AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.521
Die db press is brutaal vriend.

sjezus mina, me arm flikkert spontaan uit de kom weer als ik die dumbbell press zie van je, gap! Dikke respect!

wtf, bedoel je niet 44 pounds ofzo :P

nette training, maar is 17 setjes voor je triceps niet een beetje veel van het goede..?

thanks gasten, die db presses zijn idd niet leuk meer, ik denk dat ik vanaf volgende week weer een barbell ga pakken.

die 17 sets voor triceps vond ik ook wat overdreven maar ik trainde met twee buffels mee die high reps en veel sets deden, dus vandaar dat ik deze keer ff in hun vaarwater mee ging.

Ik zit weer met open neusgaten te kijken naar wat jij daar boven je hoofd drukt! Hoe kom je an die sterke schouders man! Goeiemorgen!

Zijn de Seated Side Raises beter voor massa dan de standing? Zal hem ook eens proberen voor de verandering!

Nee.

Het valt mij op dat jij heel vaak vraagt; is dit beter dan dat, is zittend beter dan staand, zijn stangen beter dan dumbels, zijn 8 reps beter dan 12.
Het een is niet beter dan de ander, afwisseling daar gaat het om.
Een half jaar achter elkaar zittende side raise doen is slecht, een half jaar achter elkaar staande side raises doen is ook slecht.
Als je altijd hetzelfde doet dan ben je fout bezig.
Een aantal weken zittende, een aantal weken staande, een aantal weken met kabels, een aantal weken met 1 arm tegelijk, etc. be creative, dat is de beste methode.

thanks gasten, die db presses zijn idd niet leuk meer, ik denk dat ik vanaf volgende week weer een barbell ga pakken.

die 17 sets voor triceps vond ik ook wat overdreven maar ik trainde met twee buffels mee die high reps en veel sets deden, dus vandaar dat ik deze keer ff in hun vaarwater mee ging.

Nee.

Het valt mij op dat jij heel vaak vraagt; is dit beter dan dat, is zittend beter dan staand, zijn stangen beter dan dumbels, zijn 8 reps beter dan 12.
Een half jaar achter elkaar zittende side raise doen is slecht, een half jaar achter elkaar staande side raises doen is ook slecht.
Een aantal weken zittende, een aantal weken staande, een aantal weken met kabels, een aantal weken met 1 arm tegelijk, etc. be creative, dat is de beste methode.

++, Karma :D

Edit: zodra het kan.

Wordt het dan niet eens tijd de split in de koelkast te zetten? ;)

Wat een dikke afsluiter van de week brada.

Dat gaat lekkerrrr.

Dumbbells zijn gewoon niet leuk meer zegtie :roflol:... ik pak wel een halter :D

De tijd dat ik dat moet gaan zeggen is nog niet in zicht in elk geval :D

Laatst bewerkt:
Wtf, ik dacht dat je dumbbell press voor borst bedoelde, daarna zag ik 'Schouders' erboven staan. Ziek hoor, netjes.

****er, jij met je dumbbells! :D

Hehehe nice te zien dat ze de plakkertjes nog steeds niet op de goede dumbbells hebben geplaatst. Heb er jaren geleden is een proeflesje genomen en alle plakkertjes van de dumbbells verwisseld :P

VRIJDAG

Best goede training, beetje jammer dat iemand die 44kg dumbbells niet hoog genoeg kon aangeven waardoor het me ****ing veel kracht kostte ze boven m'n schouders te krijgen alvorens ik de eerste rep kon doen. Maarja, in principe was dat meer vernederend voor die gast dan voor mij.
haha, ik heb eens meegemaakt dat een gast zei dat hij ze niet eens kon optillen. :eek:

Nee.

Mee eens en niet mee eens.

Eens = afwisseling eens in de zoveel tijd is goed, maar sommige wisselen af om het wisselen als je snapt wat ik bedoel.

Oneens= als jij een half jaar lang benched maar dat of met verschillende volumes, intensiteit en door periodiseren nog steeds vooruitgang boekt is daar niks mis mee.

Klopt ja vanaf halverwege vorig jaar tot het eind van het jaar.
Impingement van m'n rechter schouder. Best erg ook, kon niet eens op m'n zij liggen + m'n jas aan trekken + afdrogen. Ik ben toen naar een schoudertherapeut geweest, en met wat tips en tricks en wat geluk was ik er zo vanaf eigenlijk. Het is nou nagenoeg weg, met shrugs voel ik af en toe nog een pijntje maar verder echt nooit meer last van.
Moraal van het verhaal; niet te lang mee doorlopen en lekker je verzekeringsgeld opmaken en een fysio opzoeken. Met een beetje geluk is het nog een lekker wijf ook.

VRIJDAG

Best goede training, beetje jammer dat iemand die 44kg dumbbells niet hoog genoeg kon aangeven waardoor het me ****ing veel kracht kostte ze boven m'n schouders te krijgen alvorens ik de eerste rep kon doen. Maarja, in principe was dat meer vernederend voor die gast dan voor mij.

Schouders

Seated dumbbell press
10 * 36
10 * 40
8 * 44
8 * 44

Verdomme wat gaat dat hier snel met die pagina's in deze log. Maarre dan ben je snel weer op niveau man
na die schouderblessure .. hopen dat mijn schouder ook op die manier hersteld, anders ook maar
een schoudertherapeut proberen te vinden in de buurt.

FF abo nemen loo, neem me niet kwalijk dat ik die 227 pagina's niet door lees hoor.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven