- Waardering
- 666
Nu kan je dit wel zo makkelijk afdoen, maar vind je niet dat hij ergens toch wel een beetje gelijk heeft?
Nooit post je in mijn log en nu kom je ff ondersteuning geven aan 18fitie en alexT.
Tuurlijk qua kracht is er nog veel werk aan de winkel.
Zoals je ook in mijn inleiding kan lezen ben ik zeker niet tevreden over hoe mijn fysiek + krachtstats momenteel zijn, en ik werk er hard aan om vooruit te gaan.
Maar geeft dat reden voor andere mensen om mij uit te gaan lachen?
Ik snap dat niet hoor...ik vind het maar triest.
Ik zou iemand anders nooit uitlachen om zijn (kracht)stats.
Maar als we toch op die toer gaan, mijn enige doelstelling is een mooie fysiek te creeëren, niet om zo sterk mogelijk te worden. Het interesseert me dus vrij weinig of ik 100kg bench of 200kg bench. Ik heb nog nooit in het powerlift gedeelte gepost, het interesseert me werkelijk bar weinig hoe sterk iemand is.
Alleen een mooie fysiek interesseert me. Dus als mensen me willen uitlachen, ik zou zeggen vergelijk jouw fysiek met die van mij....is die zoveel beter? Ik denk dat het eerder lachwekkend is als 18fitie en/of alext naast mij staan, dus ik zie weinig reden waarom ik hier uitgelachen word...

... Tja, je moet het zelf weten hoor, maar dat getuigt niet van veel ruggegraat. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.