ke*ker ik moest vier pagina's doorlezen voordat ik zelf weer kon posten.
Goede discussie, mag ik ook meedoen?
Als je zo beredeneert is het wel een hele domme vraag. klopt, heb je gelijk in
Staan zware gewichten op squat garant voor een goede techniek? En vise versa, staan lichte gewichten op squat garant voor een slechte techniek?
Mijn ervaring in the gym is dat de jongens die zwaar squatten vaker een beroerdere techniek hebben dan jongens die lichter gaan.
Anyway; m'n techniek is goed. Zonder twijfel. Ik squat netter en vooral dieper dan de meeste forumleden.
Krachtstats boeien me jack ****ing shit. Ik wil dat m'n benen groeien.

Neemt niet weg dat ik last van m'n knieën blijf houden, ik ben me daar ook van bewust en werk daar al tijden aan;
Hahahaha laat me toch niet lachen vriend, alsjeblieft zeg.
Al squat je 300kg, je intensiteit is niet hoger dan die van mij.
Ik snap dat we hier allemaal Branch Warren's zijn, en hoe sterker je op internet bent hoe meer hardcore je bent. Maar jij doet geen rep meer dan mij als het gaat om tot failure trainen.
Daar ben ik van overtuigd.
En als spierpijn garant stond voor een goede training, dan had ik nu al monster poten moeten hebben;
Oke beest, ik zal volgende training een keer tot failure trainen
Over 1x p.w benen trainen; misschien is het voor mij inderdaad noodzakelijk om 2x p.w benen te pakken. Hiervan groeien ze niet.
Maar ook deze post van je is niet echt breaking news, omdat ik zelf enige tijd geleden al met dit voorstel kwam en een 2x p.w benen schema volg;
Oja, en ik zie dat er minachtend wordt gedaan over een leg curl door bepaalde internet goerroes?
Wat is dit nou weer een voor ****ing bullshit. Leg curls zijn uitstekend om hamstrings te isoleren. Godzijdank is er een leg curl, perfecte oefening om wat isolatie in je hamstrings te brengen. Ik snap dat hier de laatste tijd een hype is die fullbody's en uitsluitend compound-oefeningen pretendeert en dat is natuurlijk heel stoer, maar laten we nou niet doordraaien met macho-talk.
Ik ben elke benen training aan het squatten en legpressen of lunges aan het doen, en dan zou een leg curl erna een "k*t apparaat" zijn?
Daarover zijn de meningen verdeelt. Dorian Yates en wat andere goerroe's zijn bijvoorbeeld van mening dat je in een reprange van 15hh moet zitten.
Hij legt het in de trainingsdvd van mark dughdale nog eens uit.
Wie heeft er gelijk, jij of six time mr.O....
Ik weet het antwoord ook niet.
Wat ik wel weet, is dat ik nu niet eens laag in reps kan zitten i.v.m de roest in m'n knieën. Dus ik heb weinig keus dan hoger in reps en lager in gewicht te gaan...
Anyway; altijd goed om te discussiëren.
Feit is dat m'n benen achter blijven lopen, zowel in kracht als massa.
Mijn persoonlijke mening;
Ik moet ze vaker pakken. Benen vallen als eerste af als er een dag overgeslagen moet worden

Dat is de fout die tiger4evah en ik maken. Daarnaast ben ik eigenlijk te laat begonnen met benen intensief te trainen

, waardoor ze logischerwijs een inhaalslag moeten maken. Maar eerlijk is eerlijk, het gaat langzaam. Dus 2x in de week trainen is een goede optie. Aan de intensiteit ligt het niet, zwaarder kan niet. Maar ik zal ff kijken hoe dit schema uitpakt. Ik denk eigenlijk dat ik een volle week herstel nodig heb na benen trainen, maar we zullen zien.
Thanks for the input bro's.