MarcJ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 20%
1x/week werkt niet?Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.
Train nu zelf 3x/week squat met bill star en vind er niets aan. Te weinig en te licht.
Bill Sta is ervoor gemaakt om je benen tegen het randje te duwen. Zeg maar het glas vullen tot NET aan het randje en dan weer langzaam leeglopen en dan weer NET vullen tot aan het randje. Dat is ook waarom ik denk dat de intensiteit die 1 dag beentrainen met zich meebrengt TE hoog is. Vooral als je iemand hebt die veel spierpijn heeft, het belemmerd gewoon automatisch je rug dag want of je het wil of niet, train je je rug, dan heb je je poten ook nodig. Toen ik Bill starr deed vlogen de kilo's aan de stang en de massa aan me poten, had er in 9 weken tijd 3 cm bij op de poten. Voor diegenen die niks geven om maten, das ****ing veel

Benen is denk ik gewoon een spiergroep die je gestaag moet opbouwen. Een of andere bodybuilder zei eens, en ik geloof dat het Lee Haney was: stimulate the muscle, don't annihilate it!!! En helaas is dat wat velen doen met beendag. En hoe stoer het ook is helemaal tot de max te gaan, als het niet werkt, dan laat het zitten.
yep.... maar ik haal dit soort tekst gewoon uit Loo zijn log bijna, volg het al vanaf het begin met alle ups en downs. als iemand zo openlijk schrijft over zijn fysieke en mentale staat is het veel makkelijker er een beetje in te kruipen

Tuurlijk wel. Akkoord, voor velen is 2x/week al vaak beter dan 1x/week. 3x vind ik dan weer teveel, ook al train je licht. Beter 1x keihard en een tweede keer milder imo.