XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.081

Die film ga ik maken Marc....word echt grappig. Ik ga twee meiden regelen die je handdoek gaan vasthouden enzovoort en je benen gaan masseren voor de squat. En een slokje drinken gaan voeren uit je bidon.
Dat wordt een monsterfilmpje Marc J voor de 200 kg squat. Beste filmpje van DBB 2009 let maar op.

Die film ga ik maken Marc....word echt grappig. Ik ga twee meiden regelen die je handdoek gaan vasthouden enzovoort en je benen gaan masseren voor de squat. En een slokje drinken gaan voeren uit je bidon.
Dat wordt een monsterfilmpje Marc J voor de 200 kg squat. Beste filmpje van DBB 2009 let maar op.
U is een reguliere p.i.m.p. Xtra! :D

HAHA... ik hoop dat dat op kan tegen Tiger4Evah die tegen Loo schreeuwt: potverdomme conjo, tillen met die shit anders zul je tot aan het einde van 2009 bij elke training moeten horen dat je gefaald hebt op die 42 kg!!!!!!:p:p

plus hij heeft beginnerbb om zijn zweet op te vangen;):D

Laatst bewerkt:
Wat een maffe boxsquat

Nee dat is MarcJ:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.092
****ing hell ik moest m'n log gewoon vanaf pagina 3 halen.
Het wordt nog druk in deze sectie.
Anyway, wederom een weekend zonder intoxicatie. Het is ongekend, het lijkt wel een eeuwigheid geleden de laatste keer dat ik dronken ben geweest. (twee weken terug geloof ik).
Bij deze zeg ik alvast; koninngenacht EN dag blijf ik nuchter, in naam van de Koningin!
Word ik toch dronken, dan ga ik twee weken lang alle gewichten en dumbbells voor tiger4evah klaar leggen. It's a deal.

MAANDAG

Knieën zijn nog steeds verrot, maar ik heb weer een benentraining overleefd, zij het met wraps en schietgebedjes.
Live to see another squat-day. 130kg ging redelijk, ruggetje voelde wat zwak en onstabiel maar maakt niet uit hij went vanzelf weer aan normale gewichten op de bar.

s'ochtends;

Kuiten

Standing calve raises in smith
12 * ?
12 * ?
12 * ?
12 * 180
12 * 190

Seated calve raises
12 * 40
12 * 40
12 * 60
12 * 60 + 14 * 40

(onderkant) Buik

Hanging knee raises op dip-apparaat
5 * 15hh

Hanging leg raises
4 * 15hh

s'avonds

Legs

Parallelsquat
15 * 90
14 * 110
10 * 130 (belt + spot)
12 * 110

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 250
10 * 300
12 * 250

Standing leg raises
12 * 25
12 * 35
8 * 45 (pijn in knie, wisselen naar seated)

Seated leg raises
2 * 8 * 65

Leg extensions (fullstack)
14 * 75
14 * 75
14 * 75
12 * 35 (single leg)
12 * 45 (single leg)

Adductor machine
12 * 20
12 * 40
12 * 65
10 * 80
10 * 80
12 * 65

Voeding

Redelijk, voortaan ga ik ballen tonen en maximaal om 09.00 m'n eerste meal pakken.

08.00 bord brinta met whey shake, biergist
10.00 3 pannekoeken met stroop
11.00 trainen
12.30 bord rijst met kipfilet, vit C + multi
14.00 banaan + whey shake
17.00 100gram rijst met 200gram kipfilet, biergist + visolie
18.00 3 muesli/noten -repen + red bull
19.00 trainen
direct na trainen whey shake met dextrose
21.30 bord pasta met 250 gram koolvis, vit C
23.30 2 pannekoeken met 500gram kwark

Serieuze afspraken Loo!

wederom lekkere legpress....dit keer geen 350?

Nette squat hoor Loo ondanks je blessure.

Maak ff een filmpje als je dumbbells gaat slepen voor Tiger.
Kunnen we lachen!

apart, in de ochtend én avond :D

lekkere training dude :thumb:

****ing hell ik moest m'n log gewoon vanaf pagina 3 halen.
Het wordt nog druk in deze sectie.
Anyway, wederom een weekend zonder intoxicatie. Het is ongekend, het lijkt wel een eeuwigheid de laatste keer dat ik dronken ben geweest. (twee weken terug geloof ik).
Bij deze zeg ik alvast; koninngenacht EN dag blijf ik nuchter, in naam van de Koningin!
Word ik toch dronken, dan ga ik twee weken lang alle gewichten en dumbbells voor tiger4evah klaar leggen. It's a deal.

En zo is het, je zal wensen dat je dit niet had gezegd slaaf.

':roflol: Ik weet eigenlijk wel zeker dat Loo dronken wordt :D.
Maar succes maatje!

Hardcore hoor deze man 2 keer per dag trainen! :cool:

Je blijft gewoon benen trainen terwijl je last van je knieen hebt? Ben je niet bang dat je straks helemaal niet meer kan trainen. Of valt de pijn na training mee.

arnold trainde vroeger met columbu 2 * per dag - tiger en loo ook - echte bb'ers trainen 2 * per dag -respect mannen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven