Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roodgedrkte ben ik het helemaal mee eens, als je maar de basisoefeningen blijft doen!Als je ze niet lekker vind werken moet je ze niet doen. Is alleen maar verspilde energie. Ik vind t-bars persoonlijk ook crap. Heb ze één keer geprobeerd en ik merkte gewoon dat het niet werkte voor mij.
Daarnaast moet je je niet zo strak aan een schema houden imo. Enige schema dat je moet hebben is je spiergroepen verdeling over de week, en voor de rest gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt. Door de afwisseling ontdek je steeds meer wat het beste voor jou werkt. Na een tijdje zal je wel een soort van schema/volgorde in je hoofd maken.
Dat je die BOR's er uit hebt gelaten voor een tijdje is echt zonde, als je een nieuwe prikkeling wilt moet je gewoon wat afwisselen/experimenteren met kk zwaar gaan en met wat lichter maar gefocust op contractie.

Trainen op het gevoel is het allerbelangrijkste voor iedereen!+1 bor,chin en DL altijd erin laten dan maar afwisselen qua hh nettere uitvoering etc etc.
Met het lukraak trainen op gevoel zonder schema ben ik het niet eens.

Ik persoonlijk altijd een dumbbell omdat...Ben de laatste tijd ook echt fan van de Hyperextensions, echt een goede oefening!
Nu wil ik hier ook wel wat extra gewicht bijgooien. Hoe pak jij die gewichten erbij? Een dumbbell bij de borst houden kan dit ook?
Wij hebben geen plates van 50kg, dus moet ik wel een dumbbell pakken!

Ik begin me toch steeds meer af te vragen wie MarcJ nou is in het dagelijks leven (no homo).
MarcJ was vroeger een nerd met overgewicht die onderaan de ladder van de hedendaagse maatschappij stond. MarcJ had weinig zelfvertrouwen en niet veel vrienden. Veel vrienden, en veel belangrijker, (knappe) vriendinnen krijg je slechts door een van de twee zaken (liefst allebei) te bezitten, in willekeurige volgorde;
1. een knap uiterlijk
2. veel geld
Veel geld verdienen is lastig en kost vaak meer tijd dan het creëren van een knapper uiterlijk. MarcJ besloot het lot in eigen handen te nemen en geen genoegen te nemen met zichzelf en zijn positie in het leven. Hij was het zat om een nobody te zijn. MarcJ besloot zijn fysiek te verbeteren. En binnen korte tijd heeft MarcJ zichzelf getransformeerd van fat boy naar iemand met een respectabele fysiek. En....iemand met brute krachtstats. Iemand die tegen de 200 squat, over de 200 deadlift en over de 120 bencht verdient respect. En terecht. En MarcJ weet dat. MarcJ heeft zichzelf ge-upgraded, en staat nu sterker in zijn schoenen. Letterlijk en figuurlijk. MarcJ heeft iets gevonden waar hij respect mee afdwingt. In de sportschool. En hier op DBB. En MarcJ laat zich daarom ook horen. Waar hij vroeger niet voor zijn mening uit durfde te komen en vaak zijn mond hield, laat MarcJ nu van zich gelden. Hij heeft zijn eigen mening en komt daar voor uit. En terecht. Want iemand die 200kg squat verdient een stem in het bekrompen wereldje dat bodybuilding en powerlifting heet. Period.
Daarom neem ik MarcJ's posts ten alle tijd serieus zolang ik geen grotere wheels en sterkere krachtstats heb. Einde discussie.
Na deze krachtige analyse is het tijd voor een mcChicken menu (+6 kipnuggets) terwijl ik met m'n balzak half uit m'n boxershort een dvd'tje ga checken. Ik wens iedereen een nacht celstraf voor openbaar dronkenschap en een brute kater van drie dagen toe.
MarcJ was vroeger een nerd met overgewicht die onderaan de ladder van de hedendaagse maatschappij stond. MarcJ had weinig zelfvertrouwen en niet veel vrienden. Veel vrienden, en veel belangrijker, (knappe) vriendinnen krijg je slechts door een van de twee zaken (liefst allebei) te bezitten, in willekeurige volgorde;
1. een knap uiterlijk
2. veel geld
Veel geld verdienen is lastig en kost vaak meer tijd dan het creëren van een knapper uiterlijk. MarcJ besloot het lot in eigen handen te nemen en geen genoegen te nemen met zichzelf en zijn positie in het leven. Hij was het zat om een nobody te zijn. MarcJ besloot zijn fysiek te verbeteren. En binnen korte tijd heeft MarcJ zichzelf getransformeerd van fat boy naar iemand met een respectabele fysiek. En....iemand met brute krachtstats. Iemand die tegen de 200 squat, over de 200 deadlift en over de 120 bencht verdient respect. En terecht. En MarcJ weet dat. MarcJ heeft zichzelf ge-upgraded, en staat nu sterker in zijn schoenen. Letterlijk en figuurlijk. MarcJ heeft iets gevonden waar hij respect mee afdwingt. In de sportschool. En hier op DBB. En MarcJ laat zich daarom ook horen. Waar hij vroeger niet voor zijn mening uit durfde te komen en vaak zijn mond hield, laat MarcJ nu van zich gelden. Hij heeft zijn eigen mening en komt daar voor uit. En terecht. Want iemand die 200kg squat verdient een stem in het bekrompen wereldje dat bodybuilding en powerlifting heet. Period.
Daarom neem ik MarcJ's posts ten alle tijd serieus zolang ik geen grotere wheels en sterkere krachtstats heb. Einde discussie.
Na deze krachtige analyse is het tijd voor een mcChicken menu (+6 kipnuggets) terwijl ik met m'n balzak half uit m'n boxershort een dvd'tje ga checken. Ik wens iedereen een nacht celstraf voor openbaar dronkenschap en een brute kater van drie dagen toe.

ik kan vannacht in ieder geval met een gerust hart naar bed. 

. dus dan geef ik commentaar, niet altijd even subtiel maar wel RAAK. en denk je van niet, dan denk je van niet. Loo weet van wel en das tegelijkertijd k*t maar ook fijn. Je benen zijn ruk in je eigen ogen, je knieën doen pijn en dan zegt 1 of andere mofo dat je intensiteit stinkt en je k*t traint. natuurlijk ben je even pissed. maar er is een snaar geraakt en dat is wat ik wil. nergens anders kan een discussie zo losbarsten dan in dit log. dus wat ik zeg is niet alleen bedoeld voor Loo maar ook voor anderen die poten trainen en het wil niet. kap er nou eens mee alles op 1 dag te fl*kkeren en je helemaal misselijk te trainen. dat werkt niet, verdeel je werk, train slim, maar wel HARD. Loo weet dat, maar als je al zooo lang split traint als hem, is het moeilijk. en besides, chicks vinden hem cool, zijn vrienden vinden hem cool, ****ing A DBB vind hem cool. En ergens vind hij zichzelf ook wel cool, maar ook weer niet, want tevreden is onze Loo zelden. En dat brand als de nete. Maar MarcJ, waarom zuigt jouw borst dan? Dan doe jij ook wat fout hierin?
Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als aanleg. Het is duidelijk dat Loo de aanleg heeft om een goede borst te krijgen. Zijn benen gaan daarentegen niet zo hard.
Maar MarcJ, waarom zuigt jouw borst dan? Dan doe jij ook wat fout hierin?
Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als aanleg. Het is duidelijk dat Loo de aanleg heeft om een goede borst te krijgen. Zijn benen gaan daarentegen niet zo hard.
Klopt. En je kan wel zeggen ga 3x/week squaten maar het blijft afhankelijk van de persoon in kwestie.
uiteraard. maar 1x werkt niet, dus ik raad aan2x of zelfs 3x in de week. 3x in de week squatten raad ik iedereen aan die dikkere benen wil hebben. dus 3 dagen van elk 5 setjes met reps rondom de 5-6
Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.Verhoog dan...1x/week werkt niet?Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.
Train nu zelf 3x/week squat met bill star en vind er niets aan. Te weinig en te licht.

Als je de intesiteit niet goed vind doe je toch gewoon meer setjes... Het is niet omdat billstarr voorschrijft om 3*5 te doen dat je ook 3*5 moet doen, je moet het schema aanpassen aan iets wat werkt voor jou...zit altijd op max hoor.
De intensiteit is er gewoon niet met 3x 5 setjes / week op verschillende dagen.![]()
en besides, chicks vinden hem cool, zijn vrienden vinden hem cool, ****ing A DBB vind hem cool. En ergens vind hij zichzelf ook wel cool, maar ook weer niet, want tevreden is onze Loo zelden. En dat brand als de nete.