AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zeker netjes die deadlift Loo, gaat weer de goede kant op:cool:

flink volume weer, lijkt mij heel zwaar zo'n training à la loo/tiger.
Met die voeding klooi ik momenteel ook wat door 101 dingen voor school en dergelijke, al moet er binnenkort een tandje bij want binnen 5 weken zijn het alweer examens... :(

Zolang je in dergelijke stressvolle periodes redelijk blijft eten en hard blijft trainen verlies je uiteindelijk zeker niets, sommige zaken hebben nu eenmaal soms voorrang en dan is het idd zaak gewoon 's avonds snel wat meer binnen te spelen als er overdag geen tijd voor is.

Goede training Loo! hoog volume op de deads!

grip issues?? straps!!!

lose the belt.. als je bij dit soort gewichten al een riem nodig hebt wordt die alleen maar zwakker ben ik bang. zelfde als met straps en met wraps.

goede training voor de rest mother****er:cool:

Damn goede training DEADLIFTS zijn bruut man voor een bodybuilder van jouw lengte en gewicht:bow::bow::bow:

Even vreten nu dan komt alles weer goed!
Maaltijd na de training is toch het belangrijkste.....

De riem hoef je niet te laten hoor. Je max is een paar reps met 180 je doet een set met 160 dat is dus een respectabel percentage van je je max gewicht waarop je setjes doet. Het is niet zo licht dat je de riem mss gaat gebruiken om fouten in de techniek op te vangen. Je krijgt alleen meer intra abdominale druk.

Maar straps is een goed idee als je zo 25+ reps totaal maakt. Als je nu een powerlifter was die verplicht zonder straps een 1rm moest trekken maar dat ben je niet. En zelfs ik wil op reps niet failen op grip en gebruik regelmatig straps.

Verder nette training.

Wat voor grip pas jij toe bij de deads, mixed? En pas je deze op alle setjes toe?

De riem hoef je niet te laten hoor. Je max is een paar reps met 180 je doet een set met 160 dat is dus een respectabel percentage van je je max gewicht waarop je setjes doet. Het is niet zo licht dat je de riem mss gaat gebruiken om fouten in de techniek op te vangen. Je krijgt alleen meer intra abdominale druk.

Maar straps is een goed idee als je zo 25+ reps totaal maakt. Als je nu een powerlifter was die verplicht zonder straps een 1rm moest trekken maar dat ben je niet. En zelfs ik wil op reps niet failen op grip en gebruik regelmatig straps.

Verder nette training.

true, ik failde zelf vaak op grip en heb toen straps gehaald omdat ik wist dat me rug veel meer kan, een riem heb ik juist altijd vermeden, omdat ik bang ben dat ik TE ga. genoeg is genoeg. plus ik vind dat klere ding gewoonweg niet fijn :p

Deads gaan inderdaad de goede kant op, Loo. Stilletjes richting de 200 gaan is een goed idee!

Netjes man serieuse gewichten en aardig wat reps.

Geen slechte 1e rugtraining bro!

Die deads zijn heel erg netjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.033
Thanks bro's.

Die riem bij 160 vind ik eerder een goed idee, voor mijn doen is dat toch een serieus gewicht (bijna 2x m'n bw) en ik ga geen risico lopen zonder riem. En ik ben ook wat sterker met riem, dus voor m'n max-setjes wel lekker.
Als ik die 160 goed onder controle heb dan laat ik de riem bij die set liggen.
Ik gebruik pronated grip bij deads, dus ik moet wel straps gebruiken. Dat is niet te doen zonder, zeker niet in die reprange.

Waarom niet gewoon overgaan op mixed grip als je denkt te gaan failen op pronated?

Thanks bro's.

Die riem bij 160 vind ik eerder een goed idee, voor mijn doen is dat toch een serieus gewicht (bijna 2x m'n bw) en ik ga geen risico lopen zonder riem. En ik ben ook wat sterker met riem, dus voor m'n max-setjes wel lekker.
Ik gebruik pronated grip bij deads, dus ik moet wel straps gebruiken. Dat is niet te doen zonder, zeker niet in die reprange.

Riem en straps is niks mis mee toch. Als ik boven de 120 ga bij de deads pak ik ook een riem en straps. Liever als 'p*ssy' gezien worden dan als een 'hardcore'lifter die op zn 32e een driedubbele hernia heeft.

• #4.037
Waarom niet gewoon overgaan op mixed grip als je denkt te gaan failen op pronated?

Omdat ik dan het idee heb dat ik met 1 kant net ff iets meer kracht zet of meer belast dan de ander. Ik vind pronated beter aanvoelen dan mixed.

Riem en straps is niks mis mee toch. Als ik boven de 120 ga bij de deads pak ik ook een riem en straps. Liever als 'p*ssy' gezien worden dan als een 'hardcore'lifter die op zn 32e een driedubbele hernia heeft.

Daarom, en ik weet hoe ik ben; als ik voel dat de bar uit m'n handen begint te glijden dan heb ik mentaal het idee dat het gewicht zwaarder is dus stop ik eerder omdat ik me teveel ga focussen op m'n grip ipv mind muscle connection.

Omdat ik dan het idee heb dat ik met 1 kant net ff iets meer kracht zet of meer belast dan de ander. Ik vind pronated beter aanvoelen dan mixed.
Ow oke. Ik zou zelf boven de 170 hook grip. Is even wennen maar stang glijd niet meer weg.

• #4.039
Ow oke. Ik zou zelf boven de 170 hook grip. Is even wennen maar stang glijd niet meer weg.

Ik pluk nu wel de zure vruchten van te veel straps gebruiken, ik heb ze een tijdje door pure bitchterigheid te veel gebruikt waardoor ik nu weer wat grip ben verloren. Daarom moet ik nu weer aan m'n grip werken.
Dus een les voor ieder; don't use your straps to fast!

Thanks bro's.

haha nu hebben we een indicatie van je gewicht...dus je weegt boven de 80 ;)

Goede rows !! bruut 42k dumbbell!

Stress van school is echt k*t...ff doorbikkelen kerel. Gewoon ff wat aan doen en daarna gewoon weer goed eten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven