AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt, maar veel minder tijd. En als je nou leuk werk heb.. Ik heb zelf best fysiek zwaar werk. En kan onder werktijd niet eten wanneer ik wil, en niet zoveel als ik wil. Dat vind ik schijtirritant. Dus loo stay in school en keep making those gains b*ch :D, je gaat ernstig lekker. Ben benieuwd naar je nieuwe pics

er bestaat ook nog iets van bijbaan! ;)

Ik zit 5 dagen op school (5 uur p/d)
Werk 3/4 Avonden in de week
En de Zaterdag
Kom je op een kleine 15 uur.. Tikt ook mooi aan..
En de voordelen zijn dat je smiddags kan trainen!
En meer vrije tijd!

Wat veel geouwe h**r hier! Hoe gaat het met trainen en plaats eens wat progressie fotos. Suces Loo!

Wat veel geouwe h**r hier! Hoe gaat het met trainen en plaats eens wat progressie fotos. Suces Loo!

Kakkerlak...dan moet je zijn log eens bijhouden. Hij heeft recentelijk zijn foto`s geplaatst.

kakkerlak.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.047
VRIJDAG
Zo'n ongeloofelijke spierpijn in m'n benen dat ik nauwelijks in staat was te functioneren.
Ik had donderdag al spierpijn van woensdag, maar vrijdag moest ik s'ochtends eerst m'n pa me laten masseren met m'n tanden op elkaar. Hielp natuurlijk bijna niks. De rest van de dag met knee straps om gelopen (no kidding). Iedere keer als ik spierpijn heb in m'n benen denk ik; erger dan dit kan het niet worden. WRONG!!!
Trouwens ook spierpijn in m'n onderrug.
Training overgeslagen, onmogelijk om te trainen. S'avonds ook erg moe.

ZATERDAG
Nog steeds gruwelijke spierpijn. Wel gewerkt met pijn en moeite. Veel uitgelachen door iedereen natuurlijk. "hou er toch mee op met die onzin, is nergens goed voor, op je 40ste zit je in een rolstoel, blabla". En deze doet het ook altijd goed; "komt door al die pilletjes en poedertjes die je slikt, rotzooi is het " (gewoon creatine, vit C en multi tijdens de lunch, maargoed).
Zaterdagavond ook moe, thuis gebleven.

ZONDAG
Rug/traps. Helaas deadlift wederom overgeslagen vanwege m'n benen die ik nog steeds nauwelijks kan buigen. Hier baal ik erg van want juist m'n onderrug verdient de aandacht. Verder wel een lekkere training met goede mind-muscle connection. Probeer juist te focussen op maximale contractie voor meer details in m'n rug. Gaat wel goed heb ik het idee. M'n rechterschouder begint wel weer wat op te spelen. Dit moet ik in de gaten houden.

Anyway; waarom deze uitgebreide beschrijving? Omdat dit beeld enigsinds op een vorm van overtraining begint te lijken. Wat pijntjes, wat slechter herstel, moe. M'n lichaam werkt wat tegen deze week. Ik ga nog steeds wel lekker vooruit qua kracht en fysiek, maar dit voelt niet helemaal goed. Misschien zijn het de naweeën van die griep, misschien begint het iets op overbelasting te lijken. Daarom zit ik er over te denken om volgende week ff een "deload" weekje te doen, als afsluiter van dit schema en ter preventie van erger. Ik zal morgen eens kijken hoe ik me voel.

Ter zake;

Rug

Wide grip pull ups
4 * 8 * bw

Front pull down (1sec hold)
12 * 60
10 * 70

T-bar row
12 * 30
12 * 50
10 * 60
10 * 60
12 * 40 (1sec hold)

Dumbbell rows
10 * 40
10 * 44
10 * 46
12 * 32 (schuine hoek van m'n arm)

Bent over side raises
12 * 12
12 * 16
12 * 20

Traps

Dumbbell shrugs
12 * 32
12 * 38
12 * 42
12 * 42

Barbell shrugs
12 * 90
12 * 110
10 * 130
10 * 140

Nette training, jammer van al die spierpijn. Laat ze maar kletsen met hun lulkoek over 'op je 40ste zit je in een rolstoel'... Wedden dat jij straks vitaler dan hun bent?

lekker dan, die spierpijn! :D toch nette training neergezet..

gewoon weekje rust houden ! voor de rest gewoon nette training.

• #3.051
lekker dan, die spierpijn! :D toch nette training neergezet..

Die spierpijn is echt niet lekker meer. Echt zo'n vieze diepe spierpijn, zo pijnlijk (bij aanraken en gebruik), en zo stijf, dat het gewoon risico is om te lopen.
Ik heb ook gewoon pijn in m'n knie omdat ie constant naar achter klapt omdat ik er totaal geen controle over heb.
Ik train al wat jaartjes en heb al verschillende gradaties van spierpijn meegemaakt, maar dit is echt verre van grappig.
De trap afkomen, een auto instappen, en op het toilet gaan zitten zijn echt helse opgaven nu.

Die spierpijn is echt niet lekker meer. Echt zo'n vieze diepe spierpijn, zo pijnlijk (bij aanraken en gebruik), en zo stijf, dat het gewoon risico is om te lopen.
Ik heb ook gewoon pijn in m'n knie omdat ie constant naar achter klapt omdat ik er totaal geen controle over heb.
Ik train al wat jaartjes en heb al verschillende gradaties van spierpijn meegemaakt, maar dit is echt verre van grappig.
De trap afkomen, een auto instappen, en op het toilet gaan zitten zijn echt helse opgaven nu.

Heuh, Wist niet dat het zo ernstig was.. dat kan ook nooit gezond zijn.. denk je wel? :p Sterkte hee, Aspirine FTW!!

Misschien een deload training inlassen?

Dit is een HINT van je lichaam.
Weekje rust zou je geen kwaad doen.

Heb je aminozuren thuis?

Zo ja innemen dit zorgt net even voor wat sneller herstel..
Althans het heeft mij in ieder geval goede geholpen bij mega spierpijn.....

• #3.056
Heuh, Wist niet dat het zo ernstig was.. dat kan ook nooit gezond zijn.. denk je wel? :p Sterkte hee, Aspirine FTW!!

Nee dit is zeker niet normaal. Vraag me ook echt af waardoor dat komt.
Ik heb er al eens een topic over ge-opend, schijnt dat meer mensen er last van hebben. Als ik 1 week benen oversla ben ik zwaar de lul.
ik slik al paracetamol, helpt jack shit.

Misschien een deload training inlassen?

Zoals ik al voorstelde dus.

Dit is een HINT van je lichaam.
Weekje rust zou je geen kwaad doen.

Rust roest. Misschien ff een weekje fitnessen.

Heb je aminozuren thuis?

Zo ja innemen dit zorgt net even voor wat sneller herstel..
Althans het heeft mij in ieder geval goede geholpen bij mega spierpijn.....

Ik vreet me al de tieves aan eiwitten. Daar ligt het niet aan.

Toch nette training Loo.

Hoelang is het geleden dat je een deload hebt gedaan?

Als je overal wat pijntjes begint te krijgen, is het misschien beter om inderdaad een weekje iets rustiger te doen (heb het momenteel ook, maar psychologisch vind ik het altijd moeilijk om weer enkele trainingen een stapje terug te doen :D )

Je bent over side raises zijn trouwens ook bruut vind ik... :thumbs:

VRIJDAG
Zo'n ongeloofelijke spierpijn in m'n benen dat ik nauwelijks in staat was te functioneren.
Ik had donderdag al spierpijn van woensdag, maar vrijdag moest ik s'ochtends eerst m'n pa me laten masseren met m'n tanden op elkaar. Hielp natuurlijk bijna niks. De rest van de dag met knee straps om gelopen (no kidding). Iedere keer als ik spierpijn heb in m'n benen denk ik; erger dan dit kan het niet worden. WRONG!!!
Trouwens ook spierpijn in m'n onderrug.
Training overgeslagen, onmogelijk om te trainen. S'avonds ook erg moe.

ZATERDAG
Nog steeds gruwelijke spierpijn. Wel gewerkt met pijn en moeite. Veel uitgelachen door iedereen natuurlijk. "hou er toch mee op met die onzin, is nergens goed voor, op je 40ste zit je in een rolstoel, blabla". En deze doet het ook altijd goed; "komt door al die pilletjes en poedertjes die je slikt, rotzooi is het " (gewoon creatine, vit C en multi tijdens de lunch, maargoed).
Zaterdagavond ook moe, thuis gebleven.

ZONDAG
Rug/traps. Helaas deadlift wederom overgeslagen vanwege m'n benen die ik nog steeds nauwelijks kan buigen. Hier baal ik erg van want juist m'n onderrug verdient de aandacht. Verder wel een lekkere training met goede mind-muscle connection. Probeer juist te focussen op maximale contractie voor meer details in m'n rug. Gaat wel goed heb ik het idee. M'n rechterschouder begint wel weer wat op te spelen. Dit moet ik in de gaten houden.

Anyway; waarom deze uitgebreide beschrijving? Omdat dit beeld enigsinds op een vorm van overtraining begint te lijken. Wat pijntjes, wat slechter herstel, moe. M'n lichaam werkt wat tegen deze week. Ik ga nog steeds wel lekker vooruit qua kracht en fysiek, maar dit voelt niet helemaal goed. Misschien zijn het de naweeën van die griep, misschien begint het iets op overbelasting te lijken. Daarom zit ik er over te denken om volgende week ff een "deload" weekje te doen, als afsluiter van dit schema en ter preventie van erger. Ik zal morgen eens kijken hoe ik me voel.
Waarom komt dit me toch zo bekend voor..? ???
Is overtraining...
Is hier hetzelfde trouwens...
Een beetje gas terug, eventjes, imho het beste. :cool:

Beetje rustig aan doen idd. Lekker fitnessen denkz :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven