- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Nog ff een vraagje over deadliften, wat is beter, heel ff neerleggen die stang (dus ff aantikken op de grond) of net voor de grond weer omhoog gaan?
Ik vond het persoonlijk wel lekker om ff de grond aan te tikken.
DONDERDAG
onderrug, traps, rug biceps
deadliften (hoe ging dat ook al weer)
12 * 50
12 * 70
10 * 100
10 * 100
Shrugs olympische stang
12 * 50
12 * 90
10 * 120
10 * 120 (lelijk)
12 * 90
Pull ups behind the neck
4 * 10 * BW
Small grip pull down
12 * 60
10 * 70
8 * 80
12 * 60
scott bench ez-bar curls
12 * 20 (gewicht ex.stang)
10 * 30
8 * 30
12 * 20
Hammer curls dumbbell
12 * 12
10 * 14
8 * 16
12 * 12
Nog ff een vraagje over deadliften, wat is beter, heel ff neerleggen die stang (dus ff aantikken op de grond) of net voor de grond weer omhoog gaan?
Ik vond het persoonlijk wel lekker om ff de grond aan te tikken.
Valt mee met de pauzes. Waarom niet ff de 100 kg schuingedrukt, al was het maar om je ego wat te boosten
. Een weekje rust kan ook je herstel ten goede gekomen zijn.
. hij voelde eigenlijk vrij k*t, weekje rust heeft me deze keer geen goed gedaan.
Komt door het slechte eten denk ik + stress (veel huiswerk en 2 crematies in 1 week)
Maar wel brute spierpijn nu, ik ga ook een half uur eerder naar de gym zo om ff goed te strechen.
Ben allang blij met die pauzes, de moed zakte me al in de schoenen als ik van 08-17.00 moet werken met 1 middagpauze.
Gaat weer lekker ofniet Loo, jammer van die slechte week alleen.
Hoe zit het met de alcohol consumptie? Kun je tegenwoordig weer bijhouden hoeveel drankjes je op hebt?![]()

Hahaha nou ik ben aardig tot inkeer gekomen, ik heb geen zin meer om te drinken de laatste tijd.
Ik weet niet wat de aanleiding was, maar ik ben het kennelijk helemaal zat, thank the lord.
Scheelt dat ik een beetje afstand heb genomen van die sletjes die 4 dagen per week in de kroeg zitten, laat ze lekker de t*ring krijgen, kansloos.
Ben ook al een paar weken aan het trainen op zondag (mountainbiken) dat scheelt ook.
Ik ben zo blij dat ik tijdens m'n stage gewoon relaxed kan eten, nu zie ik het helemaal zitten de komende periode. Het is wel zwaar; 06.00 m'n bed uit, en 18.00 ben ik thuis, dan meteen door naar de gym, en als ik thuis ben meteen na het eten m'n bed in, maar **** it, ballen tonen.
Ik heb overigens GRUWELIJKE spierpijn in m'n benen, deze staat echt in de top 5 ergste spierpijn, ik kan bijna niet de trap af komen.
Ik had gister rustdag toen had ik al ****ing spierpijn in borst en benen, dus ben ik baantjes gaan trekken in het zwembad.
Maar vannochtend werd ik wakker, nou ik dacht dat er met een baseball knuppel op m'n quads was geslagen.
GEIL!![]()
Hahaha nou ik ben aardig tot inkeer gekomen, ik heb geen zin meer om te drinken de laatste tijd.
Ik weet niet wat de aanleiding was, maar ik ben het kennelijk helemaal zat, thank the lord.
Scheelt dat ik een beetje afstand heb genomen van die sletjes die 4 dagen per week in de kroeg zitten, laat ze lekker de t*ring krijgen, kansloos.
Ben ook al een paar weken aan het trainen op zondag (mountainbiken) dat scheelt ook.
Ik ben zo blij dat ik tijdens m'n stage gewoon relaxed kan eten, nu zie ik het helemaal zitten de komende periode. Het is wel zwaar; 06.00 m'n bed uit, en 18.00 ben ik thuis, dan meteen door naar de gym, en als ik thuis ben meteen na het eten m'n bed in, maar **** it, ballen tonen.
Ik heb overigens GRUWELIJKE spierpijn in m'n benen, deze staat echt in de top 5 ergste spierpijn, ik kan bijna niet de trap af komen.
Ik had gister rustdag toen had ik al ****ing spierpijn in borst en benen, dus ben ik baantjes gaan trekken in het zwembad.
Maar vannochtend werd ik wakker, nou ik dacht dat er met een baseball knuppel op m'n quads was geslagen.
GEIL!![]()