- Waardering
- 666
Zou zeker nice zijn!
Wat is je vorige PR op deadlift?
Een paar keer 180 ofzo.
Nooit 1rms gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou zeker nice zijn!
Wat is je vorige PR op deadlift?

De riem hoef je niet te laten hoor. Je max is een paar reps met 180 je doet een set met 160 dat is dus een respectabel percentage van je je max gewicht waarop je setjes doet. Het is niet zo licht dat je de riem mss gaat gebruiken om fouten in de techniek op te vangen. Je krijgt alleen meer intra abdominale druk.
Maar straps is een goed idee als je zo 25+ reps totaal maakt. Als je nu een powerlifter was die verplicht zonder straps een 1rm moest trekken maar dat ben je niet. En zelfs ik wil op reps niet failen op grip en gebruik regelmatig straps.
Verder nette training.

Thanks bro's.
Die riem bij 160 vind ik eerder een goed idee, voor mijn doen is dat toch een serieus gewicht (bijna 2x m'n bw) en ik ga geen risico lopen zonder riem. En ik ben ook wat sterker met riem, dus voor m'n max-setjes wel lekker.
Als ik die 160 goed onder controle heb dan laat ik de riem bij die set liggen.
Ik gebruik pronated grip bij deads, dus ik moet wel straps gebruiken. Dat is niet te doen zonder, zeker niet in die reprange.
Waardeloze post.Riem en straps is niks mis mee toch. Als ik boven de 120 ga bij de deads pak ik ook een riem en straps. Liever als 'p*ssy' gezien worden dan als een 'hardcore'lifter die op zn 32e een driedubbele hernia heeft.
Waarom niet gewoon overgaan op mixed grip als je denkt te gaan failen op pronated?
Riem en straps is niks mis mee toch. Als ik boven de 120 ga bij de deads pak ik ook een riem en straps. Liever als 'p*ssy' gezien worden dan als een 'hardcore'lifter die op zn 32e een driedubbele hernia heeft.
Ow oke. Ik zou zelf boven de 170 hook grip. Is even wennen maar stang glijd niet meer weg.Omdat ik dan het idee heb dat ik met 1 kant net ff iets meer kracht zet of meer belast dan de ander. Ik vind pronated beter aanvoelen dan mixed.
Ow oke. Ik zou zelf boven de 170 hook grip. Is even wennen maar stang glijd niet meer weg.
Thanks bro's.
Die riem bij 160 vind ik eerder een goed idee, voor mijn doen is dat toch een serieus gewicht (bijna 2x m'n bw) en ik ga geen risico lopen zonder riem. En ik ben ook wat sterker met riem, dus voor m'n max-setjes wel lekker.
Als ik die 160 goed onder controle heb dan laat ik de riem bij die set liggen.
Ik gebruik pronated grip bij deads, dus ik moet wel straps gebruiken. Dat is niet te doen zonder, zeker niet in die reprange.