XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.061
Dumbbell presses met 40kg zijn bijna niet te geloven man! :eek:
Weet je zeker dat het geen lbs'jes zijn..? :rolleyes:
Dat zou ons, "mere mortals" wel een beter gevoel geven...
Brute schoudertraining! :thumb:

Ik heb altijd getuige; tiger4evah kan het veriferen. En nog goed zakken ook. Maar eerlijk is eerlijk hij was wel kenkerzwaar, dat is geen speelgoed.
En ik krijg ze zelf niet omhoog, dan moet ik zulke rare fratsen uit halen dat de kans op blessures toeneemt met 161,8 %.

Hummer is bang dat wij hem binnenkort gaan inhalen.
Hij moet zelf een keer een filmpje laten zien van die Dumbbell presses:D

Ik heb altijd getuige; tiger4evah kan het veriferen. En nog goed zakken ook. Maar eerlijk is eerlijk hij was wel kenkerzwaar, dat is geen speelgoed.
En ik krijg ze zelf niet omhoog, dan moet ik zulke rare fratsen uit halen dat de kans op blessures toeneemt met 161,8 %.

mijn 200 kg squat filmpje tegen jou 40 kg dumbbell press filmpje :p:p

mijn 200 kg squat filmpje tegen jou 40 kg dumbbell press filmpje :p:p

Marc,
Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat jij dat 200 kg squat filmpje niet gaat posten in mijn log. Damn wat snoer je dan iedereen zijn mond. Als je werkelijk 200 kg kan squatten had ik het allang gedaan. DUS GEWOON DOEN NU ER IS AL TE LANG OVER GESPROKEN!

Marc,
Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat jij dat 200 kg squat filmpje niet gaat posten in mijn log. Damn wat snoer je dan iedereen zijn mond. Als je werkelijk 200 kg kan squatten had ik het allang gedaan. DUS GEWOON DOEN NU ER IS AL TE LANG OVER GESPROKEN!

Verspil je energie niet beest! Zometeen vliegen je schouders uit de kom. :D

Maak er maar 42 of 44 van vriend richting het einde van dit schema.

conjo

Marc,

i heb vandaag 5x180 gesquat en dat ging me miserbael af. mijn linker boven lies begint echt te zeuren en zelfs me rechter knie zeurde als een mofo, dat terwijl ik vorige week 7x190 squatte. In me cut weiger ik om zoiets als 5x200 te doen, gewoonweg omdat ik daar de kracht niet voor heb en het blessuregevaar wegneem

besides. Het geeft mij veel meer plezier jou kaak op de grond te zien vallen als ik in jou gym 200+ squat ( en ik zal 200+ squatten bij jou) dan dat ik het nu al op internet gooi. de 200 is mentaal al pase voro mij, ik wil op zijn minst 5x210 of zelfs 5x220 squatten als ik bij jou ben ( schikt midden juli je ergens?) iedereen die dit niet gelooft wordt bij deze hartelijk uitgenodigd zijn ass the move naar amsterdam

al moet ik toegeven dat ik 42 kg shoulder presses net zo 'ongeloofwaardig' vind als 200 kg squat... das gewoon ziek

100% eens. Wist niet dat je in cut zat.
Volkomen begrijpelijk damn ik ga je filmen bro en dan hoop ik er een 180 kg squat parallel 1hh uit te persen en die posten we dan.
Damn iedereen zijn mond snoeren....Loo 40 kg pressen ja dat geloof ik 100%. Edit; open verdomme weer een logje man.
Weet je wat zo grappig is dat sommige powerlifters status ontlenen aan een 200 kg squat en het een wereldwonder vinden. Maar jij bent het mooiste voorbeeld dat je van een supernurd kan transformeren in een krachtbeest en dat het helemaal niet zo bijzonder is. Ik hoop echt binnen 12 maanden een 200 kg squat neer te gaan zetten en aantonen dat iedereen met een beetje toewijding en discipline binnen 12 maanden 200 kg kan squatten.

Laatst bewerkt:
Volkomen begrijpelijk damn ik ga je filmen bro en dan hoop ik er een 180 kg squat parallel 1hh uit te persen en die posten we dan.
Damn iedereen zijn mond snoeren....Loo 40 kg pressen ja dat geloof ik 100%.

Edit; open verdomme weer een logje man.

Lijkt me ook, 40kg presses is inderdaad ****ing heavy, maar ik denk ook wel dat Loo het gewoon lukt. :D

Ik geloof geen fl**ker van die 40 kg press.
Dat is maar 8 kilo lichter dan zijn bench.

Ik eis een filmpje!

Voor Filmtips.. Kom bij Henk.. :roflol:

Damn iedereen zijn mond snoeren....Loo 40 kg pressen ja dat geloof ik 100%. Edit; open verdomme weer een logje man.
Weet je wat zo grappig is dat sommige powerlifters status ontlenen aan een 200 kg squat en het een wereldwonder vinden. Maar jij bent het mooiste voorbeeld dat je van een supernurd kan transformeren in een krachtbeest en dat het helemaal niet zo bijzonder is. Ik hoop echt binnen 12 maanden een 200 kg squat neer te gaan zetten en aantonen dat iedereen met een beetje toewijding en discipline binnen 12 maanden 200 kg kan squatten.

in mijn ogen is een 200 squat ook helemaal niet bijzonder. ik squat nu al 2+ jaar en heb me squat wekelijks opgebouwd met 2,5-5 kg. ook ik ben ergens met 50 kg begonnen. zo heb ik dat ook met deadliften gedaan. benchen en schouders is een ander verhaal. loo bv is daar wel zeer sterk in, jij bent dat ook ( wel k*t van die blessure)......

gewoon hardcore trainen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.076
Schouders jongen, ze klappen uit elkaar!

Dus wat wil je hiermee aantonen is toch geen significant verschil!
Ik press met 42/44 en dumbbell shoulder press met 32/34

Dat is inderdaad een manko, als je ze eerst zelf omhoog moet brengen...
Dat is al een oefening op zich!!!! :eek:
Ik heb vandaag inclines gedaan met 50's, en vind het positie innemen, en de eerst rep die van zo vreselijk diep moet komen nog het zwaarst geloof ik...
Maar ondanks dat jij wel geholpen word, is het een fantastische prestatie! :bow:
Hummer is bang dat wij hem binnenkort gaan inhalen.
Hij moet zelf een keer een filmpje laten zien van die Dumbbell presses:D
Het hoort wel zo dat jullie me inhalen, als dat nog aan de orde is...
Op sommige punten kan ik echt niet meer mee met de jeugd... :rolleyes:

Oh, enne....
We zijn niet allemaal Hollywood sterren éh?! ;)

Dat is inderdaad een manko, als je ze eerst zelf omhoog moet brengen...
Dat is al een oefening op zich!!!! :eek:
Ik heb vandaag inclines gedaan met 50's, en vind het positie innemen, en de eerst rep die van zo vreselijk diep moet komen nog het zwaarst geloof ik...
Maar ondanks dat jij wel geholpen word, is het een fantastische prestatie! :bow:

Het hoort wel zo dat jullie me inhalen, als dat nog aan de orde is...
Op sommige punten kan ik echt niet meer mee met de jeugd... :rolleyes:

Oh, enne....
We zijn niet allemaal Hollywood sterren éh?! ;)

Bij sommige oefeningen is het begin inderdaad moeilijk. (de meeste oefeningen waarbij het gewicht omhoog moet, dus Incline, Shoulder Press etc.)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven