AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
ja ik meende ook ergens gelezen te hebben dat het voor pre-workout wat betreft energie geen reet uitmaakt of je nou vetten of koolydraten pakt... maar het heeft wel wat te maken met de mate van hypertrofie die door de combi kh + eiwitten geïnduceerd wordt. dies veel sterker dan bij vetten + eiwtten, door de insuline piek dus

maar als het voor jou werkt ouwe

Nou weet je, eigenlijk pak ik meestal rijst als pre WO meal, maar vandaag liep ik achter de feiten aan met eten dus dacht ik; lekker makkelijk schaaltje noten en een shake.
Maar ik vind rijst nog altijd een meer zuivere bron van kh's, is ook makkelijk verteerbaar.

• #3.423
donders, zeer goed db presses hoor...

maar die kickback...wat is je reden voor het doen van die oefening? bij werkt ie echt niet gewoon, niet voor brute massa :P

Wel netjes man: Borst, schouder en een beetje triceps op 1 dag. Ik zou halverwege echt het gevoel in mn armen kwijtraken:D

Momenteel bekijken: 13 (11 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
P8rb, beginnerbb, FadderMakker, grotesjaak, Hummer, j2thes, Jesaja, JvR90, Rooke, Skatermarvin, SpankSta

Jij bent wel bijzonder populair, Loo.

Ik neem ze ook savonds bij de kwark.. vetten Pre WO kan best, eieren ofzo

"Ok".

2vbvnm8.jpg

Keto is gewoon k*t om op te bulken imo.

Wat is dat dan weer voor iets kinderachtigs..

Keto kan idd moeilijk op bulken.
Maar persoonlijk zie ik ook niet in waarom vetten voor de WO gebanned zou moeten worden. Als je gewoon verder genoeg KH binnen krijgt zie ik het probleem niet zo.

Even voor de duidelijkheid, vetten overdag of juist voor het slapen gaan + kwark ?

Dumbbell press zijn hardcore Loo. netjes.
Voor het slapen gaan met kwark vind ik de beste oplossing, vertraagt de eiwitopname, ideaal voor 's nachts dus

Van mij hoeven die noten helemaal niet, ik vind ze niet te vreten ik ben geen aap. Maar onder groepsdruk heb ik nou noten in m'n dieet, vandaar. :rolleyes:

LOL... leek mij gewoon handiger om maaltijd 3 en 4 te switchen, that's it. Noten niks mis mee... groepsdruk ook niet :rolleyes::p

• #3.438
donders, zeer goed db presses hoor...

maar die kickback...wat is je reden voor het doen van die oefening? bij werkt ie echt niet gewoon, niet voor brute massa :P

Je hoeft van die kickbacks inderdaad geen brute massa te verwachten.
Ik pak hem na dips om wat extra stress op die lange kop te zetten, maar ik zie hem meer als afmakertje dan als massa-bouwer. PoMpUh Je WeEt ToG!
Sowieso is triceps na borst EN schouders niet echt een aanrader, de fut is er al aardig uit dan.

Wel netjes man: Borst, schouder en een beetje triceps op 1 dag. Ik zou halverwege echt het gevoel in mn armen kwijtraken:D

Ja dit is niet echt m'n meest ideale schema, maar dat wist ik van te voren.
Beetje "second best oefeningen" en teveel op 1 dag, dan wordt het meer kwantiteit dan kwaliteit.
Maar maakt niet uit, nog een paar weken en dan switch ik weer naar een "Loo's finest schema".

Neem ze dan savonds bij je kwark. Vetten is een goede langzame energiebron.

akkoord.

Momenteel bekijken: 13 (11 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
P8rb, beginnerbb, FadderMakker, grotesjaak, Hummer, j2thes, Jesaja, JvR90, Rooke, Skatermarvin, SpankSta

Jij bent wel bijzonder populair, Loo.

Klopt ja, het aantal log-bezoekers per dag doet m'n internet status wel goed.:cool:
Kon ik maar de hele dag in deze virtuele wereld leven, helaas moet ik af en toe achter de computer vandaan om in het tranendal genaamd "het echte leven" te stappen.

Voor het slapen gaan met kwark vind ik de beste oplossing, vertraagt de eiwitopname, ideaal voor 's nachts dus

goed zo jongens!

Als je ook koolh. bij die vetten en eiwitten pakt voor je training zul je de schade beperken heb ik begrepen, maar goed is het niet.
Waarom zou je vetten nemen voor een training..?
Dan kun je toch beter je vetten nemen voor het slapen met je kwark.
Als je koolh. tijdens de training op zijn, is het voor je lichaam te moeilijk om die vetten aan te spreken om snel energie te leveren, en zal het overgaanop een andere bron van energie.
Eiwitten/spierweefsel..?

Ach, ik weet er ook niet zo veel van hoor, maar je vetten moet je niet rond je training nemen heb ik begrepen. ;)

Als je ook koolh. bij die vetten en eiwitten pakt voor je training zul je de schade beperken heb ik begrepen, maar goed is het niet.
Waarom zou je vetten nemen voor een training..?
Dan kun je toch beter je vetten nemen voor het slapen met je kwark.
Als je koolh. tijdens de training op zijn, is het voor je lichaam te moeilijk om die vetten aan te spreken om snel energie te leveren, en zal het overgaanop een andere bron van energie.
Eiwitten/spierweefsel..?

Ach, ik weet er ook niet zo veel van hoor, maar je vetten moet je niet rond je training nemen heb ik begrepen. ;)

Denk je dat het voor je lichaam makkelijker is om eiwitten te nemen als energiebron dan vetten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven