XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.501
je blijft scherp op dat bw ;)
Toch wel redelijk bizar dat je die chins assisted moet doen als je naar die BOR kijkt van 10x100.

Ik laat m'n bw nu vlak voor de zomer niet te hoog oplopen.

Die chins blijven ****ed up gaan, als ik de ROM redelijk kort hou en wat leg drive gebruik dan lukt het wel maar mooie chins zijn lastig.
Daarom liever assisted en netjes dan geforceerd alleen.
Daar komt bij dat ik het gevoel heb alsof ik m'n schouder uit de kom trek als ik ga forceren. Maargoed maakt niet uit, blijven proberen het wordt hopelijk vanzelf beter.

jep..same shit:) al is mijn bor wel een flinke tik lager. Maar je zit nu dus nog steeds op die 76kilo, best netjes nog !

Je BF is 12 begrijp ik, maar wat is je BW? ;)

lol @ Chins, heb ik ook last van.. wat bedoel je overgens met assisted? Is dat enkel benen vasthouden of een machine met hulpgewicht?

• #4.506
lol @ Chins, heb ik ook last van.. wat bedoel je overgens met assisted? Is dat enkel benen vasthouden of een machine met hulpgewicht?

spotten, soms onder de enkels maar vaker onder de lats.

Vroeger deed ik overigens makkelijk 10 reps, maar het lijkt wel of ik er meer en meer moeite mee krijg ondanks dat m'n rug met andere oefeningen toch wel wat sterker is geworden.

Vroeger deed ik overigens makkelijk 10 reps, maar het lijkt wel of ik er meer en meer moeite mee krijg ondanks dat m'n rug met andere oefeningen toch wel wat sterker is geworden.

Je bent ook zwaarder geworden in gewicht, dus dat is niet zo heel gek toch;)

volgens mij is deadlift een aardige oefening voor de onderrug..!?

Ja dat klopt deadlift is killer voor onderrug. Ik bedoelde naast de deadlift nog andere onderrug oefeningen? Omdat je zei (tijdje terug) dat je wat meer aandacht voor je core wilde geven..

denk eerder dat de verhouding armen/rest van het lichaam is verschoven waardoor het moeilijker voor je geworden is je op te trekken

lekkere deadlift pik :cool:

• #4.510
Ja dat klopt deadlift is killer voor onderrug. Ik bedoelde naast de deadlift nog andere onderrug oefeningen? Omdat je zei (tijdje terug) dat je wat meer aandacht voor je core wilde geven..

ja dat klopt ja, in m'n vorige schema was dat. Ik heb daar overigens wel profijt van gehad. Toen deed ik ook hyperextensions erbij maar vooral ook staande MP's en nog wat ongein. En alles zonder riem.

4 * 180 deadlift - netjes superindo

Je ziet er toch verdomd blank uit voor een Indo! Behalve dan op die vakantie foto's. ;)

• #4.513
VRIJDAG

Best goede training, beetje jammer dat iemand die 44kg dumbbells niet hoog genoeg kon aangeven waardoor het me ****ing veel kracht kostte ze boven m'n schouders te krijgen alvorens ik de eerste rep kon doen. Maarja, in principe was dat meer vernederend voor die gast dan voor mij.

Schouders

Seated dumbbell press
10 * 36
10 * 40
8 * 44
8 * 44

Standing cable front raise (rechte stang)
10 * 15
10 * 20
10 * 25
10 * 27,5

Seated side raises
10 * 10
10 * 12
10 * 14
12 * 14

Bent over side raises
12 * 12
12 * 16
12 * 18

Triceps

Skull crushers
15 * 27,5
15 * 32,5
12 * 37,5
10 * 42,5
10 * 47,5

CGBP
12 * 50
12 * 60
12 * 70
10 * 80
10 * 80 (2spot)

Push down
15 * 25
15 * 30
12 * 35
8 * 40

One arm cable extensions
10 * 7,5
10 * 10
10 * 10

Die db press is brutaal vriend.

sjezus mina, me arm flikkert spontaan uit de kom weer als ik die dumbbell press zie van je, gap! Dikke respect!

nette training, maar is 17 setjes voor je triceps niet een beetje veel van het goede..?

Ik zit weer met open neusgaten te kijken naar wat jij daar boven je hoofd drukt! Hoe kom je an die sterke schouders man! Goeiemorgen!

Zijn de Seated Side Raises beter voor massa dan de standing? Zal hem ook eens proberen voor de verandering!

wtf, bedoel je niet 44 pounds ofzo :P

Loo, je bent een beul! :thumb:

monster schouders man. ik ben een blij man als ik de helft doe op het moment :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven