AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whahahahhahahaha....ben jij dit MarcJ???

Hhahahaha...wooooeeeeeehahaha..

Ik denk..daar zit een serieuze buffel te spammen in Loo zijn log...

hahaha..

Ik moet weer even proberen jou serieus te nemen MarcJ..sorry

:D:D:D:D:D

Het gaat hier dan niet over mijn of jouw fysiek maar over die van Loo. Ik zie in je galerij enkel maar oude foto's, wanneer kom je eens met wat nieuwe? Want daar ben ik (oprecht) nieuwsgierig naar want klaarblijkelijk is het de moeite waard om er vele genotsmiddelen voor opzij te zetten en sta je er serieus ripped bij?

Anyway, je hele standpunt en de manier waarop je het brengt vind ik niet kloppen, maar dat ben ik dan. Vandaar dat je het eens van mij op een "open" en "no bs" manier te horen krijgt, je weet wel, zoals jij en Loo ook communiceren. ;)

Je kan imo de twee best combineren en dan nog niet tevreden zijn met de progressie die je maakt, zeker als je kijkt naar kuurders etc. die je razendsnel inhalen.

Jongen, MarcJ is de ****ing squat-king en zal er zomer anno 2009, ripped bij staan.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.503
wat ik bedoelde was dat als je genoeg eiwitten inneemt van te voren je al IN DE TRAINING bezig bent met aminozuren aanspreken voor opbouw. Je bent dus wel degelijk bezig je eiwitten te verteren. Vreet maar eens alleen eiwitten voor een training, 3x raden wat aangesproken wordt. altijd je eten gast, dan pas je reserves. uiteindelijk zal het wel 50-50 zijn. maar toch. Zo bedoelde ik het.

en WHAT THE **** is dit weer voor een discussie. hebben we die troep niet al eens gehad?????? GAST, kap er nou maar eens mee. jij bent sowieso al typetje mentaal de vernieling ingaan gevolgd door fysiek de vernieling ingaan. laatste wat jij nodig hebt is deze discussie en een doelstelling die zo onrealistisch is dat ik hem zelfs met a.s nog niet zie gebeuren. je helemaal de ke*ker inzuipen in de weekenden en hier door de week b**chen dat je niet je doelstelling raakt..... wtf man. tijd dat Tiger je er eens een b*ch slap voor geeft. BTW, trainen met hem, is niet goed voor jou mentale staat bro, dat merk ik wel weer. Misschien komt het wel omdat hij niet zichzelf de zooi inzuipt, maar hee, wie vertel ik dat, LOO is een meester met betrekking tot zelfinzicht...... ACHTERAF ja!

doe maar gewoon steady je ding en accepteer dat deze zomer je er goed bij zult staan maar niet zoals je gedroomt had en achja so what jou kennende ga je de hele zomer toch weer finaal naar de klote, heb je weer wat naar uit te kijken in september.... weer een jaar mental ****ing up voor de boeg :cool::cool:

:roflol:
Mooie post weer bro, ik neem hem als ik de weegschaal WEL-NIET op ga maken.
Tiger4evah zit de laatste weken bij mij op sleeptouw trouwens hoor, zonder mij is ie aan het dagdromen over who knows what tijdens de training.
Maar maakt niet uit door tiger's geheelonthouding ben ik ook eerder geneigd rustig aan te doen in de weekenden omdat ik maandag niet gestraft wil worden.

Klopt niet helemaal Loo je lichaam maakt van zich zelf ook aminozuren aan.

Verder goed bezig 4kg vanaf januarie is erg netjes.

oke wist ik niet man ik ben altijd bang gemaakt; geen eiwitten geen groei.

Ik ben vrijdag zo katabool geweest dat ik nu nog niet hersteld ben. Slik 6 paracetamol per dag om de pijn in mn darmen te stoppen.

'T leven is goed Loo

:roflol::hahaha: Waar woon je laten we een keer gaan stappen man dat moeten wel ke*ker brute weekenden zijn, herstel van een week.

weet ik kerel, dit is ook meer algemeen statement. Maar ik weet wel wat ik zeg hoor, ik volg zijn log al vanaf dag 1. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Snap je standpunt wel maat:cool::cool:

;)

Jongen, MarcJ is de ****ing squat-king en zal er zomer anno 2009, ripped bij staan.:cool:

Ik gun het hem verder dan ook van harte. :D Ben enkel stiekem benieuwd hoeveel zn strikte levenswijze nu gaat opbrengen. Veel hangt natuurlijk af van je aanleg, iemand zoals Loo kan al rapper wat meer junken etc. .

oke wist ik niet man ik ben altijd bang gemaakt; geen eiwitten geen groei.

Nee als het goed is alleen voor essentiële aminozuren voeding nodig, de rest kan het lichaam zelf aanmaken. laten die essentiele aminozuren nu ook even het meest essentieel zijn mbt spiergroei :cool::cool:

• #3.506
Oja en er is nog getraind vandaag;

DINSDAG

****ed up training. Ik was sowieso al niet van plan tot failure te gaan maar de roest in m'n knieën was deze training zo pijnlijk dat ik halverwege de training m'n knie niet meer kon buigen. Die 120kg squat verdoete hem helemaal.
Vrijdag weer benen trainen, als het dan nog steeds zo aanvoelt ga ik wraps gebruiken.
Rug voelt wel sterker aan sinds ik zonder riem train.

Wide stance fullsquats
12 * 60
12 * 80
10 * 100
6 * 120
10 * 100

Lunges in smith (niet zwaarder ivm pijn)
3 * 12 * 70

Straight leg DL (geen pijn)
12 * 50
12 * 80
12 * 100
12 * 100

Seated leg curls
Niet te doen

Adductor machine
12 * 35
12 * 55
12 * 65
10 * 75

Voeding

10.00 bord brinta met whey shake
13.00 125 gram rijst, 3 eieren, 2 hamburgers, vit C + multi
16.00 banaan + whey shake
18.00 bord pasta met 150gram tonijn, 5gram creatine
19.00-20.00 trainen
direct na trainen AA met 5 gram creatine
21.30 125 gram rijst met 200gram kipfilet, visolie + vit E
23.00 100gram noten met 500gram kwark

Ik gun het hem verder dan ook van harte. :D Ben enkel stiekem benieuwd hoeveel zn strikte levenswijze nu gaat opbrengen. Veel hangt natuurlijk af van je aanleg, iemand zoals Loo kan al rapper wat meer junken etc. .

Ik drink allee niet en das maar goed ook voor de omgeving en alles wat daarbij gehoord, al vaker dan eens flink mis gegaan. En het laatste wat ik wil is smorgensvroeg met me hoofd in de pot de telefoon opnemen en horen wat ik wel niet heb uitgevreten, foto materiaal volgt altijd. en gezien ik genoeg ongein kan trappen zonder drank onthou ik me daar gewoon van. wat betreft vreten was het lange leve de lol, nu zit ik hier verdomde honger te lijden, k*tcut.

Loo kan zeker meer junken.... kon ie maar wat beter tegen de drank. al denk ik dat op dit moment Loo zijn barcardi in een fust krijgt ipv een glas :p:p hij is zeg maar voor Bacardi wat Andre Hazes voor het Heineken aandeel was :rolleyes::rolleyes:

@ Loo; goede training bro, ****ed up van je knie man. maar wel goede inhoudelijke beentraining!!

Ik heb Loo al zo vaak kort gezien, niet te filmen gewoon.
Was een keer met een maatje van me, die had nog nooit zoiets meegemaakt. "Staat die gast daar nou midden in dat modderveld met zijn lul te spelen joh" :roflol: Good times, summer is comming.

Ik drink allee niet en das maar goed ook voor de omgeving en alles wat daarbij gehoord, al vaker dan eens flink mis gegaan. En het laatste wat ik wil is smorgensvroeg met me hoofd in de pot de telefoon opnemen en horen wat ik wel niet heb uitgevreten, foto materiaal volgt altijd. en gezien ik genoeg ongein kan trappen zonder drank onthou ik me daar gewoon van. wat betreft vreten was het lange leve de lol, nu zit ik hier verdomde honger te lijden, k*tcut.

Loo kan zeker meer junken.... kon ie maar wat beter tegen de drank. al denk ik dat op dit moment Loo zijn barcardi in een fust krijgt ipv een glas :p:p hij is zeg maar voor Bacardi wat Andre Hazes voor het Heineken aandeel was :rolleyes::rolleyes:

@ Loo; goede training bro, ****ed up van je knie man. maar wel goede inhoudelijke beentraining!!

r74n01.gif

Brute training! Ook wel redelijke voeding, warom vrijdag alweer benen?

Was een keer met een maatje van me, die had nog nooit zoiets meegemaakt. "Staat die gast daar nou midden in dat modderveld met zijn lul te spelen joh" :roflol: Good times, summer is comming.

@Loo k*t van je knieen bro, is die k*t discussie nog steeds bezig.

bij wide stance squats krijg ik ook altijd last van mijn knieen.
dus kan het niet daardoor komen?

Geloof me Loo, je knieen zijn ****ed. Die bandjes zullen je niet helpen. Wat gas terug doen.

• #3.518

Mooi was die tijd.
Laat ik maar niet over jou beginnen.
Ach **** it ik doe het toch; beginnerbb was zo ****ED UP naar de ke*ker op ANDERMANS verjaardagsfeestje dat ie de kroeg uit gedragen moest worden. Ze wilden hem naar het ziekenhuis brengen, hele feestje was verpest iedereen was doodongerust. Ze dachten dat ie dood ging. Godzijdank had ik net het pand verlaten, ik werd gebombardeerd met boze smsjes van chickies wat ik beginnerbb gegeven had. SCHITTEREND!

Brute training! Ook wel redelijke voeding, warom vrijdag alweer benen?

Ik pak juist 2x p.w benen omdat ik pijn heb in m'n knieën. Met mijn verrote logica dacht ik dat het door constantere belasting dan misschien beter zo worden. Lijkt er niet op.

bij wide stance squats krijg ik ook altijd last van mijn knieen.
dus kan het niet daardoor komen?

Dit is voor het eerst dat ik echt wijd sta, ik heb een hele tijd smal gestaan toen had ik het ook. Wel lijkt het erger te worden.

Geloof me Loo, je knieen zijn ****ed. Die bandjes zullen je niet helpen. Wat gas terug doen.

+1

Zou je moeten weten LOO!

ondanks dat toch nette squats en dl

Ik weet het. Ik kan wel naar de dokter gaan ik weet precies wat ie zegt;
begin eerst maar eens met een week of vier rust houden
**** that, ze moeten groeien niet rusten.

Ik zit de laatste tijd veel achter de pc de hele dag, iedere keer als ik opsta voelen m'n knieën stroef. Ik ga voortaan om het half uur ff een wandelingetje of 20 squats maken, misschien helpt dat.

LOL @ Beginnerbb... wtf gast.... had die een fust intraveneus aangesloten ofzo :p:p

Is glucosamine niks voor jou Loo. kan helpen tegen knieën. En **** man, het is wel zo dat een wide stance het gezeik kan verergeren. Wist niet dat het zo erg was bij jou.

Ik weet het. Ik kan wel naar de dokter gaan ik weet precies wat ie zegt;
begin eerst maar eens met een week of vier rust houden
**** that, ze moeten groeien niet rusten.

Ik zit de laatste tijd veel achter de pc de hele dag, iedere keer als ik opsta voelen m'n knieën stroef. Ik ga voortaan om het half uur ff een wandelingetje of 20 squats maken, misschien helpt dat.

Na een rustperiode voelt het vaak een stuk beroerder aan, of het beter is weet ik niet. Ik nam na de zoveelste pijnlijke squat sessie met een hard hoofd een maand rust. Met als gevolg dat ik in het dagelijks leven niet zonder pijn kon lopen. Nu heb je er nog een beetje spierspanning opstaan als dat weggaat dan voelt je knie nog k*tter aan. Ik zou gewoon even kijken op google, bij Jumpersknee en wat extra balans oefeningen doen. Stop maar eens een opgerolde handoek onder je knieholte, en druk dan zo hard mogelijk je knie de grond in. Als dit al pijn doet, kun je beter tijdelijk stoppen met squatten. Probeer ook zoveel mogelijk de nadruk op de neergaande(eccentrische) beweging te leggen. Ga met 1 been op een step staan en zak 7 sec. gevolgd door de concentrische fase van 1 sec.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven