Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.161
Ik vind dat MarcJ wel met spoed met dat 200kg squat filmpje moet komen.
Hij heeft deze prestatie zelf gebruikt om hier en daar bij discussies zijn eigen woorden kracht bij te zetten.
Ik zou zeggen; talk the talk, walk the walk, prove it.
Ik weet precies hoe MarcJ z'n krachtstats zijn verlopen, en ik weet dat hij amper begonnen was met los squatten en al heel rap richting de 200kg ging. Als je die progressielijn door zou trekken, dan zou hij nu al lang over de 200kg moeten zitten.
Als MarcJ werkelijk 200kg squat dan zet hij iedereen zwaar voor lul hier, zwaar voor lul.
Daarom vindt ik het een beetje onbegrijpelijk dat dat filmpje er maar niet komt.
MarcJ kan zich onsterfelijk maken en werkelijk iedereen de mond snoeren.
Het probleem van internet is dat iedereen van achter z'n pc'tje of laptop zijn eigen persoon kan creeëren. Veel mensen genieten van hun zelf gecreeërde internetstatus en verliezen een beetje oog op de werkelijkheid. Enkel een filmpje of foto kan uitsluitsel geven. MarcJ; wat is het probleem man, post dat ****ing filmpje. Ik geloof er nog steeds in, je geloofwaardigheid begint wel steeds meer af te nemen....Zelfs Xtralarge heeft aangeboden te komen filmen, hoezo ga je niet op z'n aanbod in?

De man zit midden in een cut Loo dat is al 3x verteld topper!
Komt goed het gaat een leuk filmpje worden een chick die zijn benen masseert en hem water voert vanuit zijn bidon.
Dit gaat het filmpje van 2009 worden op DBB:D

En Marc J op de squat en 200 kg is veels te weinig er gaat veel meer op!
200 kg is voor gehandicapten strongmannen die pas na 12 jaar trainen 200 kg kunnen pakken!
2 maandjes geduld.

praatjes vullen geen gaatjes, en vooral als je het zelf telkens zo benadrukt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.164
bij deze moet ik ff iedereen tot de orde roepen trouwens : na elke training mogen nog maar 3 pagina's gespamd worden, we zitten dus bijna op de limiet voor vandaag.
Morgen weer verder.

Jij staat altijd voor lul standaard met zo`n dikke pens daar is geen filmpje voor nodig. Je kan 200 kg squatten na 12 jaar trainen marc na 2 jaar :D:D

powerlifters zijn hier volgens mij niet zo mee bezig sgt - bb 'ers wel imo - ik vind dat je deze mannen wel een beetje tekort doet - ze pakken toch maar even 200 kg - een inmens gewicht voor mij en ik denk voor jou ook .

je lijkt wel weer een beetje op de sarge van twee maanden geleden - een beetje agressief in de reactie - of sla ik de plank mis sarge???

De man zit midden in een cut Loo dat is al 3x verteld topper!
Komt goed het gaat een leuk filmpje worden een chick die zijn benen masseert en hem water voert vanuit zijn bidon.
Dit gaat het filmpje van 2009 worden op DBB:D

En Marc J op de squat en 200 kg is veels te weinig er gaat veel meer op!
200 kg is voor gehandicapten strongmannen die pas na 12 jaar trainen 200 kg kunnen pakken!
2 maandjes geduld.

:roflol:

Alsof een cut zoveel effect heeft op je krachtstats dat je na maanden nog altijd niet fatsoenlijk die 200kg squats kan tonen. Zoals Loo zegt zou hij eigenlijk al flink boven die 200 mogen zitten.
Jij denkt dat Strongman al 12 jaar intensief aan PL doet? :roflol: Jij kuurt en kan nog niet eens 2xBW deadliften bijv., o ja, dat is juist, je doet nu geen deadlifts meer omdat je middel te breed gaat worden. :rolleyes: 200kg zal je natural alleszins nooit meer squaten...

Jammer man, maar ik kan je echt niet serieus meer nemen. Je lijkt wel een 12-jarig meisje dat je alles wijs kan maken aan die wispelturigheid te zien...

Ik vind dat MarcJ wel met spoed met dat 200kg squat filmpje moet komen.
Hij heeft deze prestatie zelf gebruikt om hier en daar bij discussies zijn eigen woorden kracht bij te zetten.
Ik zou zeggen; talk the talk, walk the walk, prove it.
Ik weet precies hoe MarcJ z'n krachtstats zijn verlopen, en ik weet dat hij amper begonnen was met los squatten en al heel rap richting de 200kg ging. Als je die progressielijn door zou trekken, dan zou hij nu al lang over de 200kg moeten zitten.
Als MarcJ werkelijk 200kg squat dan zet hij iedereen zwaar voor lul hier, zwaar voor lul.
Daarom vindt ik het een beetje onbegrijpelijk dat dat filmpje er maar niet komt.
MarcJ kan zich onsterfelijk maken en werkelijk iedereen de mond snoeren.
Het probleem van internet is dat iedereen van achter z'n pc'tje of laptop zijn eigen persoon kan creeëren. Veel mensen genieten van hun zelf gecreeërde internetstatus en verliezen een beetje oog op de werkelijkheid. Enkel een filmpje of foto kan uitsluitsel geven. MarcJ; wat is het probleem man, post dat ****ing filmpje. Ik geloof er nog steeds in, je geloofwaardigheid begint wel steeds meer af te nemen....Zelfs Xtralarge heeft aangeboden te komen filmen, hoezo ga je niet op z'n aanbod in?

t*ring gast.... ik heb het gister nog geschreven man.. ik me me middenvoetsbeentje van me rechterpoot zwaar gekneusd of zelfs gebroken ( ding zei grandioos knak!) ik kan niet eens normaal lopen nu

en denk je nu echt dat ik nog met 200 kg kom aankakken, 200kg is voor mij passé. plus ik zit nu in de cut, wil jou wel eens zien maxen als je in de cut zit. wat ik zo haat is dat iedereen hier mijn posts constant koppelt aan die 200. ik post straks in juli, als ik weer 2 weken bezig ben met clean bulken en ook een beetje fatsoenlijk voel een filmpje met 5x210 of zelfs 5x220. dat beloof ik. dan ben ik namelijk weer opgeladen plus dan kan iedereen ook direct gezellig de zomer in zuipend feestend en wetend dat er altijd iemand is die zich wel binnenstebooord kan houden :cool::cool:

het filmpje komt er, in juli.... ik ben van mening dat ik die wachttijd wel verdiend heb, niet?? en naar mijn mening heb ik me 200kg squat alleen maar gebruikt als het om beentrainen ging...

maak jullie niet druk. ik heb XT beloofd te komen. wanneer ik afzeg of niet mijn 200 daar neerzet dan zal hij echt wel de eerste zijn die dat hier verkondigd

LoL ga jij hem nou helpen in ondersteundende posts.:roflol: Hij is een vette kneus die iedereen afzeikt. Hij traint 12 jaar en kan niet eens fatsoenlijke squat uitvoeren check zijn log maar.

Niet veel mis met die squats rund. Ga jij maar eens zonder spuit 200kg in je nek leggen ouwe, zien we snel welke praat je dan nog verkoopt. :roflol:

MarcJ heeft echt 5x200 gesquat. Ik was zijn spotter. Nu zit hij in de cut dus en squat nu 180-190 ofzo. Nu is zijn poot gekneusd of gebroken (is nog niet duidelijk) dus squaten komt er komende tijd niet van... kweet niet of dat al duidelijk was?

Mossad heb je nu zelf niet in de gaten hoe ongeloofwaardig je jezelf maakt? Je gaat sporters die al een ruim decennia met deze sport bezig zijn helemaal afzeiken. Jij heb ook veel jaren sport gedaan dus je weet wat dat betekend, beetje meer respect is dan wel op zijn plaats. Zou jij je anders opstellen dan zou jou ook respect doen toekomen.

De prestaties die jij levert zijn ook niet vanuit het niets gekomen. Je was al goed getraind en daarnaast nam je een spuit. Dan ga je veel harder dan wie dan ook.

Daarnaast zijn strongman wedstrijden andere koek dan gym trainingen. Ga maar eens een stone van ruim 100kg van de grond tillen. Je armen schuren open je biceps scheuren er bijna af. Een blessure is zo opgelopen en dan herstel je ff niet in een paar weken. Daar gaat soms wel een paar maanden of nog langer overheen. Wil je dan weer op het oude niveau komen dan kost dat tijd.

Sorry Loo, zal niet meer hierover spammen!

Dude, misschien heeft ie de eerste 10 jaar zonder voedingsschema als een superdude getraind. Weet jij veel, je moet gewoon niet zo zeiken op die vent, hij heeft een buff lichaam en goeie krachtstats. Period! Niet iedereen is zon natuurtalent c.q. genetic freak als jij "Xtralarge"

Heeft nu werkelijk niemand Loo's bericht gelezen? PM/Bezoekers bericht, help Loo's log niet om zeep.

Oh en voor de duidelijkheid: Discussieer er maar op los maar doe dat niet ten koste van Loo's log, hij gaf het zelf al aan.

Heeft nu werkelijk niemand Loo's bericht gelezen? PM/Bezoekers bericht, help Loo's log niet om zeep.

Oh en voor de duidelijkheid: Discussieer er maar op los maar doe dat niet ten koste van Loo's log, hij gaf het zelf al aan.
Is dit Loo zijn log dan :D?

Wat een gemierenneuk om een filmpje van MarcJ. Geef die gozer gewoon de tijd om het te filmen. Zoals Tiger al zei: MarcJ hoeft nks te bewijzen tegenover iemand hier. Best wel grappig om te zien dat bepaalde mensen slapeloze nachten krijgen door bepaalde members op dbb:roflol:

En al zou MarcJ geen 200kg squatten who ****ing cares? Hij zou alleen zichzelf daarmee in de maling nemen. En geen members op DBB. Trainen doe je nog altijd voor jezelf. Maar volgens mij slaat dit niet op alle members op dbb.

MarcJ, als jij werkelijk 5x220 Full Squat doet, loop ik hier in Leuven 1 week met m'n lul bloot.

Echt ongelooflijk is dit een Bodybuildersforum? Waarom wordt er zo ongelooflijk opgekeken tegen een 200 kg squat. Dat is werkelijk NIKS bijzonders. De meeste trainees met redelijke bouw en aanleg kunnen dit gewoon pakken na 1 tot 2 jaar trainen met goede voeding en training.

Echt ongelooflijk is dit een Bodybuildersforum? Waarom wordt er zo ongelooflijk opgekeken tegen een 200 kg squat. Dat is werkelijk NIKS bijzonders. De meeste trainees met redelijke bouw en aanleg kunnen dit gewoon pakken na 1 tot 2 jaar trainen met goede voeding en training.

Mij niet gezien... :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven