gelijk geven, maar ik doe ze laatste tijd single legged, en dan nog full stack and its killing me, de druppel springt er ineens gewoon uit, zelf met mijn vet %. Nouja, laat ik het zo zeggen

tegen de tijd dat jij 75 single legged doet loo...... je gaat het zien aan je poten :D

Hmm true was vergeten dat jullie BB'ers zijn.... my bad

• #2.747
Hmm true was vergeten dat jullie BB'ers zijn.... my bad

hahahaha, we groeien het liefste met de minst mogelijke inspanning. Stel je voor dat we hard moeten werken om massa aan te zetten.

Ik moet zeggen dat ik ook fan ben van leg extensions, je voelt je quads gewoon bruut aanspannen, met name die druppel inderdaad.

Klonk sarcastisch maar dat was niet zo....

hahahaha, we groeien het liefste met de minst mogelijke inspanning. Stel je voor dat we hard moeten werken om massa aan te zetten.

Ik moet zeggen dat ik ook fan ben van leg extensions, je voelt je quads gewoon bruut aanspannen, met name die druppel inderdaad.

yep, zeker. ik heb hem lange tijd verwaarloosd en weg gelaten omdat hij te licht was, maar single legged is echt murder, net zoals single legged press.

wel lekker contrast, eerst 170 kg squatten en dan leg extensions doen :) ah well... helped me to gain a cm. weet zeker dat het hetzelfde voor jou gaat doen!! houd je in de gaten ;)

Advies van single leg extension neem ik ook over.
Thanks voor de tip MarcJ en Loo!:)

Worden je poten onderhand niet zo huge dat broeken kopen een drama wordt?

• #2.752
Mijn knieën gaan ook vaak naar binnen tijdens het squatten. Is dat slecht voor de knieën?

Het is sowieso niet helemaal gezond voor je knieën, omdat de belasting op je knie natuurlijk scheef wordt. Zeker bij zware sets niet echt bevordelijk. Al heb ik er tijdens trainen niet zoveel last van.
Maar het is gewoon belangrijk om goede controle over die knieën te houden. Het kost mij nu best veel moeite om die knieën mooi in lijn te houden, maar dat is alleen maar goed omdat dat natuurlijk ook een extra krachtsinspanning is.

Ten alle tijden voorkomen! :hamer:
Dan ga je maar lichter, en leer je eerst je techniek nog wat beter aan! ;)

juist daarom pakte ik die laatste set weer wat lichter omdat ik niet helemaal tevreden was met m'n zwabberknietje.

Worden je poten onderhand niet zo huge dat broeken kopen een drama wordt?

Nou, begin vorig jaar was ik ook vrij intensief aan het squatten, toen groeiden ze wel goed dus moest ik nieuwe broeken halen. Maar daarna kreeg ik last van m'n knie en heb ik het weer een beetje verwaarloosd, waardoor die broeken te groot werden. Maar m'n oude broeken waren nog steeds te klein.
Dus heb ik weer nieuwe broeken gehaald.
Inmiddels heb ik dus verschillende maten in de kast liggen. Duur geintje.
Wel balen, ik heb laatst twee broeken gehaald van over de 100euro p.s die nu strak beginnen te zitten, ik geef ze nog twee weken en ik pas ze niet meer.

Maar je hoort mij niet teveel klagen, ben allang blij dat ze weer groeien :D

• #2.753
DONDERDAG

Niks mis met deze training. Geen last van m'n pols, dus kon lekker doortrainen.
Wel last van m'n schouder, maar dat komt omdat ik gister ben wezen zwemmen toen voelde ik het al. Maar niks ernstigs.
Met neck press blijf ik steken op 70kg en daar erger ik me mateloos aan, maar de rest wel zwaar gepakt.

Schouders

Neck press
10 * 50
10 * 60
12 * 70
10 * 70
14 * 50

Front raises dumbel
10 * 14
10 * 18
10 * 22
8 * 22 + 8 * 12

Side raises dumbel
10 * 10
12 * 12
12 * 14
12 * 16 (laatste twee lelijk)

Cable side raises
12 * 5
10 * 7,5
10 * 10
10 * 10

Triceps

push down
14 * 25
14 * 35
12 * 40
12 * 45 (spot)

Skull crushers (ex. stang)
10 * 20
10 * 30
10 * 35
10 * 35 (spot)

CGBP
10 * 60
10 * 60
9 * 70

Rope pull down
bezet, **** it genoeg gehad.

Voeding

Slecht; laat slapen gisteravond, laat wakker vandaag.
Morgen weer de wekker zetten.

12.00 bord brinta met whey shake
14.30 bord pasta met 150gram tonijn, 5gram creatine, vit C + multi
17.30 100gram rijst met 250gram rundergehakt
18.30 trainen
20.30 AA met 5gram creatine, whey shake
21.30 4 pannekoeken met 500gram magere kwark

en vroeg naar bed.

Zou je wel gaan neckpressen als je last van je schouders hebt? Als je er al last van hebt kun je veel beter frontpressen.

Loo,

Goede training en heel erg jammer van die voeding Loo.
Waarom zet je gewoon niet de wekker kerel en gewoon vreten en dan vervolgens weer verder slapen. Come on morgen weer meer vreten....

Die front raises zijn sick bro...lekker hoor. Waarom zo`n groot verschil tussen de front- en sideraise? Bij mij gaan ze ongeveer gelijk op namelijk qua gewicht.... Of ben jij gewoon veel sterker in je voorkop ?

nette training alleen jammer van de voeding! Maar daweet je zelf ook wel!

• #2.757
Zou je wel gaan neckpressen als je last van je schouders hebt? Als je er al last van hebt kun je veel beter frontpressen.

heel raar, vroeger pakte ik die neckpress makkelijk op 80kg ik heb zelfs 90 gepakt, dus ik had nu verwacht ook in no time daar weer op te zitten.
Iedere week denk ik; ik zal nou toch wel die 80 erop gooien.
Maar sinds ik die schouderblessure heb gehad lijkt het net alsof ik m'n schouder uit de kom ga drukken als hij zwaar wordt ofzo. Het doet niet echt pijn, maar het voelt alsof hij wat onstabiel is waardoor ik niet geforceerd kan pushen.

Nog twee weken dit schema dan gooi ik deze er zeker weer uit en ga ik weer good old dumbbells pakken, want ik schaam me gewoon.

DONDERDAG

Niks mis met deze training. Geen last van m'n pols, dus kon lekker doortrainen.
Wel last van m'n schouder, maar dat komt omdat ik gister ben wezen zwemmen toen voelde ik het al. Maar niks ernstigs.
Met neck press blijf ik steken op 70kg en daar erger ik me mateloos aan, maar de rest wel zwaar gepakt.

Schouders

Neck press
10 * 50
10 * 60
12 * 70
10 * 70
14 * 50

Front raises dumbel
10 * 14
10 * 18
10 * 22
8 * 22 + 8 * 12

Side raises dumbel
10 * 10
12 * 12
12 * 14
12 * 16 (laatste twee lelijk)

Cable side raises
12 * 5
10 * 7,5
10 * 10
10 * 10

Triceps

push down
14 * 25
14 * 35
12 * 40
12 * 45 (spot)

Skull crushers (ex. stang)
10 * 20
10 * 30
10 * 35
10 * 35 (spot)

CGBP
10 * 60
10 * 60
9 * 70

Rope pull down
bezet, **** it genoeg gehad.

Voeding

Slecht; laat slapen gisteravond, laat wakker vandaag.
Morgen weer de wekker zetten.

12.00 bord brinta met whey shake
14.30 bord pasta met 150gram tonijn, 5gram creatine, vit C + multi
17.30 100gram rijst met 250gram rundergehakt
18.30 trainen
20.30 AA met 5gram creatine, whey shake
21.30 4 pannekoeken met 500gram magere kwark

en vroeg naar bed.

je antwoordt zit in je log

heel raar, vroeger pakte ik die neckpress makkelijk op 80kg ik heb zelfs 90 gepakt, dus ik had nu verwacht ook in no time daar weer op te zitten.
Iedere week denk ik; ik zal nou toch wel die 80 erop gooien.
Maar sinds ik die schouderblessure heb gehad lijkt het net alsof ik m'n schouder uit de kom ga drukken als hij zwaar wordt ofzo. Het doet niet echt pijn, maar het voelt alsof hij wat onstabiel is waardoor ik niet geforceerd kan pushen.

Nog twee weken dit schema dan gooi ik deze er zeker weer uit en ga ik weer good old dumbbells pakken, want ik schaam me gewoon.

Probeer het een x voor langs, dat voelt echt 1000x gezonder aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven