Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heyy Loo,
Ik wist niet dat je zo'n interessante topic had. Jij verteld mij ook nooit iets he.
Interessant om een en ander te lezen, op de sportschool heb je het nooit zo over deze zaken.
MAgoed, als je op deze manier door blijft gaan ben je van de zomer er zeker klaar voor.

Klopt in de sportschool is het geen theekransje alleen hardcore knallen.
Ouwehoeren doen we hier![]()

Heyy Loo,
Ik wist niet dat je zo'n interessante topic had. Jij verteld mij ook nooit iets he.
Interessant om een en ander te lezen, op de sportschool heb je het nooit zo over deze zaken.
MAgoed, als je op deze manier door blijft gaan ben je van de zomer er zeker klaar voor.

hey loo wat zijn je stats nu ? lengte, gewicht enz.
1.76cm bij 80kg, wel vrij droog blokken + wat aders staan er goed op.
Ik denk dat ik toch maar wat meer ga bulken dat zal m'n kracht + gains ook goed doen, maar ik verafschuw vetrollen, helemaal als ik met een chick in bed lig.
moeilijk moeilijk...

ja boeiend joh, alsof je enorme vetrollen krijgt als je beetje boven onderhoud eet. Je blokjes worden minder duidelijk maar vetrollen![]()
geen ramp toch![]()

Toch nette training, zeker qua volume, mss was de intensiteit iets te laag? Kan ik me wel voorstellen met 4, dat je te veel rust tussen de sets door.
) maar de training voelde gewoon niet lekker, te veel rust tussen de sets en te weinig focus omdat er teveel gepraat werd.qua kracht zeker niet slecht, niks lichter dan voorgaande keren (wel zwaarder) maar de training voelde gewoon niet lekker, te veel rust tussen de sets en te weinig focus omdat er teveel gepraat werd.
Pomp in m'n benen na de training was ook minder dan normaal.
Het weekend ff anderhalf uur wezen mountainbiken in het bos door de modder.
t*ring dat was zwaar, vooral voor m'n ballen, ze zijn bont en blauw.