MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nu kan je dit wel zo makkelijk afdoen, maar vind je niet dat hij ergens toch wel een beetje gelijk heeft?

Nooit post je in mijn log en nu kom je ff ondersteuning geven aan 18fitie en alexT.

Tuurlijk qua kracht is er nog veel werk aan de winkel.
Zoals je ook in mijn inleiding kan lezen ben ik zeker niet tevreden over hoe mijn fysiek + krachtstats momenteel zijn, en ik werk er hard aan om vooruit te gaan.
Maar geeft dat reden voor andere mensen om mij uit te gaan lachen?
Ik snap dat niet hoor...ik vind het maar triest.
Ik zou iemand anders nooit uitlachen om zijn (kracht)stats.

Maar als we toch op die toer gaan, mijn enige doelstelling is een mooie fysiek te creeëren, niet om zo sterk mogelijk te worden. Het interesseert me dus vrij weinig of ik 100kg bench of 200kg bench. Ik heb nog nooit in het powerlift gedeelte gepost, het interesseert me werkelijk bar weinig hoe sterk iemand is.
Alleen een mooie fysiek interesseert me. Dus als mensen me willen uitlachen, ik zou zeggen vergelijk jouw fysiek met die van mij....is die zoveel beter? Ik denk dat het eerder lachwekkend is als 18fitie en/of alext naast mij staan, dus ik zie weinig reden waarom ik hier uitgelachen word...

Fysieken vergelijken ga ik niet doen, dat vind IK zinloos (en eerlijk gezegd ook een beetje gay). Kracht vergelijken ga ik ook niet doen. Natuurlijk wint Alex het met afstand, maar hij traint dan ook voor kracht en jij schijnbaar niet.

Ik vroeg me alleen af hoe iemand nou NIETS om kracht kan geven. Ik zou zelf niet kunnen leven met de wetenschap dat mijn fysiek "all show, no go" is, maar als jij dit wel kunt is het prima hoor.

Je hebt een top bovenlichaam (al twijfel ik er erg aan de massa op je onderrug en benen), maar daar ging het niet om, je zet de spuit erin terwijl je je iedere zaterdag trots compleet lam zuipt???... Tja, je moet het zelf weten hoor, maar dat getuigt niet van veel ruggegraat. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.

Ieder z'n ding joh, ik vind het gewoon een beetje triest dat er om de een of andere reden mensen in mijn log mij komen uitlachen, getuigd van weinig respect.

En fysieken vergelijken is gay? We zijn hier op een bodybuildingforum,
we zijn toch allemaal bezig met een zo mooi mogelijke fysiek te creeëren?
Als ik uitgelachen word omdat ik 100kg bench, en ik zeg; laten we jouw borst met die van mij vergelijken...is dat dan gay?
Ik vind het eerder gay om iemand uit te lachen omdat hij 110 squat en geen 150.

Maargoed zinloze discussie dit weer, zonder van m'n log. nuff said.

Laatst bewerkt:
Dat is ook wel zo, maar 18fitie zegt wel waar het op staat en misschien zie jij dat zelf ook wel terug en doe je er wat mee.

Overigens heb ik je ook nooit om je stats uitgelachen hoor, doe ik niet aan. Dit heeft dan ook niks met bodybuilden vs powerliften/strongman te maken.

dat spuiten en zuipen heeft alex gelijk in maar loo in de rest dat kracht nie zo boeit voor hem laat hem dan...

Tuurlijk boeit het wel maar om iemand nou uit te lachen....

Jouw kracht boeit mij niks hoor, ik lach je er ook niet om uit, dat is dan een misverstand.

Ja ****ed up man ik heb binnenkort een powerlift wedstrijd ik zie het somber in.
En m'n vriendin heeft het ook al uitgemaakt, ze vond m'n lichaam wel lekker maar ze heeft nu met een dikke pad die er niet uitziet maar wel 150kg deadlift.

ZOU JE DENKEN???

mijn fysiek is nog steeds beter dan jullie dus ik lach harder.

ik denk eerder dat je lacht als een boer met kiespijn!

doe wat met de serieuze kritiek, het is opbouwend genoeg!

denk je dat ik support had gehad als ik 2 jaar geleden op dit forum me zo had gedragen wanneer ik kritiek kreeg...........en ik krijg nog steeds kritiek!!
;)

Ging om het kuren, niet om je krachtstats.

botje nr 2?

Zozo wat een monster ben je "loo", sets met 110 squat, 80 deadlift en 100 bench.

Een waar beest, mss moet je nog wat kuren?

Ja, jij komt er wel...

ik denk eerder dat je lacht als een boer met kiespijn!

doe wat met de serieuze kritiek, het is opbouwend genoeg!

denk je dat ik support had gehad als ik 2 jaar geleden op dit forum me zo had gedragen wanneer ik kritiek kreeg...........en ik krijg nog steeds kritiek!!
;)

Lekker opbouwend:rolleyes:

Verder vind ik het een beetje triest om ergens opeens te gaan posten, terwijl je nooit iets nuttigs te melden hebt.
Nu kom het over of 18fitie alleen maar wilde rellen. Beetje vervuiling van het log, als je het mij vraagt.

6h51jcm.jpg

brutal shredded body

Je fysiek is niet slecht maar om hierover te stoefen en zeggen dat je mensen owned zonder ooit een foto te hebben gezien, is toch wel flink gay

ikl vind wel dat als je gaat kuren je er ook echt voor moet gaan...

niet met mindere voeding, szsuipen en dan wel kuren...

Lekker opbouwend:rolleyes:

Verder vind ik het een beetje triest om ergens opeens te gaan posten, terwijl je nooit iets nuttigs te melden hebt.
Nu kom het over of 18fitie alleen maar wilde rellen. Beetje vervuiling van het log, als je het mij vraagt.

begin je MIJ nu af te zeiken, dat IK nooit iets nuttigs te melden zou hebben????
:eek:

je komt waarschijnlijk net kijken.......dus struin eerst alle topics eens door waar ik ooit heb gepost: met name de trainingslogs......

en dan eens kijken welke nuttige postjes ik lever!
:p

Klusmier ik heb nog nooit een nuttige post van jou gelezen. Zelfs je 'grappen' zijn k*t, en het commentaar wat je geeft op trainingen slaat ook als een tang op een varken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven