XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dude je post een foto van een 13 jarige.... jij weet hoe oud hij is en door een foto van hem te posten waarop nog weinig te zien is wil nog niet zeggen dat hij niks mag zeggen

+1

Vind het onzin om die 13-jarige af te branden. Behalve als ze erom vragen(Wesking, Huntelaar).

800lbs = 360kg.

that's some sick ass weight.

Altijd goed om af en toe ff een filmpje van Ronnie te kijken als je een vlaag van b*ch-heid voelt opkomen, zoiets zet je weer met beiden benen op de grond.
Ik kijk laatste tijd vaak zo'n gevangenis-docu op national geographic, daar doen ze vaak gewichthef-competities; zijn meerdere gasten die 700 lbs pakken; en die gebruiken helemaal niets aan supplementen, krijgen niet gigantisch veel te eten.. Eigenlijk stelt deze 800 lift dus niet gigantisch veel voor, aangezien we het wel over ronnie coleman hebben (ik begeef me op glad ijs denk ik :rolleyes:)

Ik kijk laatste tijd vaak zo'n gevangenis-docu op national geographic, daar doen ze vaak gewichthef-competities; zijn meerdere gasten die 700 lbs pakken; en die gebruiken helemaal niets aan supplementen, krijgen niet gigantisch veel te eten..

Nee, die mannen worden vanzelf zo groot, zelf als ze niet zouden trainen. :rolleyes:
:D

Wees gerust, er wordt daar genoeg binnengesmokkeld en volgens mij krijgen ze vaak bepaalde rechten wat betreft eten en supplementen bij goed gedrag en indien ze werken bijvoorbeeld.

Nee, die mannen worden vanzelf zo groot, zelf als ze niet zouden trainen. :rolleyes:
:D

Wees gerust, er wordt daar genoeg binnengesmokkeld en volgens mij krijgen ze vaak bepaalde rechten wat betreft eten en supplementen bij goed gedrag en indien ze werken bijvoorbeeld.

Ten eerste waren die mannen helemaal niet zo groot. De grootsten wogen 100 kg, ze zijn gewoon verdomd sterk.

En over die 'bepaalde rechten', komt neer op 3x daags eten, die komen nooit, en dan ook nooit, aan de 8000 kc's. Supplementen hebben ze sowieso niet, werd vermeld (whey etc). Misschien dat er roids naar binnen gesmokkeld kunnen worden, maar zie jij maar es 2,5 kilo mass gainer naar binnen te halen :rolleyes: Ofwel, minimale faciliteiten, maximale kracht.

Ten eerste waren die mannen helemaal niet zo groot. De grootsten wogen 100 kg, ze zijn gewoon verdomd sterk.

En over die 'bepaalde rechten', komt neer op 3x daags eten, die komen nooit, en dan ook nooit, aan de 8000 kc's. Supplementen hebben ze sowieso niet, werd vermeld (whey etc). Misschien dat er roids naar binnen gesmokkeld kunnen worden, maar zie jij maar es 2,5 kilo mass gainer naar binnen te halen :rolleyes: Ofwel, minimale faciliteiten, maximale kracht.

Denk inderdaad dat er genoeg AAS naar binnen gesmokkeld wordt. Hier op dbb zijn verschillende topics geweest over bb-ers in de gevangenis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.806
Ik kijk laatste tijd vaak zo'n gevangenis-docu op national geographic, daar doen ze vaak gewichthef-competities; zijn meerdere gasten die 700 lbs pakken; en die gebruiken helemaal niets aan supplementen, krijgen niet gigantisch veel te eten.. Eigenlijk stelt deze 800 lift dus niet gigantisch veel voor, aangezien we het wel over ronnie coleman hebben (ik begeef me op glad ijs denk ik :rolleyes:)

Ik heb die docu ook gezien, zeer indrukwekkend. Nu waren dat ook allemaal spuiterds, maar toch werden er brute weights verschoven.
Desalniettemin wens ik je een buikgriep toe omdat er in je post enige vorm van respectloosheid richting de almachtige Ronnie te bekennen is.

Ik heb die docu ook gezien, zeer indrukwekkend. Nu waren dat ook allemaal spuiterds, maar toch werden er brute weights verschoven.
Desalniettemin wens ik je een buikgriep toe omdat er in je post enige vorm van respectloosheid richting de almachtige Ronnie te bekennen is.

zit wat in want dit is toch een geweldige dvd

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.809
VRIJDAG

what was i thinking.....No deadlifts no life. Onder de DBB groepsdruk wat lager in reps gegaan dus vanzelfsprekend meteen 2 PR's gezet. Dus dat ging wel lekker. Rest van de training ook flink doorgeknald en zwaar gepakt.
Ik had het met tiger ff over die t-bar row, ik kan niet begrijpen dat we hem op 50kg pakken terwijl we BOR's gewoon op 100 pakken + de t-bar in een andere gym een jaar geleden al op 110 pakten. Deze zal wel zwaarder gaan dan een normale ofzo :o.

Rug

Deadlift
12 * 60
8 * 100
8 * 140
8 * 160
5 * 170

Wide grip pull ups (assisted)
10 * bw
10 * bw
10 * bw
8 * bw

T-bar rows
12 * 25
12 * 35
10 * 50
10 * 50

Dumbbell rows
10 * 32
10 * 36
12 * 40
10 * 44

Bent over side raises (op incline bench)
12 * 10
12 * 14
12 * 16
12 * 16

No traps no life

Barbell shrugs
12 * 60
12 * 90
12 * 110
12 * 130

Dumbbell shrugs
10 * 32
10 * 36
10 * 40
10 * 32

Voeding

09.30 bord cruesli, whey shake, glas sinaasappelsap
12.30 75gram rijst, 5 eieren, 5gram creatine
15.00 banaan + whey shake,
17.00 bord pasta met 150gram tonijn.
18.30 -20.30 trainen
direct na trainen AA met 5gram creatine
21.30 100gram rijst met 250gram kipfilet,vit C + multi
23.00 500gram kwark

Nice Deadlift.

Zeker goede deadlift brother from another mother;)

Goede deads gozer en op die t-bars moet je zo zwaar mogelijk knallen.

Voeg bij je voeding nog wat vetten toe. Het beste is om 's avonds bij je kwark wat noten te pakken. Heb je gelijk paar grammetjes eiwitten meer en doe je door de vetten ook langer met de afgifte van de caseïne in je kwark.

Heerlijke training weer Loo! Erg Bruut! Fijn weekend.

Die zware deadlifts met die rows en pull ups moet wel een dikke shot endorfine gegeven hebben?? :D
Ik hoop voor je dat je kunt slapen :D

lekkere training, goede deadlift!

Kijk Loo.. dat is nou netjes.

Dat is meer dan netjes.....zowel de deadlift en de traptraining.
Bijna exacte dezelfde rugtraining als die van mij helemaal top!

No traps no life....traps tot je oren bro!

Over en sluiten...goed weekend en denk ook aan eiwitten tot je nemen ipv alleen maar uitdelen Loo. Goede voeding vandaag by the way,

Dit is nou eens echt een lekkere training Loo :thumbs: :D

LEkker knalling Loo enja et overtollig eiwit moet eruit! :D

goed geknald gozert 5 * 170 jajajajaja

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven