MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waar zijn eigenlijk de chins bro ? :D

Goed rug training weer kerel!:D

Goede training!!
Stress voor school en toch nog goed kunnen trainen is een goede eigenschap van je!

Hele nette deads idd. Gaat de goede kant op, hopelijk blijft je onderrug nou goed. Doe je ze trouwens touch 'n go? Of met doodleggen op de grond?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.047
Hele nette deads idd. Gaat de goede kant op, hopelijk blijft je onderrug nou goed. Doe je ze trouwens touch 'n go? Of met doodleggen op de grond?

Ik leg ze dood, maar wel heel rustig omdat ik dat stoten slecht voor m'n rug vindt. En dan meteen weer omhoog zonder rest pauze. Ik moet hoog tempo erin houden anders gaat het fout. Dan valt het motortje stil :D

Nette deads idd loo.
de magische 200 zal niet lang meer op zich wachten!

ondanks de stress en shit toch nog een zeer goede en complete training eruit geperst.. respect! :thumb:

ondanks de stress en shit toch nog een zeer goede en complete training eruit geperst.. respect! :thumb:

als ik me goed herinner was het juist Loo die van stress juist goede trainingen kon maken. Ik denk dat de stress die deadlines oplevert fysiologisch niet zo veel verschilt van wanneer je vriendin of je ex je wat geflikt heeft.

pissing Loo off is actually helping Loo :D

3 weken 5x5 doen 2 weken 3x3 en dan maxxen haal je gegarandeerd de 200 of zelfs iets erboven.

als ik me goed herinner was het juist Loo die van stress juist goede trainingen kon maken. Ik denk dat de stress die deadlines oplevert fysiologisch niet zo veel verschilt van wanneer je vriendin of je ex je wat geflikt heeft.

ik moet juist lekker in m'n velletje zitten wil ik lekkere trainingen eruit persen :D

• #4.053

ik moet juist lekker in m'n velletje zitten wil ik lekkere trainingen eruit persen :D

Als alles goed gaat in m'n leven dan zijn m'n trainingen meestal wat minder.
Hate is the fuel that drives me.
Maargoed ieder z'n motivatie.

• #4.054
VRIJDAG

Goede training.
Dumbbell press viel op zich niet tegen na zo'n lange tijd.
Nu gelukkig twee dagen rust ik ben helemaal gesloopt ook van die rugtraining van gister. Morgen ff op de FIBO checken.
Fijn weekend Arnold's.

Schouders

Seated dumbbell press
12 * 32
10 * 36
9 * 40
10 * 32

Front raises
10 * 14
10 * 16
10 * 18
10 * 22

Seated side raises
12 * 10
12 * 12
12 * 12
14 * 8

Cable side raises
10 * 5
10 * 7,5
10 * 10 (kapot)

Triceps

Push down (warm up)
12 * 25
12 * 35
12 * 40

Skull crushers
12 * 27,5
10 * 32,5
10 * 37,5
10 * 42,5

C.G.B.P
12 * 50
10 * 60
10 * 70
12 * 50

Rope pull down
10 * 25
10 * 30
10 * 30 (spot)

Voeding

half 12 wakker = ****ed up

Lekker getraind Loo. Jammer v.d. voeding maar een goede training compenseert het uiteraard!

Bruute training.. Wees blij dat je zo lang slaapt..

Moet jij mij weer klote laten voelen met die kapotte schouder?

Damn beest goede workout.

LoL @ seated dumbbell press met 40 KG:lifter::hedbang::hedbang:
Mooie prestatie!

HulkPromoArt.jpg

zieke 40 kg shoulder press met dumbbells..... kankercut ook soms... wil ook weer heavy gaan trainen :(:(

Dumbbell presses met 40kg zijn bijna niet te geloven man! :eek:
Weet je zeker dat het geen lbs'jes zijn..? :rolleyes:
Dat zou ons, "mere mortals" wel een beter gevoel geven...
Brute schoudertraining! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven