Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: Sorry, was even vergeten dat jij een complete mong**l bent.

Wat een gemierenneuk om een filmpje van MarcJ. Geef die gozer gewoon de tijd om het te filmen. Zoals Tiger al zei: MarcJ hoeft nks te bewijzen tegenover iemand hier. Best wel grappig om te zien dat bepaalde mensen slapeloze nachten krijgen door bepaalde members op dbb:roflol:

En al zou MarcJ geen 200kg squatten who ****ing cares? Hij zou alleen zichzelf daarmee in de maling nemen. En geen members op DBB. Trainen doe je nog altijd voor jezelf. Maar volgens mij slaat dit niet op alle members op dbb.

Echt ongelooflijk is dit een Bodybuildersforum? Waarom wordt er zo ongelooflijk opgekeken tegen een 200 kg squat. Dat is werkelijk NIKS bijzonders. De meeste trainees met redelijke bouw en aanleg kunnen dit gewoon pakken na 1 tot 2 jaar trainen met goede voeding en training.

Nee, dit forum is allang geen bodybuilding forum. Het is eerder een ****ing show off forum geworden.

Nee, dit forum is allang geen bodybuilding forum. Het is eerder een ****ing show off forum geworden.

sad but true

sprak laatst leroy deurlings, de NK junioren kampioen op de JBC. Vroeg hem welk forum hij zat... toen ik DBB vermelde schoot hij al in de lach, weet je genoeg :rolleyes::rolleyes:

sad but true

sprak laatst leroy deurlings, de NK junioren kampioen op de JBC. Vroeg hem welk forum hij zat... toen ik DBB vermelde schoot hij al in de lach, weet je genoeg :rolleyes::rolleyes:

Nou serieuze bodybuilders wat doen jullie nog op deze prutsersite?

Zegt de man die werkelijkwaar in elke post begint over krachtstats.

Maar goed van mij hoef je dat filmpje niet te posten hoor, het zou mij worst wezen hoeveel je squat. Dus het hoeft voor mijn part ook niet meer gebruikt te worden in discussies.

Wat een gemierenneuk om een filmpje van MarcJ. Geef die gozer gewoon de tijd om het te filmen. Zoals Tiger al zei: MarcJ hoeft nks te bewijzen tegenover iemand hier. Best wel grappig om te zien dat bepaalde mensen slapeloze nachten krijgen door bepaalde members op dbb:roflol:

En al zou MarcJ geen 200kg squatten who ****ing cares? Hij zou alleen zichzelf daarmee in de maling nemen. En geen members op DBB. Trainen doe je nog altijd voor jezelf. Maar volgens mij slaat dit niet op alle members op dbb.

Eeuwige karma als het weer kan, en daarmee is deze rel voor vandaag klaar.:cool:

Damn Loo, erg sterk!!!! :eek:
Beestachtige getraind man! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.189
ja klopt ja ik heb ook nog getraind gister.

thanks Hummer!

En vandaag heb ik toevallig ook getraind

WOENSDAG

Schouders, niet echt maximaal gegaan omdat ik nog veel spierpijn in m'n borst/front delts had van gister.
Maakt niet uit m'n schouders klappen sowieso al uit elkaar. Wel goede training verder.

Schouders

Seated side raises
12 * 8
12 * 10
12 * 12
12 * 14
12 * 14
10 * 14

Cable side raises
12 * 7,5
10 * 10
10 * 12,5 (forced)
12 * 7,5

Bent over side raises
12 * 10
12 * 12
12 * 16
12 * 20
12 * 20

Schoulder press machine (fullstack)
3 * 12 * 100

Triceps

Push down
14 * 25
12 * 35
12 * 45
12 * 35

Skull crushers
12 * 27,5
10 * 37,5
10 * 42,5

Rope pull down (full stack)
3 * 14 * ?

Voeding

best goed.

Bij deze wil ik nog even mededelen dat ik vannacht EN morgen nuchter blijf.
Verder gun ik jullie allen de bruutste kater die jullie ooit in jullie miezerige leven hebben meegemaakt. Gegroet!

Sterke training weer Loo.
Nuchter blijven.. hmm :rolleyes:, succes maar ik ben er bang voor bij jou :p,

Lekkere training bro. Zeker niet onaardig.

Ook maar die seated side raises gaan doen?:D Damn sinds ik die doe zie ik wel verschil aan de zijkant.

Maar je hebt dus ook geen speciale plannen vandaag/morgen? Of zijn die er wel maar zonder drank?

Aan de :pepsi: dan maar dus. :sd: :sd:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.192
Die seated side raises deed ik al toen jij nog niet eens in de sportschool kwam man ;)
Brute oefening voor die zijkant ja. Geen massabouwer maar wel een goede "shaper".
Vanavond ga ik heel misschien ff naar Utrecht en morgen hier gewoon in de buurt.
Maar ik heb zo'n gevoel dat ik nuchter ga blijven.
Have fun players.

Die seated side raises deed ik al toen jij nog niet eens in de sportschool kwam man ;)
Brute oefening voor die zijkant ja. Geen massabouwer maar wel een goede "shaper".
Vanavond ga ik heel misschien ff naar Utrecht en morgen hier gewoon in de buurt.
Maar ik heb zo'n gevoel dat ik nuchter ga blijven.
Have fun players.

Haha dat is ook niet zo gek:)

Zeker een brute oefening. Daar kan je de zijkanten echt mooi mee aflijnen. Maar waar zit eigenlijk het verschil tussen beide oefeningen?(Behalve dat de 1 staand is en de ander zittend)
Strak plan om nuchter te blijven, ik blijf ook nuchter. Vandaag eindelijk mn goede voeding weer opgepakt na 2 weken, dus die lijn moet ik even doortrekken.

Bij deze wil ik nog even mededelen dat ik vannacht EN morgen nuchter blijf.
Verder gun ik jullie allen de bruutste kater die jullie ooit in jullie miezerige leven hebben meegemaakt. Gegroet!
Mooie vent die Loo ;) Ik moet het alleen nog zien... Ik durf te wedden dat hier morgen weer vermaak voor velen staat in de vorm van het eerste bacootje, de daarop volgende, het pilletje, en uiteindelijk een stel 40 plus wijven waarvan hij in zijn zodanige leipe staat denkt dat ze hondsgeil zijn.

Maar hoe dan ook een prettige avond gast :D

Lekker veel reps op alle raises kerel

Hop hop, op naar de nuchtere avonden, ik ga mij er ook nog eens aan wagen :p

Laatst bewerkt:
Zijn serieuse gewichten dat je pakt met die schouders man.

Mooie vent die Loo ;) Ik moet het alleen nog zien... Ik durf te wedden dat hier morgen weer vermaak voor velen staat in de vorm van het eerste bacootje, de daarop volgende, het pilletje, en uiteindelijk een stel 40 plus wijven waarvan hij in zijn zodanige leipe staat denkt dat ze hondsgeil zijn.

Maar hoe dan ook een prettige avond gast :D

:D

goed getraind makker - brute side raises + met verstand getraind ook

wtf 20 op side raises, nice !!!

door omstandigheden is het gelukt om nuchter te blijven de afgelopen 2 dagen Loo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven