Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
+1, Wat een reps maak je daar op de DL! Zeer netjes!

Goede training man -ondanks je griep- :thumb:

Klote van de voeding het blijft toch de grootste anabool die er is.
Training-->Volumes zijn bizar goed icm die gewichten!

Een vraagje: Heb jij wel eens gedacht om zo`n 60/70 gram Vitargo i.c.m. Whey te nemen direct na de training? Gisteren heb ik een min-cursus voeding gekregen van een expert op dat gebied. Vitargo na de training is een must voor iedere BB na de training volgens deze deskundige. Ik ben benieuwd naar jouw mening hierover. Nieuwe dag, Nieuwe ronde, nieuwe kansen: Succes met vreten:D

Vriendelijk groetend,
Mossad

Een vraagje: Heb jij wel eens gedacht om zo`n 60/70 gram Vitargo i.c.m. Whey te nemen direct na de training? Gisteren heb ik een min-cursus voeding gekregen van een expert op dat gebied. Vitargo na de training is een must voor iedere BB na de training volgens deze deskundige. Ik ben benieuwd naar jouw mening hierover. Nieuwe dag, Nieuwe ronde, nieuwe kansen: Succes met vreten:D

Vriendelijk groetend,
Mossad

Had laatst een discussie hierover met een amateur BB die ook wordt begleidt door Liona Bergman. Ik heb de voedingsschema's van deze jongen gezien. Pre-post workout... wa is da ????????? Volstrekt onnodig....... terwijl deze jongen wel degelijk gesponsord wordt met supplementen

Wat zit er allemaal in vitargo? Is dat een weightgainer?

Gewoon veel eten, vergeet al die crap nu eens een keer en leer fockin eten!!!

Had laatst een discussie hierover met een amateur BB die ook wordt begleidt door Liona Bergman. Ik heb de voedingsschema's van deze jongen gezien. Pre-post workout... wa is da ????????? Volstrekt onnodig....... terwijl deze jongen wel degelijk gesponsord wordt met supplementen
Na is post wo

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.308
Weer verrekte sterk Loo! :thumb:
Sommige oefeningen gaan enorm goed, terwijl je nog steeds op sommige een beetje flauw doet imo.
Die pull downs enzo, daar hou je toch wel op over..?
Als ik die deadlift en dumbbell row zie, zou je het wel gaan denken...
Maar al met al een goede training hoor, zeker als je grieperig bent!
Dat wordt wat op het strand deze zomer jongen! ;)

die 2 sets pull downs en die 2 sets small grip pull downs zijn inderdaad relatief licht in vergelijking met de rest, maar daar kiezen we doelbewust voor.
Die extra setjes zijn meer "afmakertjes" en ik probeer daar echt goed in mind-muscle connection erin te houden. Na 4 zware sets pull ups heeft het toch geen zin om nog 2 heavy sets pull downs te doen, biedt weinig meerwaarde. Daarom pak ik liever een setje met 1 sec hold en dat soort shit.
Desalniettemin was ie wel ****ing zwaar daar zal ik niet om liegen :o

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ik heb ook serieus nagedacht over die Vitargo. Jaren terug was het een complete hype, en terecht want Vitargo heeft toch wel eigenschappen die je in geen enkel ander supplement en voedingsmiddel terug ziet. Het is een goed product en je ziet veel pro bodybuilders het gebruiken, Milos Sarcev raadt het bijvoorbeeld in zijn seminair over voeding aan als post work out.
Ik neem nou 30 gram dextrose door m'n whey post work out. Ik vraag me af wat de meerwaarde van Vitargo is. Dextrose wordt nog sneller opgenomen dan Vitargo, en post work out wil je juist zo snel mogelijke suikers.
Vitargo is juist een speciaal soort carb die voor een langzame afgifte zorgt.

Maar nu jij er weer over begint ga ik toch weer twijfelen, ik denk dat ik toch maar zo'n pot ga aanschaffen. Desnoods doe ik post work out; whey, dextrose EN vitargo.

Wat mij betreft mis je een kans als je geen goede post work out voeding in elkaar zet.
Ronnie Coleman neemt ook geen post work out shake.
Maar maakt niet uit, als je gewoon kijkt naar voedingsleer dan is het logisch dat je snelle suikers en eiwitten direct na de training moet hebben.

Wat zit er allemaal in vitargo? Is dat een weightgainer?

www.google.nl

Gewoon veel eten, vergeet al die crap nu eens een keer en leer fockin eten!!!

oke baas, vandaag voel ik me weer goed dus oldscool voeding weer.

Ik vind alleen maar reclame praatjes over Vitargo.
Maar als ik het goed begrijp zijn het idd snelle koolhydraten. Als je al dextro neemt denk ik dat de meerwaarde van Vitargo zo minimaal is dat het waarschijnlijk nieteens opvalt.

Maar je kan het proberen en ons laten weten of het gewerkt heeft.

Wat mij betreft mis je een kans als je geen goede post work out voeding in elkaar zet.
Ronnie Coleman neemt ook geen post work out shake.
Maar maakt niet uit, als je gewoon kijkt naar voedingsleer dan is het logisch dat je snelle suikers en eiwitten direct na de training moet hebben.

nou ja ik had het gewoonweg over de shake hyves. Ik zelf deed het eerst ook altijd, snelle suikers en whey. In de cut pak ik melk en ik behoud me massa gewoon netjes. Die gozer waar ik die discussie mee had had als post workout shale een glas sinasappelsap en wat bcaa's....... maar wel een zeer goede lekkere cleane maaltijd erna. Dat was genoeg zei die. Ik begin zelf ook steeds meer te geloven dat al die suiker hype shit gewoon weg te is, natuurlijk voor ieder zijn eigen

zou allen gvd willen dat ik dat artikel nog kon vinden waarin stond dat snelle suikers na training echt niet nodig was, ontkrachting van de mythe zeg maar

Sick training! Errug goed man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.312
nou ja ik had het gewoonweg over de shake hyves. Ik zelf deed het eerst ook altijd, snelle suikers en whey. In de cut pak ik melk en ik behoud me massa gewoon netjes. Die gozer waar ik die discussie mee had had als post workout shale een glas sinasappelsap en wat bcaa's....... maar wel een zeer goede lekkere cleane maaltijd erna. Dat was genoeg zei die. Ik begin zelf ook steeds meer te geloven dat al die suiker hype shit gewoon weg te is, natuurlijk voor ieder zijn eigen

zou allen gvd willen dat ik dat artikel nog kon vinden waarin stond dat snelle suikers na training echt niet nodig was, ontkrachting van de mythe zeg maar

Tegen dat ene artikel staan 100 artikelen die de positieve effecten wel weer aantonen. En feitelijk is een glas sinaasappelsap met bcaa's ook een vorm van post work out shake. De verpakking is anders, maar hij bestaat ook uit snelle (fruit)suikers en aminozuren.
Kijk zo'n shake na de training is een kleine moeite, ik snap het probleem niet zo om hem niet te nemen. Baat het niet dan schaad het niet.
Maar het baat wel want er zijn talloze onderzoeken die de effecten ervan onderbouwen.

Dat is zeker zo Loo, maar Vitargo? Ik weet het niet hoor.. Ik houd het bij Dextro+Whey DIRECT NA en na een half uur Melk met Brinta en wat Kip.. Hb niet echt veel zin nog een pot erbij te gaan kopen! ;)

Ik heb hem idd ook zien staan bij papa mike, zal eens vragen denk wat de meerwaarde ervan is!

Ach, en morgen denken "we" er weer helemaal anders over...
Er is een tijd geweest dat eieren ook héél slecht voor je waren.
En alle soorten vet waren slecht, en een BB diëet bestond voor max. 10% uit vet.
Melk werd je vet van, biefstuk was een veroorzaker van accute hartinfarcten...
Bwaahh....
Ik weet het niet hoor.
Ik pak een beetje whey 's morgens, voor de training, en na de training, en tussendoor met wat melk als ik er zin in heb.
Ik heb soms ook enorm m'n twijfels bij al die "onderzoeken" die allemaal gefinanceerd zijn door de producenten van die supplementen, die ook de eigenaar zijn van de BB bladen! :eek:

Tegen dat ene artikel staan 100 artikelen die de positieve effecten wel weer aantonen. En feitelijk is een glas sinaasappelsap met bcaa's ook een vorm van post work out shake. De verpakking is anders, maar hij bestaat ook uit snelle (fruit)suikers en aminozuren.
Kijk zo'n shake na de training is een kleine moeite, ik snap het probleem niet zo om hem niet te nemen. Baat het niet dan schaad het niet.
Maar het baat wel want er zijn talloze onderzoeken die de effecten ervan onderbouwen.

Nouja weetje, een klein glaasje was het eerder maar war ik op doelde was al dat gedoe rondom vitargo etc. Hoe dan ook, ieder zijn eigen. Waarschijnlijk dat ik binnenkort met hem samentrain en dan ben ik eens benieuwd wat hij nog meer te vertellen heeft... persoonlijk heb ik nooit veel extra's ervaren door het toevoegen van dextro of wat dan ook aan je post workout. daarvoor geloof ik te heilig in het belang van een goede maaltijd voor de training

bedoel, mijn postworkout meal is nu 1 L magere melk, dat zijn dan wel suikers, maar op de GI staan ze laag. en ik verlies geen grammetje massa

Het ene lichaam is het andere niet.

Niet elk lichaam produceert evenveel insuline of is even gevoelig voor insuline na training.

Er werd eens een artikel door 3XL gepost waarin werd beschreven dat een halve dosering voor en na de training het beste zou zijn.

Maar het is echt niet zo dat als je het optimaal benut je opeens kilo's aankomt ofzo, ik zou er niet teveel aandacht aan besteden. Ga gewoon knallen, neem je shake + dextrose.

Als je en whey, en vitargo en dextrose neemt na je training ben je een fortuin kwijt.
Voor dat kleine beetje effect wat je dan hebt zou ik het er niet voor over hebben.
Overigens geloof ik ook wel in snelle suikers na het trainen. Als je logisch nadenkt is de insuline piek die gecreëerd wordt ontzettend positief en werkt de cortisol tegen, die vrij komt tijdens de training.

Maar zoals spanksta vraag ik me dan af wat de meerwaarde van Vitargo is.

Als je vitargo neemt hoef je geen dextrose te nemen het schijnt ook vele malen beter te zijn dan dextrose.

Meningen blijven verdeeld over dit onderwerp ik blijf in ieder geval 70 gram vitargo/ 50 gram whey drinken na mijn training.

Vriendelijk groetend,

Mossad

Nog beter dan dextrose? Volgens mij gaat het erom snelle koolhydraten na je training te nemen. Wat heeft vitargo dan wat meer of beter is vraag ik me dan af, want sneller is het niet hoorde ik hier eerder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven