XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zolang ik sterker blijf als TS is er geen haar op mijn rug die daar over nadenkt, zodra hij sterker is mag je met je bijdehante debiele opmerkingen aankomen. ga squatten, kun je gebruiken

Niet iedereen heeft als doel een fakesquat van 200kg 5x he!

zolang ik sterker blijf als TS is er geen haar op mijn rug die daar over nadenkt, zodra hij sterker is mag je met je bijdehante debiele opmerkingen aankomen. ga squatten, kun je gebruiken
jij komt met van die debiele opmerkingen. Laat Loo lekker 1x pw benen doen. Hij zit ook met z'n knie he.

Tuurlijk ik doe het niet voor de chickies, ik vind het gewoon kenkerbruut als je dikke schuine lijnen hebt.
Ik heb ze al maar ze moeten nog asocialer.
Voor vrouwen die zeggen dat ze een bierbuikje beter vinden;
Het huidige schoonheidsideaal is zichtbare buikspieren en geen vet.
Dus zo'n chick kan dat wel zeggen maar ze is zwaar in de minderheid.
En Loo heeft in zijn 25-jarige datingcarriere al genoeg meegemaakt om te zeggen dat chicks er wel degelijk op geilen.

Haha heb je zeker gelijk in. Ik wil maar zeggen dat we er in die mate goed genoeg bijstaan dat het verder niet uitmaakt puur voor de chickjes. Ik doe het ook gewoon voor mezelf, stevige abs zijn gewoon bruut en horen erbij.

Dat zeggen ze alleen omdat ze zelf een dikke kl***zak hebben en gewoon weten dat ze niet veel beter kunnen krijgen. h**ren zijn het !

Haha precies. Al kan die ene wel wat beters krijgen, ik moet het haar maar eens duidelijk maken, want momenteel is ze hopeloos aan het doen met die ecto. Eerst kritiek geven maar dan wel willen voelen en aandacht trekken, de h**r! :mad:

:roflol:

Niet iedereen heeft als doel een fakesquat van 200kg 5x he!

+++ :roflol:

Kijk Marcj, allemaal goed en wel die 200kg squats van jou, maar je hebt het ondertussen al zoveel ingeroepen als jokerkaart bij voornamelijk achterlijke discussies dat je imo nu ofwel je kop erover mag houden ofwel een filmpje mag plaatsen, zijn we gelijk van dat gezeik af.

inderdaad altijd zeiken dat het te breed/gespierd/ripped is maar als je eenmaal je fysiek laat zien kunnen ze de ogen er niet meer vanaf houden. En maar bij hoog en laag beweren dat ze tevreden zijn met die ecto of meso :roflol: twisted minds hebben die vrouwen.

200 kg squat in smith is 150 kg gesquat gewoon. niks bijzonders dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.146
200 kg squat in smith is 150 kg gesquat gewoon. niks bijzonders dus

MarcJ heeft al 200 gesquat hoor;

Zo vandaag was benen en armen dag. En het was een lekker dagje, had de vorige keer squat overgeslagen en dat merk je direct
SQUAT
5x120
5x140
5x160
5x180
5x200 PR

BOEM!!!, natuurlijk moet gezegd worden, het is wide stance en het is parallel en marijn heeft me de laatste 2 reps geholpen te stabiliseren , maar volgens hem was toch alles op eigen kracht, dus het is de mijne. En met dit toppunt wil ik mijn log afsluiten.

het wachten is alleen op het filmpje waar iedereen het vol verwachting naar uitkijkt.

lekker bezig Loo!

Om het onderwerp van ''chickies en spieren'' nog even aan te kaarten; heb hier en daar wel eens gelezen/gehoord dat gespierde kerels, of beachboys (van pakweg 21-28jr) voornamelijk aantrekkelijker worden gevonden door chickies (nouja, eigenlijk dames) van rond de 30jr (of zelfs nog iets ouder). En juist de chickies van 18-25jr eerder op ecto's en/of endo's vallen....

Loo, wat vind jij hier van? :D

Overigens, het meest kansloze topic wat op aarde circuleert ; [Link niet meer beschikbaar]

Om het onderwerp van ''chickies en spieren'' nog even aan te kaarten; heb hier en daar wel eens gelezen/gehoord dat gespierde kerels, of beachboys (van pakweg 21-28jr) voornamelijk aantrekkelijker worden gevonden door chickies (nouja, eigenlijk dames) van rond de 30jr (of zelfs nog iets ouder). En juist de chickies van 18-25jr eerder op ecto's en/of endo's vallen....

Loo, wat vind jij hier van? :D

Overigens, het meest kansloze topic wat op aarde circuleert ; [Link niet meer beschikbaar]

ach ik teken ook wel voor een milf dus maakt niet uit :P **** die ectolovers dan :o

beetje jammer M - strongman is juist een van die gene die veel squat + veel filmpies neerzet

respect voor de man - je doet net of hij nooit squat???

Wat de wat jongere "dames" tegenwoordig willen is een ecto met een ongeschoren koppie (liefst een bijna-baard). Verder moet deze ecto lijken op een rocker en overmatig drugsgebruik zal geen probleem zijn. Ik zie zelfs dat ze vallen op types als L'il Wayne (weet niet of iemand deze gast wel eens heeft gezien maar dat slaat werkelijk alles in my opinion).

beetje jammer M - strongman is juist een van die gene die veel squat + veel filmpies neerzet

respect voor de man - je doet net of hij nooit squat???

ik ben zijn jaloerse attitude zat. Alleen omdat hij met wraps moet squatten bij zware gewichten en ik niet wil niet zeggen dat ik lieg. Hij moet maar eens leren naar zichzelf et kijken en geduld te hebben en in te zien dat ik post met goede bedoelingen, alhoewel direct gebracht.

TS had het er namelijk een tijd over dat hij zijn benen k*t vind, nouja, dan zeg ik, ga vaker benen trainen en breng per training het volume omlaag. zorg voor 2x een groeiprikkel. Dan zie ik een nieuw schema met 3x buik en 1x benen :rolleyes::rolleyes: nu weet ik dat hij last van zijn knieën heeft, maar ik kan er niks anders aan doen dan te denken: beachboy.

maar het is zijn beslissing niet de mijne, waar ik niet tegen kan is dat ik constant door een par jaloerse mensen op die 200 wordt aangesproken. Zo veel makkelijker iemand af te kraken die sterker is als jezelf dan er zelf voor te zorgen dat je sterker wordt dan diegene. Loser mentality!

ik ben zijn jaloerse attitude zat. Alleen omdat hij met wraps moet squatten bij zware gewichten en ik niet wil niet zeggen dat ik lieg. Hij moet maar eens leren naar zichzelf et kijken en geduld te hebben en in te zien dat ik post met goede bedoelingen, alhoewel direct gebracht.

TS had het er namelijk een tijd over dat hij zijn benen k*t vind, nouja, dan zeg ik, ga vaker benen trainen en breng per training het volume omlaag. zorg voor 2x een groeiprikkel. Dan zie ik een nieuw schema met 3x buik en 1x benen :rolleyes::rolleyes: nu weet ik dat hij last van zijn knieën heeft, maar ik kan er niks anders aan doen dan te denken: beachboy.

maar het is zijn beslissing niet de mijne, waar ik niet tegen kan is dat ik constant door een par jaloerse mensen op die 200 wordt aangesproken. Zo veel makkelijker iemand af te kraken die sterker is als jezelf dan er zelf voor te zorgen dat je sterker wordt dan diegene. Loser mentality!

dan post je toch gewoon dat filmpje man ben je er in 1 x af. moet je nagaan hoe enorm wij dan wel niet voor lul staan!!!!! (wel ff duidelijk de schijven erop zetten he)

dan post je toch gewoon dat filmpje man ben je er in 1 x af. moet je nagaan hoe enorm wij dan wel niet voor lul staan!!!!! (wel ff duidelijk de schijven erop zetten he)
+1
Ken maar weinig mensen die zo open zijn dan Strongman. Respect dat hij iedere training filmpt en post! Daar kunnen we allemaal van leren, ook strongman zelf.

We zitten hier toch niet om een beetje op te scheppen... e-skills ten top!
als ik er eentje maak/post dan is dat ook puur om naar me eigen techniek te kijken op dat gewicht, niet meer niet minder.
Zoals het hoort!

Laatst bewerkt:

Jij staat altijd voor lul standaard met zo`n dikke pens daar is geen filmpje voor nodig. Je kan 200 kg squatten na 12 jaar trainen marc na 2 jaar :D:D

Daar was je dan, `t leek maar voor even.
De allerliefste voor een nacht,
een kans die even naar je lacht.
Verkeerd gedacht, het is gebleven.
Het bleef niet bij die ene keer,
tegen liefde heb je geen verweer.
Ik vroeg je: blijf je nou bij mij.
Alleen zijn is voorgoed voorbij.

1e refrein:
Want wij zijn vrienden voor het leven,
kameraden tot de laatste dag.
Vrienden voor het leven,
als `t kan, als `t lukt, als het mag.
Soms is er wel onenigheid,
Maar dat duurt gewoon maar even.
Ondanks alles zijn we vrienden voor het leven.

Toen wij elkaar hier tegenkwamen,
werd jij mijn grote ideaal,
je beheerste mijn bestaan totaal.
Niet langer vrij, maar verder samen.
Wij gingen jankend door het diepste dal,
na ied`re stap een nieuwe val.
En dan weer overeind gaan staan
om met zijn tweetjes door te gaan

2e refrein:
Want wij zijn vrienden voor het leven,
kameraden tot de laatste dag.
Vrienden voor het leven,
als `t kan, als `t lukt, als het mag.
Samen voor een lange tijd
de eenzaamheid bedreven
Ondanks alles zijn we vrienden voor het leven.

Vrienden voor het leven,
ik zoek de warmte bij jou ook.
Vrienden voor het leven,
jij vijzelt mijn humeur weer op.
Soms is er wel onenigheid,
maar dat duurt gewoon maar even.
Ondanks alles zijn wij vrienden voor het leven

Jij staat altijd voor lul standaard met zo`n dikke pens daar is geen filmpje voor nodig. Je kan 200 kg squatten na 12 jaar trainen marc na 2 jaar :D:D

Haha kerel hou toch je kop. Je hebt zelf de spuit er al ingezet na 3 maanden en weet nog geen **** over trainen zo blijkt maar weer de laatste week en nu ga je een ander die 200kg squat (wat gewoon goed is, ongeacht trainingstijd) proberen afkraken. :roflol:
En ik denk niet dat strongman veel geeft om die pens gezien ie niet eens een bb-er is. :rolleyes:

De pot en de ketel... :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven