AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben de laatste tijd ook echt fan van de Hyperextensions, echt een goede oefening!
Nu wil ik hier ook wel wat extra gewicht bijgooien. Hoe pak jij die gewichten erbij? Een dumbbell bij de borst houden kan dit ook?

ik pak altijd een plate op mn borst en gaan.

Als je ze niet lekker vind werken moet je ze niet doen. Is alleen maar verspilde energie. Ik vind t-bars persoonlijk ook crap. Heb ze één keer geprobeerd en ik merkte gewoon dat het niet werkte voor mij.

Daarnaast moet je je niet zo strak aan een schema houden imo. Enige schema dat je moet hebben is je spiergroepen verdeling over de week, en voor de rest gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt. Door de afwisseling ontdek je steeds meer wat het beste voor jou werkt. Na een tijdje zal je wel een soort van schema/volgorde in je hoofd maken.

Dat je die BOR's er uit hebt gelaten voor een tijdje is echt zonde, als je een nieuwe prikkeling wilt moet je gewoon wat afwisselen/experimenteren met kk zwaar gaan en met wat lichter maar gefocust op contractie.
Roodgedrkte ben ik het helemaal mee eens, als je maar de basisoefeningen blijft doen! ;)

+1 bor,chin en DL altijd erin laten dan maar afwisselen qua hh nettere uitvoering etc etc.
Met het lukraak trainen op gevoel zonder schema ben ik het niet eens.
Trainen op het gevoel is het allerbelangrijkste voor iedereen! :rolleyes:
Als je wat ervaring hebt zitten er zoveel schema's in je hoofd, dat je ze echt niet op je laptopje of een papiertje moet hebben staan om ze te volgen.
Instinctief trainen is "the way to go" als je weet wat je aan het doen bent!
En het is niet moeilijk hoor...
Basisoefeningen en wat "leukomookeenseenkeertedoen" oefeningetjes, en "je bent de man!" ;)

Ben de laatste tijd ook echt fan van de Hyperextensions, echt een goede oefening!
Nu wil ik hier ook wel wat extra gewicht bijgooien. Hoe pak jij die gewichten erbij? Een dumbbell bij de borst houden kan dit ook?
Ik persoonlijk altijd een dumbbell omdat...
Zie antwoord op onderstaande quote.

ik pak altijd een plate op mn borst en gaan.
Wij hebben geen plates van 50kg, dus moet ik wel een dumbbell pakken! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.384
Ik begin me toch steeds meer af te vragen wie MarcJ nou is in het dagelijks leven (no homo).

MarcJ was vroeger een nerd met overgewicht die onderaan de ladder van de hedendaagse maatschappij stond. MarcJ had weinig zelfvertrouwen en niet veel vrienden. Veel vrienden, en veel belangrijker, (knappe) vriendinnen krijg je slechts door een van de twee zaken (liefst allebei) te bezitten, in willekeurige volgorde;
1. een knap uiterlijk
2. veel geld
Veel geld verdienen is lastig en kost vaak meer tijd dan het creëren van een knapper uiterlijk. MarcJ besloot het lot in eigen handen te nemen en geen genoegen te nemen met zichzelf en zijn positie in het leven. Hij was het zat om een nobody te zijn. MarcJ besloot zijn fysiek te verbeteren. En binnen korte tijd heeft MarcJ zichzelf getransformeerd van fat boy naar iemand met een respectabele fysiek. En....iemand met brute krachtstats. Iemand die tegen de 200 squat, over de 200 deadlift en over de 120 bencht verdient respect. En terecht. En MarcJ weet dat. MarcJ heeft zichzelf ge-upgraded, en staat nu sterker in zijn schoenen. Letterlijk en figuurlijk. MarcJ heeft iets gevonden waar hij respect mee afdwingt. In de sportschool. En hier op DBB. En MarcJ laat zich daarom ook horen. Waar hij vroeger niet voor zijn mening uit durfde te komen en vaak zijn mond hield, laat MarcJ nu van zich gelden. Hij heeft zijn eigen mening en komt daar voor uit. En terecht. Want iemand die 200kg squat verdient een stem in het bekrompen wereldje dat bodybuilding en powerlifting heet. Period.
Daarom neem ik MarcJ's posts ten alle tijd serieus zolang ik geen grotere wheels en sterkere krachtstats heb. Einde discussie.

Na deze krachtige analyse is het tijd voor een mcChicken menu (+6 kipnuggets) terwijl ik met m'n balzak half uit m'n boxershort een dvd'tje ga checken. Ik wens iedereen een nacht celstraf voor openbaar dronkenschap en een brute kater van drie dagen toe.

lol

MarcJ was vroeger een nerd met overgewicht die onderaan de ladder van de hedendaagse maatschappij stond. MarcJ had weinig zelfvertrouwen en niet veel vrienden. Veel vrienden, en veel belangrijker, (knappe) vriendinnen krijg je slechts door een van de twee zaken (liefst allebei) te bezitten, in willekeurige volgorde;
1. een knap uiterlijk
2. veel geld
Veel geld verdienen is lastig en kost vaak meer tijd dan het creëren van een knapper uiterlijk. MarcJ besloot het lot in eigen handen te nemen en geen genoegen te nemen met zichzelf en zijn positie in het leven. Hij was het zat om een nobody te zijn. MarcJ besloot zijn fysiek te verbeteren. En binnen korte tijd heeft MarcJ zichzelf getransformeerd van fat boy naar iemand met een respectabele fysiek. En....iemand met brute krachtstats. Iemand die tegen de 200 squat, over de 200 deadlift en over de 120 bencht verdient respect. En terecht. En MarcJ weet dat. MarcJ heeft zichzelf ge-upgraded, en staat nu sterker in zijn schoenen. Letterlijk en figuurlijk. MarcJ heeft iets gevonden waar hij respect mee afdwingt. In de sportschool. En hier op DBB. En MarcJ laat zich daarom ook horen. Waar hij vroeger niet voor zijn mening uit durfde te komen en vaak zijn mond hield, laat MarcJ nu van zich gelden. Hij heeft zijn eigen mening en komt daar voor uit. En terecht. Want iemand die 200kg squat verdient een stem in het bekrompen wereldje dat bodybuilding en powerlifting heet. Period.
Daarom neem ik MarcJ's posts ten alle tijd serieus zolang ik geen grotere wheels en sterkere krachtstats heb. Einde discussie.

Na deze krachtige analyse is het tijd voor een mcChicken menu (+6 kipnuggets) terwijl ik met m'n balzak half uit m'n boxershort een dvd'tje ga checken. Ik wens iedereen een nacht celstraf voor openbaar dronkenschap en een brute kater van drie dagen toe.

In zijn nerd tijd dacht hij altijd maar als ik nou groot en sterk ben dan willen mensen wel me vriendje zijn en dan komen alle meisjes naar me toe om me te ppen. Maar helaas hij werd groot en er veranderden niks.

:roflol: Loo jij zou of schrijver of psycholoog moeten worden.

Loo blijft geniaal in zijn verwoording. :roflol:

Loo schrijft altijd weer leuke verhalen. En zeker respect voor iedereen die serieus traint, je kan ook lui de hele dag op de bank gaan liggen met 10 zakken chips en 10 flessen cola. :thumb:

1. een knap uiterlijk
2. veel geld

soooooo

ik moet bijna huilen van ontroering, je hebt wel is waar 5 minuten va je tijd aan mij besteed :cool::cool: ik kan vannacht in ieder geval met een gerust hart naar bed. :rolleyes::rolleyes:

waar het mij om ging was de verandering die nodig is in jou aanpak, jou aanpak van veel zaken. Wat die verandering inhoudt kan ik je niet zeggen, dat weet je zelf denk ik best goed, maar het is die verandering waar jij wel altijd zo veel moeite mee hebt. Hoeveel DVD's of hoeveel artikelen je nu wel niet gelezen hebt, hoeveel posts je op je naam hebt staan of wat dan ook zegt in mijn ogen jack shit. het is handig te weten hoe een oefening gedaan moet worden, het is handig te weten hoe je voeding eruit moet zien, maar om alles een geheel te geven, dat vind je nergens, alleen bij jezelf. en ik zie, dat jij het ziet, maar dat het niet gebeurt zoals het eigenlijk zou moeten gebeuren. ik train nu 3 jaar. Jaar 1= voeding was k*t. Jaar 2: Trainen was k*t Jaar 3: beiden goed= spiergroei= een t*ring hoeveelheid groei, zowel fysiek als mentaal. ik ben altijd voor me mening uit gekomen, ook in tijden dat ik nog opkeek tegen het fysiek van Loo en menig ander en wat zei presteerden. omdat ik denk dat ik met mijn mening wel ergens een snaar raak. Ongeacht of ik nou 40 of 400 kg squat. ik heb zelf altijd gezegd dat mijn rug en benen de meeste aanleg hebben, mijn borst daarentegen zuigt en dat zie je terug, dat zijn mijn zwaktepunten. daar krijg ik kritiek en commentaar op en voila. Benen is Loo zijn zwakte punt en daar geef ik kritiek op! WHY?! Omdat het me wat boeit. zijn log is de enige die ik echt volg, **** man, ik volg zijn log nog meer dan de mijne :cool:. dus dan geef ik commentaar, niet altijd even subtiel maar wel RAAK. en denk je van niet, dan denk je van niet. Loo weet van wel en das tegelijkertijd k*t maar ook fijn. Je benen zijn ruk in je eigen ogen, je knieën doen pijn en dan zegt 1 of andere mofo dat je intensiteit stinkt en je k*t traint. natuurlijk ben je even pissed. maar er is een snaar geraakt en dat is wat ik wil. nergens anders kan een discussie zo losbarsten dan in dit log. dus wat ik zeg is niet alleen bedoeld voor Loo maar ook voor anderen die poten trainen en het wil niet. kap er nou eens mee alles op 1 dag te fl*kkeren en je helemaal misselijk te trainen. dat werkt niet, verdeel je werk, train slim, maar wel HARD. Loo weet dat, maar als je al zooo lang split traint als hem, is het moeilijk. en besides, chicks vinden hem cool, zijn vrienden vinden hem cool, ****ing A DBB vind hem cool. En ergens vind hij zichzelf ook wel cool, maar ook weer niet, want tevreden is onze Loo zelden. En dat brand als de nete.

Ik ben benieuwd, en kom nou aub niet aan met een of ander nieuw schema voor 2 dagen want dat is ook ruk. Je weet de oefningen nu al uit je hoofd, je weet wat wel en wat niet werkt. Poten groeien niet, dus al die isolatie meuk werkt niet. Squatten, dat is wat je moet hebben. niet meer niet minder. Anders squat je maar 3x in de week ouwe, zelfs op borstdag.... steeds mooi 5 setjes. heb je toch mooi 15 setjes voor je benen. who gives a **** about calves als je poten niet eens groeien.

time for change ouwe.....

en daarmee sluit ik deze discussie af....... geen zin meer om de rest van de pipo's hier te plezieren.

Haha die Loo kan het altijd mooi verwoorden.

Maar MarcJ, waarom zuigt jouw borst dan? Dan doe jij ook wat fout hierin?

Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als aanleg. Het is duidelijk dat Loo de aanleg heeft om een goede borst te krijgen. Zijn benen gaan daarentegen niet zo hard.

Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als aanleg. Het is duidelijk dat Loo de aanleg heeft om een goede borst te krijgen. Zijn benen gaan daarentegen niet zo hard.

Klopt. En je kan wel zeggen ga 3x/week squaten maar het blijft afhankelijk van de persoon in kwestie.

Ik tain hem verkeerd, pak teveel schouders en lats denk ik, isoleer de borstspier te weinig. dus ik ga me focussen op flyes

aanleg is overrated imo. He gaat makkelijker en sneller, maar het kan overwonnen worden. de reden waarom Loo zijn borst vooruit gaat is omdat hij weet wat voor zijn borst werkt, hij doet dat wat voor zijn borst werkt en voila, zodoende groeit die. Benen is ander verhaal, hij weet a niet wat voor hem werkt en b doet hij ook niet wat voor hem werkt. daar moet hij zelf achter komen

Klopt. En je kan wel zeggen ga 3x/week squaten maar het blijft afhankelijk van de persoon in kwestie.

uiteraard. maar 1x werkt niet, dus ik raad aan2x of zelfs 3x in de week. 3x in de week squatten raad ik iedereen aan die dikkere benen wil hebben. dus 3 dagen van elk 5 setjes met reps rondom de 5-6

Ben het wel met MarcJ eens, squat is in feite all you need.

uiteraard. maar 1x werkt niet, dus ik raad aan2x of zelfs 3x in de week. 3x in de week squatten raad ik iedereen aan die dikkere benen wil hebben. dus 3 dagen van elk 5 setjes met reps rondom de 5-6

1x/week werkt niet? :D Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.
Train nu zelf 3x/week squat met bill star en vind er niets aan. Te weinig en te licht.

1x/week werkt niet? :D Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.
Train nu zelf 3x/week squat met bill star en vind er niets aan. Te weinig en te licht.
Verhoog dan...

zit altijd op max hoor. :rolleyes:

De intensiteit is er gewoon niet met 3x 5 setjes / week op verschillende dagen. ;)
Als je de intesiteit niet goed vind doe je toch gewoon meer setjes... Het is niet omdat billstarr voorschrijft om 3*5 te doen dat je ook 3*5 moet doen, je moet het schema aanpassen aan iets wat werkt voor jou...
En als je op 3*5 geen intesiteit voelt zit je niet op je max. Punt.

Nu weer on topic

en besides, chicks vinden hem cool, zijn vrienden vinden hem cool, ****ing A DBB vind hem cool. En ergens vind hij zichzelf ook wel cool, maar ook weer niet, want tevreden is onze Loo zelden. En dat brand als de nete.

Very nice, studeer je psychologie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven