AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
posten die training Loo :D

Nog ff mad respect voor die dumbbell press!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.544

stelde niet zoveel voor vandaag, alleen buik en kuiten.
Maar goed ze klapten wel uit elkaar na de training ik kon niet eens goed de pedalen van m'n auto intrappen dus wel goed. Jammer dat die standing calve raises niet zwaarder gaan, ik moet er al 2 schijven van 25 opleggen en nog is het vet licht.

ZONDAG

Buik

Hanging leg raises
4 * 20hh

Crunches
3 * 25hh

Crunche machine
3 * 15 * 50

Kuiten

Standing calve raises
25 * 100
25 * 200 (fullstack)
25 * 200+50
25 * 200+50
15 * 200 (1sec hold)

Seated calve raises
15 * 30
15 * 40
12 * 60
12 * 60

netjes weer kerel! rondjes rennen door de gym tegen verzuring zeker na die set? :)

hoe ziet dat apparaat eruit van standing calves? en hoe voer je m uit dan?

hoe ziet dat apparaat eruit van standing calves? en hoe voer je m uit dan?

CalfRaise1.png
TB-0600%2520Standing%2520Calf%2520Raise.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kan ook nog op de seated leg press(toch een soort van standing uitvoering ondanks dat je zit). Die doe ik vaak de laatste tijd.
plate loaded of weight loaded?

• #4.551
CalfRaise1.png
TB-0600%2520Standing%2520Calf%2520Raise.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kan ook nog op de seated leg press(toch een soort van standing uitvoering ondanks dat je zit). Die doe ik vaak de laatste tijd.
plate loaded of weight loaded?

op een leg press kan je hem niet doen omdat je dan maar een halve rom kan maken vanwege het feit dat je hakken tegen de plaat aankomen.
We hebben al met een blokje geprobeerd onder de bal van de voet maar dat was te link; ging te snel schuiven.
We hebben ze ook al met een smith machine gepakt, op een plank staan.
Toen deden we 190kg aan gewichten erop, die hele smith machine ging tekeer en het was zwaar voor m'n schouders en rug, maar m'n kuiten voelde ik niet zo goed.

Voortaan maar 1-benig pakken, misschien is dat wel een goed idee.

Yes maar als je je tenen aan het onderste gedeelte van de plaat zet kan je wel ROMS maken. En ik weet zeker dat het werkt althans op het apparaat bij mij in de gym de eerste keer kon ik mijn bed niet uitkomen :)

• #4.553
Yes maar als je je tenen aan het onderste gedeelte van de plaat zet kan je wel ROMS maken. En ik weet zeker dat het werkt althans op het apparaat bij mij in de gym de eerste keer kon ik mijn bed niet uitkomen :)

die plaat van ons is langer, je komt niet bij het onderste gedeelte.

En op een blokje staan voorover gebukt met een maatje op je rug, zeg maar een soort van ezeltje rijden. Als het te licht word kan je maatje altijd nog een schijf vast houden.

• #4.555
En op een blokje staan voorover gebukt met een maatje op je rug, zeg maar een soort van ezeltje rijden. Als het te licht word kan je maatje altijd nog een schijf vast houden.

donkey calve raises ja, zal ff kijken of ik tiger4evah over kan halen tot deze acrobaten oefening.

donkey calve raises ja, zal ff kijken of ik tiger4evah over kan halen tot deze acrobaten oefening.

arnold style :D

In principe zou je toch niet veel hinder ondervinden van calf raise in eeen smith met een steps plankje als je de bb op je traps legt zodat je 1 rechte lijn met rug houdt?

Dit? Lijkt mij alleen niet erg prettig voor je rug?

Vriendelijke groet,
Mossad

donkeyraises1.jpg

• #4.560
arnold style :D

In principe zou je toch niet veel hinder ondervinden van calf raise in eeen smith met een steps plankje als je de bb op je traps legt zodat je 1 rechte lijn met rug houdt?

Moet je hem eens doen met 100kg per kant erop voor de gein.
En dan hier posten hoe je hem vond.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven