- Waardering
- 666
sjezus mina, me arm flikkert spontaan uit de kom weer als ik die dumbbell press zie van je, gap! Dikke respect!
nette training, maar is 17 setjes voor je triceps niet een beetje veel van het goede..?
thanks gasten, die db presses zijn idd niet leuk meer, ik denk dat ik vanaf volgende week weer een barbell ga pakken.
die 17 sets voor triceps vond ik ook wat overdreven maar ik trainde met twee buffels mee die high reps en veel sets deden, dus vandaar dat ik deze keer ff in hun vaarwater mee ging.
Ik zit weer met open neusgaten te kijken naar wat jij daar boven je hoofd drukt! Hoe kom je an die sterke schouders man! Goeiemorgen!
Zijn de Seated Side Raises beter voor massa dan de standing? Zal hem ook eens proberen voor de verandering!
Nee.
Het valt mij op dat jij heel vaak vraagt; is dit beter dan dat, is zittend beter dan staand, zijn stangen beter dan dumbels, zijn 8 reps beter dan 12.
Het een is niet beter dan de ander, afwisseling daar gaat het om.
Een half jaar achter elkaar zittende side raise doen is slecht, een half jaar achter elkaar staande side raises doen is ook slecht.
Als je altijd hetzelfde doet dan ben je fout bezig.
Een aantal weken zittende, een aantal weken staande, een aantal weken met kabels, een aantal weken met 1 arm tegelijk, etc. be creative, dat is de beste methode.

... ik pak wel een halter