- Waardering
- 551
Valt wel op he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel op he

netjes weer kerel! rondjes rennen door de gym tegen verzuring zeker na die set?![]()

hoe ziet dat apparaat eruit van standing calves? en hoe voer je m uit dan?

![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kan ook nog op de seated leg press(toch een soort van standing uitvoering ondanks dat je zit). Die doe ik vaak de laatste tijd.
plate loaded of weight loaded?
Yes maar als je je tenen aan het onderste gedeelte van de plaat zet kan je wel ROMS maken. En ik weet zeker dat het werkt althans op het apparaat bij mij in de gym de eerste keer kon ik mijn bed niet uitkomen![]()
En op een blokje staan voorover gebukt met een maatje op je rug, zeg maar een soort van ezeltje rijden. Als het te licht word kan je maatje altijd nog een schijf vast houden.
donkey calve raises ja, zal ff kijken of ik tiger4evah over kan halen tot deze acrobaten oefening.
Mag je wel een tokkie verkeerd om dragen anders gebeuren er rare dingen.donkey calve raises ja, zal ff kijken of ik tiger4evah over kan halen tot deze acrobaten oefening.
Ik heb een verleten rug maar daar heb ik geen last van hoor je moet nat wel op de juiste plaats gaan zitten op die tekening zit hij imo een beetje te ver naar voren.
arnold style![]()
In principe zou je toch niet veel hinder ondervinden van calf raise in eeen smith met een steps plankje als je de bb op je traps legt zodat je 1 rechte lijn met rug houdt?