MarcJ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nette training Loo.
Hoelang is het geleden dat je een deload hebt gedaan?
Als je overal wat pijntjes begint te krijgen, is het misschien beter om inderdaad een weekje iets rustiger te doen (heb het momenteel ook, maar psychologisch vind ik het altijd moeilijk om weer enkele trainingen een stapje terug te doen)
Je bent over side raises zijn trouwens ook bruut vind ik...![]()
Waarom komt dit me toch zo bekend voor..?
Is overtraining...
Is hier hetzelfde trouwens...
Een beetje gas terug, eventjes, imho het beste.![]()
t*ring gast.. ook weer een terugslag hier zie ik
ken het ken het... rust is een b*ch maar helaas oh zo nodig. veel succes ouwe!!!
Als ik jou was zou ik toch gewoon even totale rust nemen.
Persoonlijk vind ik een dag of 4 a 5 voldoende.
Kun je daarna vol frisse moet aan je schema beginnen!
Als je toch rustig door blijft trainen loop je de kans dat je dadelijk blijft kwakkelen.
Just mine opinion!
Als ik jou was zou ik toch gewoon even totale rust nemen.
Persoonlijk vind ik een dag of 4 a 5 voldoende.
Kun je daarna vol frisse moet aan je schema beginnen!
Als je toch rustig door blijft trainen loop je de kans dat je dadelijk blijft kwakkelen.
Just mine opinion!
Haha toevallig had zo'n gast in mijn gym gebroken been, maar kwam wel ff wat benchen en curlen vandaagIk zou het ook niet kunnen hoor, stilzitten. Kzou psychisch worden
Zat mezelf vandaag nog in te denken hoe het zou zijn als ik ik met een gebroken been/arm whatever rond zou lopen....
Ik snap je helemaal.
Plaats je wel een update van je fitnesstraining![]()
rofl zie je het al voor je zo'n ingetapede been helemaal gestrekt steunend op waar je bij de bench voeten tegenaan kunt zetten. Mooie kerel ook