XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wellicht dat iemand ook advies kan geven aan Loo wat dan wel een goede reppange is en op welk %rm voor een bodybuilder om de DL uit te voeren? Loo zijn doel is om zoveel mogelijk massa te pakken op zijn rug.

Wellicht dat iemand ook advies kan geven aan Loo die er verstand van heeft wat dan wel een goede reppange en op welk %rm voor een bodybuilder om de DL uit te voeren? Loo zijn doel is om zoveel mogelijk massa te pakken op zijn rug.

er is geen perfecte reprange.
Daarnaast denk ik dat Loo het prima zelf weet.

Een tijd geleden is hier op dbb een onderzoek gepost dat stelde dat 80-95% van je 1RM voor de meeste hypertrofie zorgt.

Edit: Heeft die xtralarge nou zijn post verwijderd joh:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.244
Die onderzoeken vind ik altijd zo weinig zeggend, verschilt ook echt per spiergroep en oefening.
En vooral per persoon.

Lekker Loo, :thumb:

Ik dacht dat jij alleen baco's dronk man.... was je geld op? :D

Een tijd geleden is hier op dbb een onderzoek gepost dat stelde dat 80-95% van je 1RM voor de meeste hypertrofie zorgt.

zou goed kunnen , dat weet ik echt niet , ik bekijk het meer uit veiligheidsoverwegingen

Edit: Heeft die xtralarge nou zijn post verwijderd joh:D

:D dat gebeurt wel meer

Respect! Ik herken me wel een beetje in jou, na langere tijd verval, terwijl ik vroeger zo fanatiek sporter was... Herkende mezelf niet meer in de verkeerde gewoontes, en ben ook gewoon weer begonnen!

Helemaal top, doorgaan! Ik blijf je volgen, yeah!

WHouw,, DIkke deads!! Sja, valt me ook op, de hoge reps altijd.. Je kan natuurlijk ook paar setjes high rep doen dan afbouwen.. of aflopende piramide.. begin met 2* dan 3 * dan 5 * dan 10 * dan 12 *

• #4.249
MAANDAG

Borst ging wel lekker. Ik ga nu eens serieus brainstormen of niet de tweede helft van dit schema m'n borstoefeningen wat om ga gooien. Ik ga erg hard op die schuine db presses, maar de tweede en derde oefening zit er geen fut meer in. Misschien gooi ik bench en db presses om. Of ik begin met schuindrukken op 50-60 graden in de smith, om nog meer nadruk op de bovenkant te leggen. Ik ga er nog eens ff over nadenken, en overleggen met die conjo die meetraint.

Borst

Incline dumbbell press
10 * 34
12 * 40
12 * 46
10 * 40

Bankdrukken
8 * 80
10 * 90
10 * 100 (spot)

Incline cable fly's
10 * 12,5
10 * 15
10 * 20 (spot)
10 * 12,5

Triceps

CGBP
8 * 60
10 * 60
10 * 60
12 * 50 (spot)

Seated french press (ez-bar)
12 * 17,5
12 * 27,5
12 * 37,5
12 * 37,5

Push down rechte stang
3 * 10 * ?

Voeding

Goed.

Je gaat wel bruut hard vooruit bro.

Hoeveel zijn er spot van die 10*100? En hoeveel wordt er meegeholpen?

• #4.251
Je gaat wel bruut hard vooruit bro.

Hoeveel zijn er spot van die 10*100? En hoeveel wordt er meegeholpen?

Met die 100 was het tempo de eerste 6 bruut pompen, van 6 tot 8 had ik moeite, en de laatste twee was spot. WIj spotten nooit veel. Ik weet dat ik die bench veel zwaarder kan pakken, maar die db presses kosten kk veel energie.
Maarja ik ga niet inhouden op de eerste oefening.
Kracht boeit me natuurlijk geen k*t, ik wil die bovenkant dikker hebben.

zeer sterke training dude :)

maar hoe de hell kan iemand helpen bij incline cable flyes? :P

Dat zijn serieuze gewichten bro! Goed bezig! :thumbs:

• #4.254
Gruwelijke incline db press!

respect

Ik denk dat je borstspier rust nodig heeft zo te zien. Die klapt inderdaad uit elkaar boem! Een perfecte ouderwetse knaltraining.

Laatst bewerkt:
Wat een incline DB press en dan ook nog zoveel reps, erg goed!

Sterke training Loo! Waarom ga je niet eens een tijdje wat meer op kracht trainen. Gewoon rond de 3 a 5 reps zitten. Geeft ook weer wat extra motivatie de hogere gewichten en je spieren worden op een andere manier geprikkeld. Als het niet bevalt kan je altijd weer terug schakelen.

grote sprong van 40 naar 46...!

en ik zie dat je voeding goed is dus :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven