Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hier moet ik het helaas mee eens zijn Loo. Beter squat je even niet. Die knie herstelt ook nog sneller zo.
Kom op Loo, als je knie straks echt kapot is zul je spijt hebben..

Oh, je KAN wel squatten, maar doe het dan echt met p*ssy weights zoals ik bijv. 20 kg.
Zo bevorder je het herstel v.d. knie, maar als je te zwaar gaat..

Edit: Wij kunnen niet voor jou beslissen natuurlijk Loo. Het is uiteraard 100% aan jou. Begrijp wel dat we het goed bedoelen :).
Epic ownage, een 14 jarige moet Loo tot de orde roepen :D

Bruute training! Lekkere voeding.. Wat zijn dat voor pancakes voor het slapengaan? Waromgeen noten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.123
en nog een 19 jarige die met tot de orde roept.
change of plan; vanavond noten ipv pannekoeken.
thanks Spank!

en nog een 19 jarige die met tot de orde roept.
change of plan; vanavond noten ipv pannekoeken.
thanks Spank!

wtf pannekoeken

en nog een zeurkous mbt tot je wraps. afblijven dan squat je maar nie. als ik me polsen verdoet heb ga ik ook niet door met straps totdat er van alles aaf gaat scheuren. wel leuk dat ik het hier ook gewoon tegenover een fysiotheraput heb ( nouja bijna dan)

plus ik voel je hoor, heb waarschijnlijk van me rechtervoet het middenbotje gebroken dus ook geen squats voor mij, zeker 3 weken niet, als het niet langer is.

• #4.127
ik voel je?

Sterke bench beest! Waar eindigt het?

ma; borst/biceps
di; benen
wo; rust
do; rug/traps
vrij; schouders/triceps
zo; buik/kuiten/traps (extra)

buik nog 2x in de ochtend

oh brother daar gaan we weer.... 3x de week buik, 1x de week benen.......

nouja.... ben benieuwd

• #4.130
ik voel je?

Sterke bench beest! Waar eindigt het?

Het eindigt bij de volgende blessure.

nouja.... ben benieuwd

2x in de week benen lijkt me niet echt verstandig nu, ik heb ze een tijdje 2x gepakt het werd er slechter op.
En buik is belangrijk MarcJ, wie buik verwaarloosd is een ezel.
Niet denken als een stoere powerlifter, denken als geil blond meisje van 22.
Ik heb wat speciale plannen voor de aflijning van m'n buik, je zult het wel zien bij m'n volgende pics.

Het eindigt bij de volgende blessure.

2x in de week benen lijkt me niet echt verstandig nu, ik heb ze een tijdje 2x gepakt het werd er slechter op.
Ik heb wat speciale plannen voor de aflijning van m'n buik, je zult het wel zien bij m'n volgende pics.

ik denk nog aan jouw gebitch over JOUW EIGEN benen vandaar :rolleyes::rolleyes:. Maar het is jou schema. en buik is zeker belangrijk, maar ik zie het eerder als een belangrijke factor om loeihard te squatten en te deadliften, niet direct om elk k*tje in een radius van 500 m nat te krijgen. (alhoewel in de zomer de prioriteiten altijd veranderen true enough :cool::cool:)

en ik ben benieuwd naar je volgende pics werd gvd ook eens tijd ook;):p

zelfs tiger is meer open op dat gebied

ow broeder, hoe durf jij in godsnaam mensen te bekritiseren?

zolang ik sterker blijf als TS is er geen haar op mijn rug die daar over nadenkt, zodra hij sterker is mag je met je bijdehante debiele opmerkingen aankomen. ga squatten, kun je gebruiken

plus ik voel je hoor, heb waarschijnlijk van me rechtervoet het middenbotje gebroken dus ook geen squats voor mij, zeker 3 weken niet, als het niet langer is.

Goed excuus om geen filmpje te hoeven posten van je 5x200 squat.

Jealousy is a b*ch!

jk :D

Haha +1. Helaas denken ze er niet allemaal zo over... :

Vandaag een meesterlijke discussie gehad in de les met 4 chickjes over spieren/abs, ik kon mijn oren niet geloven, ****ing hilarisch.
Kwamen er twee van die 4 af met uitspraken van "Te droog is echt lelijk, dat is totaal niet zacht en is onnatuurlijk." of "Ik heb liever iemand met een bierbuikje, zoals mijn vriend er één heeft." (uiteraard trut, je projecteert je eigen vet en die van je vriend naar een verdraaide realiteit van aantrekkelijkheid om jezelf beter te voelen...). Omdat ik toch heel benieuwd was naar die kerels vroeg ik maar om een foto. Stuk voor stuk ecto's natuurlijk, al dan niet inclusief rotkop en bierbuik. En dat kwam dan oa van zo'n verzorgd popje met D-cup en een taille waar ik met mijn twee handen praktisch rond kan die 3x/week gaat gaan sporten... Lopen ze verdomme zelf rond met een ecto van 70kg bij 1m90. :roflol:

Conclusie : Doe het vooral niet voor de chicks, je kan ze zo ook wel nken. ;)

• #4.139
Tuurlijk ik doe het niet voor de chickies, ik vind het gewoon kenkerbruut als je dikke schuine lijnen hebt.
Ik heb ze al maar ze moeten nog asocialer.
Voor vrouwen die zeggen dat ze een bierbuikje beter vinden;
Het huidige schoonheidsideaal is zichtbare buikspieren en geen vet.
Dus zo'n chick kan dat wel zeggen maar ze is zwaar in de minderheid.
En Loo heeft in zijn 25-jarige datingcarriere al genoeg meegemaakt om te zeggen dat chicks er wel degelijk op geilen.

Dat zeggen ze alleen omdat ze zelf een dikke kl***zak hebben en gewoon weten dat ze niet veel beter kunnen krijgen. h**ren zijn het !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven