Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
Jo loo succes. Heb je al een schema in elkaar gedraait? Bendr wel benieuwd naar, de vorige/huidige was wel mooi

Dit schema wat ik nu draai is inderdaad een van de betere, ik voel het aan de spierpijn op de juiste plaatsen.

M'n volgende schema gaat vooral de nadruk leggen op benen.
En ik wil wat alternatieve oefeningen gaan toepassen, wat aanpassingen en andere uitvoeringen.
Volgende schema zal ik ook niet zo lang aanhouden.

Ik zal het van de week ff in elkaar knutselen.

prachtig die competitie :roflol:

fitnessen lijkt me echt erg om te doen :(

• #3.084
MAANDAG

Zoals gezegd een deload weekje. Was een goede keuze want m'n lichaam voelde wat stroef vandaag. Gewichten zijn niet echt relevant, aangezien ik keurig 10 reppies heb gemaakt op 75 %. Wel lekker pompie erin, maar van pomp groei je niet. Saai, maar beter dan thuis zitten.

Borst

Schuindrukken dumbels
Bankdrukken
Schuine cable fly's
Incline bench op smith

Triceps

Push down
One arm cable extension
Rope pull down

indeed beter als thuis zitten, en een weekje rustiger aan doen kan zeker geen kwaad, spieren optimaal laten rusten en er terug vollebak tegenaan nadien

• #3.086
DINSDAG

Hersteltraining, heb nog steeds goed spierpijn in m'n bovenbenen van een week (!) geleden , daarom kon ik niet eens zwaar gaan. Dat is niet helemaal normaal, ik denk dat ik wat fout heb gedaan vorige week. Misschien te zwaar opgewarmd ofzo.
Hopen dat deze training bijdraagt aan het herstel, beetje de doorbloeding aangezet + rekken.

Buik

Hanging leg raises
4 * 15hh

Crunches
4 * 20hh

Benen

Squat
Leg extensions
Lunges
Standing leg curl
Standing calve raises
Seated calve raises : te pijnlijk ivm druk op bovenbenen
Adductor machine

Voeding

Hardcore.

t0ch getraind! Boefje! :)

Hoe doe je die hanging leg raises!?
hangend of in zo'n rek?

• #3.090
ook al ? :O

jij ben wel kapot he gozer :P
succes met rehab

bodybuilding is gezond. :rolleyes:

m'n ene schouder is al ****ed up, maar vorige week pakte ik die CGBP iets te smal en te bruut, nu voel ik het in beiden schouders.

achja ff een weekje rustig aan doen, en volgende week met een nieuw schema beginnen. Zal wel weer wegtrekken dan. Totdat er weer een nieuwe verrassing komt.

Op de sukkel aan het raken precies ;) Beter gewoon een weekje cardio inplannen ???

bodybuilding is gezond. :rolleyes:

m'n ene schouder is al ****ed up, maar vorige week pakte ik die CGBP iets te smal en te bruut, nu voel ik het in beiden schouders.

achja ff een weekje rustig aan doen, en volgende week met een nieuw schema beginnen. Zal wel weer wegtrekken dan. Totdat er weer een nieuwe verrassing komt.

It's all in the game Loo.
Succes met je herstel, ik kijk uit naar nieuwe beestige trainingen!

• #3.093
It's all in the game Loo.
Succes met je herstel, ik kijk uit naar nieuwe beestige trainingen!

hahaha juist junior, it's all in the game.
Je moet soms zwaarder pakken dan eigenlijk verstandig is, en dan neemt de kans op pijntjes toe. Zeker als je week op week op week aan het pushen bent. Daarom moet je af en toe ff rust pakken, herstellen.
Dit is zo'n week. Jammer, ik wil wel, maar ik kan ff niet.
Maargoed er is niks aan de hand ik eet goed en hou lekker de pomp erin.
No catabolic state.

Frusterend idd...is de suggestie kickboksen wellicht een idee of lukt dat niet vanwege de beenblessure?

Greetz,

rust en herstel ze, mischien een weekje wat ligt cardio werk doen ofzo.

Succes met je herstel loo, ben benieuwd hoe het volgende week gaat!

hahaha juist junior, it's all in the game.
Je moet soms zwaarder pakken dan eigenlijk verstandig is, en dan neemt de kans op pijntjes toe. Zeker als je week op week op week aan het pushen bent. Daarom moet je af en toe ff rust pakken, herstellen.
Dit is zo'n week. Jammer, ik wil wel, maar ik kan ff niet.
Maargoed er is niks aan de hand ik eet goed en hou lekker de pomp erin.
No catabolic state.

Herkenbaar, je geest is sterker dan je lichaam :(

lichter pakken = not done.

Toch voel ik duidelijk verschil met een narrow of wide stance.
En deze techniek wordt world-wide toegepast in de bb-scene.
Daar komt bij dat ik resultaat zie; de buitenkant is beter gevormd.
De binnenkant begint alleen nu weer achter te lopen.
Ook al kan je de quads nauwelijk differentieren, door smal te staan betrek je adductoren minder waardoor je hem meer op je quads pakt.
Een abductie oefening gaat jack shit doen voor je quads, aangezien je glutues 99% van het werk doet.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/stance-width-and-bar-load-effects-on-leg-muscle-activity-during-the-parallel-squat-160688/

• #3.100

wat ik zei dus staat ook in dat onderzoek;

Ook al kan je de quads nauwelijk differentieren, door smal te staan betrek je adductoren minder waardoor je hem meer op je quads pakt.

Results:
For rectus femoris, vastus medialis, and vastus lateralis, only the load effect was significant. Adductor longus exhibited a stance by phase interaction and a load effect.

Conclusion: The results suggest that stance width does not cause isolation within the quadriceps but does influence muscle activity on the medial thigh and buttocks.

Maar waar het op neer komt: De quadriceps worden in elke stance evenveel geactiveerd, alleen bij een wijdere stance komt er meer adductor/abductor bij kijken.

juist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven