Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Net wanneer ik denk Loo voorbij te kunnen komt ie met een brute training om de hoek. Sterk bezig Loo... wanneer ga je weer zuipen? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
Gruwelijke incline db press!

respect

Ik denk dat je borstspier rust nodig heeft zo te zien. Die klapt inderdaad uit elkaar boem! Een perfecte ouderwetse knaltraining.

Wat een incline DB press en dan ook nog zoveel reps, erg goed!

thanks gasten.

Sterke training Loo! Waarom ga je niet eens een tijdje wat meer op kracht trainen. Gewoon rond de 3 a 5 reps zitten. Geeft ook weer wat extra motivatie de hogere gewichten en je spieren worden op een andere manier geprikkeld. Als het niet bevalt kan je altijd weer terug schakelen.

Ja soms zit ik er weleens over na te denken om wat lager in reps te gaan.
Maar meestal heb ik er niet zo'n goed gevoel over. Echter ik ben het met je eens dat wat lager in reps wel goed zal doen voor m'n massa.

reprange van kiss my ass. Tijd om zwaarder te gaan dus.

Die 12 reppers waren wel een beetje te ja. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie zo goed ging, ik wilde 10 * 40 en 8 * 46 doen.
Maar hij voelde gewoon goed vandaar dat ik hoog uit kwam. Volgende keer pak ik die 50-ers.

grote sprong van 40 naar 46...!

en ik zie dat je voeding goed is dus :rolleyes:

ik ging met stappen van 6 omhoog ja.
34 warm up set, 40 eerste werkset en 46 tweede werkset.
Volgende keer pak ik 34, 44, 50.

Net wanneer ik denk Loo voorbij te kunnen komt ie met een brute training om de hoek. Sterk bezig Loo... wanneer ga je weer zuipen? :D

Tijdje geleden dat ik dronken ben geweest. Bevalt best goed zo, het is wel te merken aan de trainingen.
Vorig jaar liep ik eind april m'n fysiek al te vernken door zuipen en feesten, dit jaar ga ik pas in Juni/Juli beginnen met "van god los zijn". Dus nog ff geduld.

12*46 haha ****ing hell. Dat is wel een vieze belediging voor 90% van deze sectie.

Inderdaad proberen de boel een beetje om te gooien, maar je bent niet de enige die daar last van heeft. Ik doe ook zware incline's met de db en daarna flat bench. En daarna ben ik al voor 60% leeg en zodoende kon ik nooit volledig mn biceps pakken na mn borst-training.

Gewoon associaal die db press :D

Dat gaat goooooood

Wederom een erg sterke training idd. Ik weet dat kracht je niet zoveel interesseert, maar heb je ooit wel eens getopt met bankdrukken?

Die dumbbell presses zijn geweldig man! :thumb:
Nu moet je alleen nog eens beginnen je triceps wat zwaarder aan te pakken... ;)

Met die 100 was het tempo de eerste 6 bruut pompen, van 6 tot 8 had ik moeite, en de laatste twee was spot. WIj spotten nooit veel. Ik weet dat ik die bench veel zwaarder kan pakken, maar die db presses kosten kk veel energie.
Maarja ik ga niet inhouden op de eerste oefening.
Kracht boeit me natuurlijk geen k*t, ik wil die bovenkant dikker hebben.

Ik dacht dat je schema er als volgt uit zag?

ma; borst/biceps
di; benen
wo; rust
do; rug/traps
vrij; schouders/triceps
zo; buik/kuiten/traps (extra)

buik nog 2x in de ochtend

Maar nu zie ik dat je gisteren borst en triceps hebt gedaan.. ???:p

Overigens hebben ze bij mij op de gym halters van max 30kg. En jij staat te springen met 40+? Lol.

Zondag heeft ie rug en biceps gepakt, vandaar tricep ipv biceps.

• #4.269
Zondag heeft ie rug en biceps gepakt, vandaar tricep ipv biceps.

klopt inderdaad, ik kwam vorige week niet goed uit met m;n schema ivm koninginnedag + vrijdag niet getraind.

Vanmorgen trouwens buik + kuiten gepakt, en vanavond alleen benen.

DINSDAG

Buik + Kuiten

Crunches
5 * 25hh

superset met;

Standing calve raises
25 * 100
25 * 150
25 * 200
20 * 200 + 50
20 * 200 + 50

Hanging leg raises
4 * 20hh

superset met;

Seated calve raises
20 * 30
20 * 40
20 * 50
20 * 50

Crunch machine
3 * 20 * 45

250 Calf Raises :p Hoe hoog is dat ding van jullie in blokjes, ik train in DE hardcoregym van Apeldoorn en omstreken {papa Mike} En deze gaat maar tot 150 ofzo!

Wel lekker iig!

• #4.271
250 Calf Raises :p Hoe hoog is dat ding van jullie in blokjes, ik train in DE hardcoregym van Apeldoorn en omstreken {papa Mike} En deze gaat maar tot 150 ofzo!

Wel lekker iig!

hij gaat tot 200 en dan leg ik er nog 2 schijven van 25 bovenop.
Kan nog wel zwaarder maarja dan moet ik wel heel hoog schijven stapelen.

12 x 46 Dumbbell press is heel brutaal Loo, dat doe ik je denk ik niet na!

dan heb ik nog wel ff te gaan met die 12x46 :eek:

lekkere training kerel :thumb:

• #4.274
DINSDAG

En de avondttraining. We hadden besloten 15 reppers te maken, achja waarom ook niet hoe lichter het gewicht hoe beter voor m'n knietjes. Die voelen overigens ietsje beter aan deze week. Zonder wraps is echter nog niet te doen.
Op wat verzuring in m'n onderrug na wel een goede training.

Benen

Parallel squat
15 * 60
15 * 80
15 * 100
15 * 120
12 * 100 full

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 250
12 * 300

Standing leg curls
12 * 25
12 * 35
12 * 45

Seated leg curls
10 * 55
10 * 65

Leg extensions
15 * 75
15 * 75
12 * 35 single leg
12 * 45 single leg

Adductor machine
15 * 20
15 * 40
15 * 60
12 * 80
12 * 80

Voeding

Goed.

Netjes Loo zeer sterk. Hoe zit het met je knieën? nog last van?

nice 15*120!!

waarom dan toch een zware set full squat als je je knieën al voelt ??? voor de rest eigenlijk zelfde verhaal als de vorige been training kerel ;)

• #4.278
Netjes Loo zeer sterk. Hoe zit het met je knieën? nog last van?

staat erbij he...

Het gaat wel ietsje beter heb ik het idee, tussen de sets door voel ik het nog wel maar tijdens de sets weinig last.. Maar zonder wraps squatten is nog gevoelig, daarom nog maar ff met die pannekoeken om.

Heel soms knalt die loo er toch wel een brutaal setje uit. 15x120 is best netjes.

staat erbij he...

Het gaat wel ietsje beter heb ik het idee, tussen de sets door voel ik het nog wel maar tijdens de sets weinig last.. Maar zonder wraps squatten is nog gevoelig, daarom nog maar ff met die pannekoeken om.
Ja zag het net staan :o
Anyway pas maar op met die knieën ik weet hoe het voelt om 6 maanden in de lappenmand te liggen met een kapotte knie. Dán voel je je pas écht klote!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven