Denk je dat het voor je lichaam makkelijker is om eiwitten te nemen als energiebron dan vetten?
eiwitten zijn moeilijk te verbranden voor het lichaam. Bij inspanning wordt dat zelfs nog moeilijker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je dat het voor je lichaam makkelijker is om eiwitten te nemen als energiebron dan vetten?
eiwitten zijn moeilijk te verbranden voor het lichaam. Bij inspanning wordt dat zelfs nog moeilijker.

Dat is echt spankstaNee ff zonder dollen is dat echt spanksta of is het gefotoshopt?
Als je ook koolh. bij die vetten en eiwitten pakt voor je training zul je de schade beperken heb ik begrepen, maar goed is het niet.
Waarom zou je vetten nemen voor een training..?
Dan kun je toch beter je vetten nemen voor het slapen met je kwark.
Als je koolh. tijdens de training op zijn, is het voor je lichaam te moeilijk om die vetten aan te spreken om snel energie te leveren, en zal het overgaanop een andere bron van energie.
Eiwitten/spierweefsel..?
Ach, ik weet er ook niet zo veel van hoor, maar je vetten moet je niet rond je training nemen heb ik begrepen.![]()
zo wordt ook afgeraden vetten te neme na de training.
ne dat klopt ook niet ben ik bang. eerst KH, dan vet en dan spierweefsel. Met een hoge dosis eiwitten voor de training zorg je al oor een dikke buffer tegen spieraanspraak. dat je eiwitten verbrand is bijna altijd het geval bij zware KT. de koolhydraten en vetten leveren net zo veel energie, mits er natuurlijk zo´n 1,5 voor de training pas gegeten is, 30 min voor een training is KH de beste keus. Waar het om gaat is de hypertrofie die bewerkstelligt moet worden met de voeding. KH eiwitten is dan de allerbeste keus door de insuline piek, zo wordt ook afgeraden vetten te neme na de training.
waar het mij om ging was de vraag waarom hij niet beter maaltijd 3 en 4 geswitcht heeft that´s it

Hoe kom je aan deze wijsheid? Ik vreet gewoon een complete maaltijd na mijn training inclusief vetten, is dat dus minder goed?
Sta open voor je onderbouwingen en bronnen.
Hoe kom je aan deze wijsheid? Ik vreet gewoon een complete maaltijd na mijn training inclusief vetten, is dat dus minder goed?
Sta open voor je onderbouwingen en bronnen.
.Heeft hij nog getraindsuper-training vandaag , je gaat goed met die borst man ,vooral dat db drukken - de 50érs komen eraan
en nog effe je schouders aangepakt ook - t*ring jantje

Als je trouwens Loo heet als nick op DBB moet je geen Arnold als avatar hebben bro. Gewoon Loo F of als de hulk of als BB-er![]()