- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klote van de voeding het blijft toch de grootste anabool die er is.
Training-->Volumes zijn bizar goed icm die gewichten!
Een vraagje: Heb jij wel eens gedacht om zo`n 60/70 gram Vitargo i.c.m. Whey te nemen direct na de training? Gisteren heb ik een min-cursus voeding gekregen van een expert op dat gebied. Vitargo na de training is een must voor iedere BB na de training volgens deze deskundige. Ik ben benieuwd naar jouw mening hierover. Nieuwe dag, Nieuwe ronde, nieuwe kansen: Succes met vreten
Vriendelijk groetend,
Mossad

Volstrekt onnodig....... terwijl deze jongen wel degelijk gesponsord wordt met supplementenNa is post woHad laatst een discussie hierover met een amateur BB die ook wordt begleidt door Liona Bergman. Ik heb de voedingsschema's van deze jongen gezien. Pre-post workout... wa is daVolstrekt onnodig....... terwijl deze jongen wel degelijk gesponsord wordt met supplementen
Weer verrekte sterk Loo!
Sommige oefeningen gaan enorm goed, terwijl je nog steeds op sommige een beetje flauw doet imo.
Die pull downs enzo, daar hou je toch wel op over..?
Als ik die deadlift en dumbbell row zie, zou je het wel gaan denken...
Maar al met al een goede training hoor, zeker als je grieperig bent!
Dat wordt wat op het strand deze zomer jongen!![]()

Klote van de voeding het blijft toch de grootste anabool die er is.
Training-->Volumes zijn bizar goed icm die gewichten!
Een vraagje: Heb jij wel eens gedacht om zo`n 60/70 gram Vitargo i.c.m. Whey te nemen direct na de training? Gisteren heb ik een min-cursus voeding gekregen van een expert op dat gebied. Vitargo na de training is een must voor iedere BB na de training volgens deze deskundige. Ik ben benieuwd naar jouw mening hierover. Nieuwe dag, Nieuwe ronde, nieuwe kansen: Succes met vreten
Vriendelijk groetend,
Mossad
Had laatst een discussie hierover met een amateur BB die ook wordt begleidt door Liona Bergman. Ik heb de voedingsschema's van deze jongen gezien. Pre-post workout... wa is daVolstrekt onnodig....... terwijl deze jongen wel degelijk gesponsord wordt met supplementen
Wat zit er allemaal in vitargo? Is dat een weightgainer?
Gewoon veel eten, vergeet al die crap nu eens een keer en leer fockin eten!!!
Wat mij betreft mis je een kans als je geen goede post work out voeding in elkaar zet.
Ronnie Coleman neemt ook geen post work out shake.
Maar maakt niet uit, als je gewoon kijkt naar voedingsleer dan is het logisch dat je snelle suikers en eiwitten direct na de training moet hebben.
nou ja ik had het gewoonweg over de shake hyves. Ik zelf deed het eerst ook altijd, snelle suikers en whey. In de cut pak ik melk en ik behoud me massa gewoon netjes. Die gozer waar ik die discussie mee had had als post workout shale een glas sinasappelsap en wat bcaa's....... maar wel een zeer goede lekkere cleane maaltijd erna. Dat was genoeg zei die. Ik begin zelf ook steeds meer te geloven dat al die suiker hype shit gewoon weg te is, natuurlijk voor ieder zijn eigen
zou allen gvd willen dat ik dat artikel nog kon vinden waarin stond dat snelle suikers na training echt niet nodig was, ontkrachting van de mythe zeg maar

Tegen dat ene artikel staan 100 artikelen die de positieve effecten wel weer aantonen. En feitelijk is een glas sinaasappelsap met bcaa's ook een vorm van post work out shake. De verpakking is anders, maar hij bestaat ook uit snelle (fruit)suikers en aminozuren.
Kijk zo'n shake na de training is een kleine moeite, ik snap het probleem niet zo om hem niet te nemen. Baat het niet dan schaad het niet.
Maar het baat wel want er zijn talloze onderzoeken die de effecten ervan onderbouwen.
Tegen dat ene artikel staan 100 artikelen die de positieve effecten wel weer aantonen. En feitelijk is een glas sinaasappelsap met bcaa's ook een vorm van post work out shake. De verpakking is anders, maar hij bestaat ook uit snelle (fruit)suikers en aminozuren.
Kijk zo'n shake na de training is een kleine moeite, ik snap het probleem niet zo om hem niet te nemen. Baat het niet dan schaad het niet.
Maar het baat wel want er zijn talloze onderzoeken die de effecten ervan onderbouwen.