- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je borstspier rust nodig heeft zo te zien. Die klapt inderdaad uit elkaar boem! Een perfecte ouderwetse knaltraining.
Wat een incline DB press en dan ook nog zoveel reps, erg goed!
Sterke training Loo! Waarom ga je niet eens een tijdje wat meer op kracht trainen. Gewoon rond de 3 a 5 reps zitten. Geeft ook weer wat extra motivatie de hogere gewichten en je spieren worden op een andere manier geprikkeld. Als het niet bevalt kan je altijd weer terug schakelen.
reprange van kiss my ass. Tijd om zwaarder te gaan dus.
grote sprong van 40 naar 46...!
en ik zie dat je voeding goed is dus![]()
Net wanneer ik denk Loo voorbij te kunnen komt ie met een brute training om de hoek. Sterk bezig Loo... wanneer ga je weer zuipen?![]()
Met die 100 was het tempo de eerste 6 bruut pompen, van 6 tot 8 had ik moeite, en de laatste twee was spot. WIj spotten nooit veel. Ik weet dat ik die bench veel zwaarder kan pakken, maar die db presses kosten kk veel energie.
Maarja ik ga niet inhouden op de eerste oefening.
Kracht boeit me natuurlijk geen k*t, ik wil die bovenkant dikker hebben.

Zondag heeft ie rug en biceps gepakt, vandaar tricep ipv biceps.
250 Calf RaisesHoe hoog is dat ding van jullie in blokjes, ik train in DE hardcoregym van Apeldoorn en omstreken {papa Mike} En deze gaat maar tot 150 ofzo!
Wel lekker iig!
Netjes Loo zeer sterk. Hoe zit het met je knieën? nog last van?
Ja zag het net staanstaat erbij he...
Het gaat wel ietsje beter heb ik het idee, tussen de sets door voel ik het nog wel maar tijdens de sets weinig last.. Maar zonder wraps squatten is nog gevoelig, daarom nog maar ff met die pannekoeken om.