AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik snap je volgorde soms echt niet Loo. Een isolatie oef voor je compound oke. Mss omdat je een dominante spiergroep hebt waardoor je je target spiergroep van de dag niet goed kunt prikkelen of als warming up. Maar 3 isolaties voor je een compound zoals press doet voor schouders?

Het kan me niks schelen wat je voor borst doet een dag eerder of wat dan ook, je schema zit dan gewoon niet helemaal goed in elkaar. Respect voor de pomp, maar prioriseer de belangrijkste oefeningen voor massa en dat zijn de compounds.

Die aanslag op koninginnedag... iets met Loolaan en het paleis het Loo ... hmmmm.
En sindsdien niets meer van Loo gehoord! :eek:

Daar zijn zoveel discussies over en zowel pro`s als niet pro`s hebben daar verschillende meningen over.

Goed punt g-men ben benieuwd hoe deze discussie verloopt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.207
Ik snap je volgorde soms echt niet Loo. Een isolatie oef voor je compound oke. Mss omdat je een dominante spiergroep hebt waardoor je je target spiergroep van de dag niet goed kunt prikkelen of als warming up. Maar 3 isolaties voor je een compound zoals press doet voor schouders?

Het kan me niks schelen wat je voor borst doet een dag eerder of wat dan ook, je schema zit dan gewoon niet helemaal goed in elkaar. Respect voor de pomp, maar prioriseer de belangrijkste oefeningen voor massa en dat zijn de compounds.

m'n schema kwam afgelopen week niet uit o.a omdat we door omstandigheden de benendag verwisseld hadden en vanwege de sluiting van the gym op queensday.
Ik moest schouders de dag na borst pakken, en tijdens het strechten pre-workout voelde ik afgezien van de spierpijn in m'n borst veel spierpijn in m'n front delts.
Aan de hand daarvan heb ik besloten deze training prioriteit te leggen bij m'n side en rear delts, vandaar dat ik met de side en rear side raises begon.

Normaal gesproken pak ik borst op maandag en schouders op vrijdag, en kies ik natuurlijk eerst voor een brute schouderpress en zware front raises alvorens ik met isolatiewerk voor de zijkant begin. Achterkant schouders pak ik vaak met m'n rugtraining mee.

Dus zodoende deze afwijkende volgorde.

Laatst bewerkt:
  • #4.208
Overigens ben ik koninginnenacht thuis gebleven, en op de dag zelf voelde ik tijdens de derde halve liter heineken de sterke drang om dronken te worden.
De combinatie van "ouwe jongens krentebrood", de nodige chickies en het zonnetje is levensgevaarlijk en de flasbacks naar vroegere koninginnedagen vol alcoholmisbruik kwamen boven drijven. Echter, een gelukkige samenloop van omstandigheden (bier was op + muziek ging om 18.00 uit) heeft me gered. Ik had die avond nog een date gefixed met zo'n chick in de kroeg. Maar eenmaal thuis had ik even tijd om tot mezelf te komen en rationeel na te denken, dus heb ik besloten om de avond alcoholvrij af te sluiten. En dat heb ik gedaan. Uitgaan vind ik om eerlijk te zijn geen k*t aan zonder drank, dus rond 12.00 was ik weer thuis.
Eind goed al goed, ik win.

Vrijdag was ik trouwens ziekjes en was ik bezig met een deadline (1dag te laat toen) dus geen verstandig dagje om te trainen. Morgen haal ik de schade in.
M'n deadline is dan trouwens 3 dagen verstreken. Life's a b*ch.

Overigens ben ik koninginnenacht thuis gebleven, en op de dag zelf voelde ik tijdens de derde halve liter heineken de sterke drang om dronken te worden.
De combinatie van "ouwe jongens krentebrood", de nodige chickies en het zonnetje is levensgevaarlijk en de flasbacks naar vroegere koninginnedagen vol alcoholmisbruik kwamen boven drijven. Echter, een gelukkige samenloop van omstandigheden (bier was op + muziek ging om 18.00 uit) heeft me gered. Ik had die avond nog een date gefixed met zo'n chick in de kroeg. Maar eenmaal thuis had ik even tijd om tot mezelf te komen en rationeel na te denken, dus heb ik besloten om de avond alcoholvrij af te sluiten. En dat heb ik gedaan. Uitgaan vind ik om eerlijk te zijn geen k*t aan zonder drank, dus rond 12.00 was ik weer thuis.

Vrijdag was ik trouwens ziekjes en was ik bezig met een deadline (1dag te laat toen) dus geen verstandig dagje om te trainen. Morgen haal ik de schade in.

jij zou nuchter blijven ???

• #4.213

Er stonden 3 van die tenten/wagens waar je bier kon halen, maar iedereen liep met grote albert heijn tassen vol blikjes heineken, aangezien er om de hoek een AH zat. Echte hollanders dus.
En die tenten zwaar inkomsten mis lopen.
Godzijdank was de slijterij al dicht, want een paar maatjes hadden snode plannen om een fles bacardi te mengen met een fles cola.

Over snode plannen gesproken; ik kan me vorig jaar nog herrineren. Ik stond daar een beetje kort te wezen en ik had net een nieuw flesje GHB door m'n bacardi cola gegooid. Toen kwam m'n neef die mijn cola wilde weggappen.
Maar ik liet hem iets te makkelijk afpakken dus hij kreeg argwaan. "er zit zeker iets in vieze rat". Ja drink maar op zei ik. Toen zei hij; moet je opletten! En hij gaf de volle plastic beker aan een andere maat, niet zeggend wat erin zat.
Die gast atte zo de beker leeg, terwijl ik met zo'n hoeveelheid veiligheidshalve slechts nipjes neem Die gast heeft geloof ik de rest van de dag tegen de muur op de grond gezeten, de bruutste koninginnedag die hij ooit heeft meegemaakt. Hij weet nou nog niet hoe dat kwam, hahaha! Anyway, dat was weer ff een momentje teren op "vroegah", toen er nog wat gebeurde. M'n kwark is op ik ga slapen.

Laatst bewerkt:

Nog gedoet?

Je was Heineken aan het drinken en wou toen zat worden? Zoiets is mij nog nooit overkomen. Dan stop ik liever met drinken.

nog gedoet / nog dronken geweest / nog getraind - jongens we zijn net een stel wijven -:rolleyes:

• #4.220
ZONDAG

Na wat rommelige dagen (koninginnedag, ziekjes op vrijdag + ****ing deadlines) moest ik mezelf vandaag de gym in schoppen.
Ik had er niet bijster veel zin in.
Echter, de magie van het ijzer is onverklaarbaar, en na de eerste paar sets deadlift in een bijna lege gym raakte ik weer
"in the zone" zoals alleen echte krachtsporters deze herkennen. De pijn bij de laatste reps, het bloed dat volgas richting de getrainde spieren stroomt en de zweetdruppels die in je ogen prikken zijn alle ingrediënten die een mens nodig heeft om te voelen dat hij leeft.
Zoals Stigmasson kort samenvatte; No point being alive if you can't deadlift

Rug

Deadlift

ff normaal gedaan, had vd week behoorlijk last van m'n onderrug.

12 * 70
12 * 110
10 * 140 (no belt)
8 * 160 (grip failure)

Hyperextensions
2 * 15hh + 20kg

Wide grip pull ups (assisted)
3 * 10 * bw

Wide grip pull downs
10 * 60
12 * 60

BOR's
12 * 60
10 * 80
10 * 90
12 * 70

Dumbbell rows (extra schuin naar voren)
10 * 34
10 * 34
10 * 28

Biceps

M'n biceps waren al zwaar belast met rug dus ik dacht ik kan ze nou net zo goed kapot trainen. Needless to say; er zat geen fut meer in.

One arm db curl op scott bench
10 * 10
10 * 12
10 * 14 (spot)
12 * 10

Hammer curls
10 * 14
10 * 16
10 * 16

Cable curls (rechte stang)
3 * 12 * ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven