Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet je hem eens doen met 100kg per kant erop voor de gein.
En dan hier posten hoe je hem vond.

kuiten doe ik max 120 ;) bij 200 scheur ik waars dwars af.
Ik benaderde het enkel logisch want zo'n verschil qua houding is het niet tov een calf raise machine. Alleen dat je geen stang in je nek hebt maar 2 kussens.

je pakt lekker sets met kuiten, loo. Sjah, er is ook niet echt een andere manier om die k*t kuiten te laten exploderen, he?

Toe presses op een incline leg press die er geschikt voor is, en waar je de rugleuning zo recht mogelijk van zet, is nagenoeg hetzelfde als een donkey calf raise, en misschien wel de beste oefening die er is voor je kuiten... :thumb:

lekker spul
syn.jpg

Spuit elf, hahahaha

Jo die Loo...

Hebben jullie een hack squat in de gym?

Ik doe nadat ik seated calfs heb gedaan, 4 setjes calf raises in de hack squat machine. (plate loaded overigens) Ik kan volledeige roms maken omdat ik er een balkje onder leg.

Dikke kuiten, smalle taile en dikke lats.... daar doen we het voor :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.569
MAANDAG

Gewoon hardcore. Knieën waren zoals gewoonlijk weer ****ed up maar deze benen-training pakken ze me niet meer af.
Live to squat another day.

Parallelsquat
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 120
10 * 140
12 * 110

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 250
12 * 300
12 * 350

Seated leg curls
14 * 45
14 * 65
12 * 75
12 * 75

Leg extensions (fullstack)
4 * 17 * 75 (1sec hold on top)

Adductor machine
14 * 45
14 * 65
14 * 85
12 * 85

Voeding

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 boterhammen met 150gram kipfilet, vit C + multi
15.00 banaan + whey shake
17.30 bord pasta met 200gram zalm, biergist
18.30 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.30 100gram rijst, 2 eieren, 200gram biefstuk, biergist, visolie + vit E
23.00 75 gram cashewnoten + 500gram magere kwark, vit C

2 logs is te veel imo.
Daarnaast ****ing useless.

• #4.571
deze blijft gewoon doorlopen, die ander is tijdelijk.

je moet zelf maar kijken in welke post, zolang er in die andere maar geen 10 pagina's spam na elke training komen....

Whey en een banaan is toch geen maaltijd man. Zou daar ff wat bij doen.

betekend dit log dat er dan ook foto's komen van de grote LOOOOOOO?

Waarom geen frontsquats, goodmornings of deadlifts?
Maar wel een leg press, adductor en leg extension?

Overigens wel een mooie squat dude.
Denk je niet dat de blessure nu meer in je hoofd zit dan dat die daadwerkelijk aanwezig is? Anders zou je ook geen 140 kunnen squatten (beetje simpel gezegd maargoed).

• #4.577
Waarom geen frontsquats, goodmornings of deadlifts?
Maar wel een leg press, adductor en leg extension?

Overigens wel een mooie squat dude.
Denk je niet dat de blessure nu meer in je hoofd zit dan dat die daadwerkelijk aanwezig is? Anders zou je ook geen 140 kunnen squatten (beetje simpel gezegd maargoed).

waarom geen frontsquat? waarom wel?

waarom geen goodmornings? waarom wel?

waarom geen deadlifts? waarom wel?

Blessure meer in m'n hoofd? wat denk je nou zelf dat het iets psychisch is?
Ik moest zaterdag tijdens m'n werk een aantal keer op m'n hurken zitten. En op m'n hurken zitten vermijd ik zoveel mogelijk want ik weet wat er gaat komen dan. Die nacht ben ik gewoon wakker geworden omdat m'n knieën pijn deden, ik moest midden in de nacht nog rare moves uithalen om met een paar kussens tussen m'n knieën proberen wat verlichting te geven.
Als ik na m'n benen training uit m'n auto moet stappen, dan pak ik met m'n linkerhand het dak beet en dan moet ik me via het dak optrekken omdat ik geen steun op de linker knie kan nemen.
Nee die blessure is nog steeds aanwezig, en ik word er te pas en te onpas aan herrinert. Maar de benentraining iss op zich best te doen, met wraps.

waarom geen frontsquat? waarom wel? Brutal Quad killer

waarom geen goodmornings? waarom wel? Massive erector en Post. chain killer

waarom geen deadlifts? waarom wel? Zie bovenstaande

Zal naar mijn inzien meer zoden aan de dijk zetten dan een adductor machine of een leg press (blessure buitengesloten dan)

Blessure meer in m'n hoofd? wat denk je nou zelf dat het iets psychisch is?
Ik moest zaterdag tijdens m'n werk een aantal keer op m'n hurken zitten. En op m'n hurken zitten vermijd ik zoveel mogelijk want ik weet wat er gaat komen dan. Die nacht ben ik gewoon wakker geworden omdat m'n knieën pijn deden, ik moest midden in de nacht nog rare moves uithalen om met een paar kussens tussen m'n knieën proberen wat verlichting te geven.
Als ik na m'n benen training uit m'n auto moet stappen, dan pak ik met m'n linkerhand het dak beet en dan moet ik me via het dak optrekken omdat ik geen steun op de linker knie kan nemen.
Nee die blessure is nog steeds aanwezig, en ik word er te pas en te onpas aan herrinert. Maar de benentraining iss op zich best te doen, met wraps.

Hmm dit wist ik dus niet, maar blessure kunnen wel mentaal zijn. Weefsel is al hersteld maar word onbewust toch nog ontzien uit angst voor terugval/opnieuw blesseren

Dit dus.

Respect dat je toch je benen blijft afbeulen...

• #4.580
waarom geen front squat;

1. ik wil ivm m'n knieblessure nu ff geen andere squats dan reguliere doen, aangezien ik allang blij ben dat ik nog kan squatten.

2. ik leg m'n voeten op de leg press vrij laag waardoor ik meer nadruk leg op m'n quads.

3. ik vind het een ke*ker-oefening, ik heb meer last van die barbell die dan wel tegen m'n keel ligt te drukken dan wel van m'n schouders afrolt dan dat ik hem daadwerkelijk in m'n quads voel.

waarom geen goodmornings;

op benen dag wil ik benen trainen en geen onderrug.

waarom geen deadlifts;

1. zie bovenstaande.

2. ik deadlift op rugdag.

waarom wel een leg press, leg extensions en adductor machine;

leg press; zie bovenstaande

leg extensions; superoefening om die seperatie in die quads te krijgen en vooral die vastus medialis te stimuleren.
daarnaast is hij met 17 reps en 1 sec holds niet zo "schadelijk" voor m'n knie.

adductor machine; m'n adductoren lopen wat achter om daar meer vorm aan te geven die adductor machine. Nu kan ik wel wide stance / sumo squat doen maar nu moet ik wederom verwijzen naar punt 1.

een blessure die mentaal is;

i ain't that much of a p*ssy.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven