MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
begin je MIJ nu af te zeiken, dat IK nooit iets nuttigs te melden zou hebben????
:eek:

je komt waarschijnlijk net kijken.......dus struin eerst alle topics eens door waar ik ooit heb gepost: met name de trainingslogs......

en dan eens kijken welke nuttige postjes ik lever!
:p

Begrijpend lezen vriend. Ik had het over 18fitie, die als je het mij vraagt alleen maar post om te rellen. Best treurig.
Jij doet het af als "opbouwende" kritiek. Dat is ook weer redelijk tries en klinkt vreemd in mn oren. Trieste mensen hier dus.
Maar genoeg dit topic vervuilt.

Klusmier ik heb nog nooit een nuttige post van jou gelezen. Zelfs je 'grappen' zijn k*t, en het commentaar wat je geeft op trainingen slaat ook als een tang op een varken.

edit:

zelfs commentaar geven vind ik momenteel overbodig..........
:mad:

Laatst bewerkt:
18fiftie ban, zullen we erom stemmen?

• Topic Starter Topic Starter
gaat lekker hier!

brutal shredded body

Je fysiek is niet slecht maar om hierover te stoefen en zeggen dat je mensen owned zonder ooit een foto te hebben gezien, is toch wel flink gay

ik durf het wel aan bij jou.

Ik loop helemaal niet wijs te doen over mijn fysiek, zoek jij maar een post van mij waarin ik opschep over mijn fysiek of waarin ik een ander disrespecteer om zijn stats of fysiek.
Jij bent mij hier aan het uitlachen....dus ja actie reactie.

wat zijn jullie zielige k*t gozers zeg.

Ipv echt opbouwend kritiek te geven beginnen jullie meteen zn krachtstats af te zeiken waarna jullie hem in zijn eigen log met 4 man gaan bashen ..

Als jullie echt een andere doel hadden dan Loo voor schut te zetten met jullie posts hadden jullie echt niet zulke dingen gepost..

iemand bashen in zn eigen log is sowieso k*t... heb ik ervaringmee:roflol:

maar ik vraag erom, loo niet dus laat hem met rust:D

vieze relnichten zijn het, nooit posten in mijn log en nou als kraaien er op af.:cool:

nu ben ik ook niet vies van een relletje:p, maar er is een tijd van rellen en een tijd van niet achter de computer zitten, zaterdagavond bijvoorbeeld.

Fijne avond voor een ieder die onder de 100kg bencht, maar ook voor de brutal shredded beesten, ReSpEkT voor jullie.

vieze relnichten zijn het, nooit posten in mijn log en nou als kraaien er op af.

nu ben ik ook niet vies van een relletje, maar er is een tijd van rellen en een tijd van niet achter de computer zitten, zaterdagavond bijvoorbeeld.

Fijne avond voor een ieder die onder de 100kg bencht, maar ook voor de brutal shredded beesten, ReSpEkT voor jullie.

Dit vind ik geen leuke opmerking dan...

Wat heb ik nu weer gedaan?

vieze relnichten zijn het, nooit posten in mijn log en nou als kraaien er op af.:cool:

nu ben ik ook niet vies van een relletje:p, maar er is een tijd van rellen en een tijd van niet achter de computer zitten, zaterdagavond bijvoorbeeld.

Heb jij niet een feestje? Tijd om in de auto te stappen dus.
Vergeet niet om wat voor me mee te nemen....:meal:. Houd me van het alcohol.

Heb jij niet een feestje? Tijd om in de auto te stappen dus.
Vergeet niet om wat voor me mee te nemen....:meal:. Houd me van het alcohol.

Ja klopt ja zet maar een ewitshake voor me klaar.
En aan niemand vertellen dat ik nooit 110kg squat hoor, want dan word ik wreed uitgelachen :(

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit Loo:cool:

Genoeg jalouzie mee te kweken hier blijkbaar.;)

wat zijn jullie zielige k*t gozers zeg.

Ipv echt opbouwend kritiek te geven beginnen jullie meteen zn krachtstats af te zeiken waarna jullie hem in zijn eigen log met 4 man gaan bashen ..

Als jullie echt een andere doel hadden dan Loo voor schut te zetten met jullie posts hadden jullie echt niet zulke dingen gepost..

Lees mijn posts nog maar eens door dan.

Ik weet dat jij zelf ook niet vies bent van een relletje en dat je je er wel over heen zet:D. Hopelijk trek je je er toch wel iets van aan, mijn gezeik zat namelijk wel een bepaald idee achter, maar either way no sweat off my back.

Dit vind ik geen leuke opmerking dan...

Wat heb ik nu weer gedaan?

Cry me a river:rolleyes:

Kuren en zuipen, hij is tenminste eerlijk over z'n levensstijl.

Ik weet van een aantal hier welke hoeveelheden zij werkelijk hebben ingespoten en hoeveel kuren het zijn geweest. Members waarvan je het hier nooit leest, maar toch respecteerd zijn voor een langdurige periode en als betrouwbare referentie worden gezien. Maar die buiten dat er ook een ruige consumptie op na houden...

Verder vind ik dat van kracht fysiek verhouding ook onzin. Ik heb grote pecs en goede benen met naar verhouding pussygewichten. Punt is, dat als goede gains met weinig werk je ten beurt vallen, het een groot goed is.

Verder Loo, kun je niet gewoon permanent aan de GHB wanneer je alcohol wilt? Zo ontzie je je lever, geen onnodige cals, geen afbraak en zeer bb verantwoord.

En als player weegt toch niets op tegen een chick die wild wordt van je fysiek? EIWITTEN DUS! mov's en carbs. Gewoon 1 x per week wat junk, en blijven knallen wat voor jou goed is.

Even voor de goede orde, er worden hier wat zaken flink uit verband getrokken.
Nu lijkt het net of ik regelmatig aan de kuur zit ???
Meer dan een jaar geleden heb ik voor het laatst gekuurd, ik heb toen een hele periode strikter geleefd dan 99 % van dit forum hier. Elke zondagochtend trainen, geen druppel alcohol of zelfs cola gedronken, geen maaltijd overgeslagen, geen rep te weinig gedaan.
Ik vrat me de hele dag de tieves in, tijdens de lessen zat ik nog te vreten.
Beginnerbb kan dit be-amen, het was bodybuilding all day long.
Dus mij vergelijken met botje die of iemand die kuurt en "schijt heeft" is zwaar onterecht.
(overigens heb ik helemaal niet zoveel gewonnen met dat kuren ivm keuze van te lichte middelen, maar dat terzijde)
Nu heb ik wel een periode gehad waarin ik het trainen verwaarloosd heb (zie inleiding).
Erg zonde, want ik zie er nu bijna net zo uit als voor ik begon met kuren, weggegooide winst dus.
En spijtig genoeg kost de comeback me vele malen meer moeite dan ik verwacht had.
Een deel daarvan is mijn eigen schuld, want inderdaad, de periode van zaterdagavond tot zondagavond is gewoon zwaar verrot.
Op de een of andere manier beland ik toch weer in de kroeg met een paar blondje sletjes en eindigt het in een overmatig alcoholgebruik en een verwaarlozing van het dieet.
En dat moet ik afgelopen zijn, want is het zonde want de rest van de week werk ik hard.
Klaar, ballen tonen, niet meer kort gaan op zaterdagavond.
En hallelujah, met dank aan 18fitie en alext en ik wünderbar niks gedronken op een studentenfeestje vannacht, want het spookte in m'n hoofd dat ik werd uitgelachen om m'n 110 kg squat.

En om even door te gaan op dat uitlachen om mijn krachtstats.
Zoals al in meer discussies is gebleken dat ik echt een fan ben van Milos Sarcev en zijn benaderingswijze betreffende bodybuilding.
Ook ik heb soms de behoefte om mijn ego te strelen en proberen zo zwaar mogelijk te pakken, bijvoorbeeld door lager in reps te gaan zitten of een andere ROM of vorm te gaan hanteren.
Maar, als ik dan de jongen naast me 10kg zwaarder zie drukken, en ik eigenlijk niet voor hem onder wil doen, dan sluit ik mijn ogen even en laat ik de woorden van Milos op me inwerken.

"Twenty years ago when i walked into a gym in Yuguslavia i was in for a big suprise. I see two guys in the gym training chest, one was doing 80kg benchpress, and had enourmus chest, fenominal, proffessional level.
The other guy was doing over 200 kg's, and had almost no chest. He had a decent development, but his chest was really underdevelopt. The first thing i noticed, something is wrong here. If this guy can lift somemutch weight, how come he doesnt have a chest? As sone as i asked him some questions i realised that in bodybuilding, we're building the body, most important is to stimulate the bodypart that we are training. So if you're doing the chest, lets stimulate the chest, and only the chest. The other guy was doing for power and just wanted to lift, so he was using all the supporting muscle groups, like front delts, triceps, and even lats to do he work
en;
"drop the ego, lower the weight"

En het is geen sprookje wat hij vertelt. In de praktijk blijkt het steeds weer.
Ook in mijn gym zijn er grote jongens die enorm sterk zijn, maar in mijn ogen een lachwekkende fysiek hebben. Ook op dit forum verbaas ik mij met grote regelmaat over de tegenvallende fysieken die soms voorbij komen.
Hoevaak gaat de conversatie tussen sportschoolbezoekers wel niet over het volgende;
"hey hoeveel bench jij, hoevaal pak jij met rug, hoeveel squat jij? "
Misschien ben ik wel van een andere planeet hoor, maar ik vind het ronduit lachwekkend en vaak kan ik niets anders dan de conclusie trekken; kerel al druk je 250kg, je hebt nog steeds een slecht gevormde borst.

Ik heb alle respect voor mensen die sterk zijn en op kracht geilen, ik ben ook altijd een van de eersten om enthousiast te zijn als iemand weer zijn 1rep PR heeft verbeterd, maar mijn inziens zijn krachtstats bij lange na niet zaligmakend en mijn ervaring is dat ik met mijn ****ed up 100kg bench nog met grote regelmaat een beter gevormde borst heb dan menigeen die mijn owned met benchen.
Ik probeer echt altijd zo zwaar mogelijk te pakken en tot failure te trainen, maar zodra ik het idee heb dat ik mijn vorm achteruit gaat en het ten koste gaat van mijn te stimuleren spiergroep, dan gooi ik er geen kg bij.
En deze gedachtengang werkt voor mij.
(al zou een kg'tje of 5 solid ass muscle mass erbij voor volgende zomer niet verkeerd zijn :p)

nuff said.

je bench is btw toch nie ****ed up ze hadden het meer over je squat denk ik...

maar kspreek je "haters" tegen en ga je wat opmerkingen plaatsen dat mensen met bench onder de 100 losers zijn:headbang:

je bench is btw toch nie ****ed up ze hadden het meer over je squat denk ik...

maar kspreek je "haters" tegen en ga je wat opmerkingen plaatsen dat mensen met bench onder de 100 losers zijn:headbang:

haha dat was een joke man, lekker belangrijk dat iemand onder de 100kg bencht, als hij een dikke apenborst heeft niks anders dan respect.

"Twenty years ago when i walked into a gym in Yuguslavia i was in for a big suprise. I see two guys in the gym training chest, one was doing 80kg benchpress, and had enourmus chest, fenominal, proffessional level.
The other guy was doing over 200 kg's, and had almost no chest. He had a decent development, but his chest was really underdevelopt. The first thing i noticed, something is wrong here. If this guy can lift somemutch weight, how come he doesnt have a chest? As sone as i asked him some questions i realised that in bodybuilding, we're building the body, most important is to stimulate the bodypart that we are training. So if you're doing the chest, lets stimulate the chest, and only the chest. The other guy was doing for power and just wanted to lift, so he was using all the supporting muscle groups, like front delts, triceps, and even lats to do he work

Bullshit verhaal! Snap je punt wel een beetje maar iemand die 200 kilo drukt (RAW) heeft gewoon geen kippenborst, onmogelijk! Het kan wel zo zijn dat als iemand 100 drukt een betere borst heeft als iemand die 140 drukt.. maar dat ligt aan verschillende factoren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven