MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice training!

Geen last meer van je onderarmen met shruggen?
Dacht dat je voorgaande trainingen hier last van had?

Sodeknetter Loo, dikke training gek! Heb jij soms traps tot aan je oren ofzow? Vette presses ook man! Dit is zeker hardzore ja, ;)

You animal!

Ik vind dit zeer sterk, zeer zware presses, met jouw gewicht zoveel kilo's verzetten is een zeer knappe prestatie.

Sodemieter... wat jij aan kg's pakt pak ik nog niet eens in lb's :thumb:
Ben benieuwd wat je gaat doen in de foto contest op dbb!!

Loo, de internetheld van het BB hok :roflol:
Kruip anders nog verder z'n anus in....

Loo, don't get me wrong, ik ben helemaal into de positieve feedback als in "nice training", "goed bezig, beest" of wat dan ook en een geinteresseerde vraag naar je training of voeding of een lolletje erbij. Maar ze doen alsof we hier een ronnie coleman of een (moge God zijn ziel hebben) Jesse Marunde op het board hebben. Ookal vind ik je presses vrij sterk, in het PL hok is dit vrij normaal. Al dat pikkengelik moet toch ook vermoeiend zijn voor jou? No offence naar jou toe natuurlijk :)

offtopic: dat filmpje is trouwens vet, Katt Williams is geniaal :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.688
Achja weet je, ik zie dit bij elkaar geraapt zooitje sick ****s (want dat zijn we allemaal daar we redelijk obsessief met de sport bezig zijn) toch wel als een leuk clubje (inclusief een aantal PL gasten) die elkaar door de weg die bodybuilding dan wel powerlifting heet heen slepen. Het is vrij uniek dat een aantal members elkaar ondersteunen met zowel positieve als negatieve comments en feedback.

Als je mijn log goed had gevolgd dan had je ook gezien dat er tijden zijn geweest dat ik hier finaal de grond in werd geboord wegens m'n alcoholmisbruik en "no balls" perioden.
Dat heeft mij wel geholpen om weer hardcore te worden, net zoals het mij nu helpt dat ik positieve feedback krijg. En zelf zal ik ook iemand motiveren daar waar nodig met positieve feedback maar ook met een spreekwoordelijke schop onder de kont.
Weet je, bodybuilding staat bij het gros van de mensen al in een negatief daglicht en het overgrote merendeel van mijn omgeving probeert me alleen maar te demotiveren "stop toch met trainen, er gaat teveel tijd in zitten, je wordt te groot, het is ongezond, etc.etc". Dan is het toch mooi dat op dit godvergeten forum toch een aantal gasten zitten die het wel kunnen waarderen.

Daar komt bij, in het PL hok zitten inderdaad een aantal echt sterke gasten. Ik post daar ook regelmatig comments "brut training, hardcore, etc.". Ben ik nu ook een aarskruiper?
Voor mijn standaarden zijn dat ****ing brute trainingen, maar als ik dat zeg ben ik toch geen slijmerd? Trouwens, ik zeg ook dat ook weleens over trainingen waarvan er gewichten gebruikt worden waarmee ik warm up sets doe. Voor die desbetreffende member is het een training met zware intensiteit, en dag mag gezegd worden.

Misschien erger jij je eraan dat mensen overdreven positief zijn, ik vind het eerder een goede eigenschap van dit forum dat men elkaar ondersteunt en aanmoedigt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.689
oja, die hele show van Kat Williams is trouwens ****ing geniaal, ik heb hem een keer gedownload. Je moet maar ff zoeken op youtube ofzo, je lacht je kapot om die crazy n**ga met permanent.

Vind je dumbbell shoulderpress echt wel bruut hoor, Loo! :thumbs: :wl:

Chill die uitgebreidde reactie en ik ben het helemaal met je eens over positieve feedback dat dat motiverend is maar ik vind alleen dat er soms rectale feestjes worden gehouden en dat vind ik vervelend that's all.

The pimp chronicles part 1 is dat toch? Die heb ik tijdje geleden gezien en het schijnt dat er een nieuwe show is van hem maar die heb ik nog niet gezien? Weet jij der misschien iets van?

sterke dumbbellpresses!en ja ik lik je reet graag!

Erg sterk weer!:ds:

Goed bezig man!

Loo, de internetheld van het BB hok :roflol:
Kruip anders nog verder z'n anus in....

Loo, don't get me wrong, ik ben helemaal into de positieve feedback als in "nice training", "goed bezig, beest" of wat dan ook en een geinteresseerde vraag naar je training of voeding of een lolletje erbij. Maar ze doen alsof we hier een ronnie coleman of een (moge God zijn ziel hebben) Jesse Marunde op het board hebben. Ookal vind ik je presses vrij sterk, in het PL hok is dit vrij normaal. Al dat pikkengelik moet toch ook vermoeiend zijn voor jou? No offence naar jou toe natuurlijk :)

offtopic: dat filmpje is trouwens vet, Katt Williams is geniaal :D

Wie ben jij?

Bijlagen

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: **** xtra waar haal je die shit vanaf

maar hope je het went of keert, hij heeft wel degelijk een punt. Maar misschien is het ook wel de blijdschap die we delen met Loo dat deze mofo eindeijk eens fatsoendelijk traint.

de enige die echter echt hard lacht in een hoekje is Tiger, altijd verrassend stil met zulke discussies:p:p

Hij heeft helemaal geen punt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rebuild-the-once-god-like-body-208015/

Check de titel van zijn log daarnaast zijn tags in zijn log.
Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....

Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....

Nouja ik vind dat die wel degelijk een punt heeft, als je het als outsider bekijkt! Maar wat hij vergeet is dat veel mensen die dit log al dsinds lange tijd volgen het zich eigenlijk eigen hebben gemaakt. Loo's log is zijn log + 1000 threads bij elkaar. Hier wordt zowat alles bediscussieerd, gereld, geflamed, gelachen en de macho uitgehangen :cool:

Om dat te snappen moet je hier al een lange tijd zitten. Maar als je pas komt kijken in dit log of hoe dan ook dan snap ik zijn opmerking wel. want ik had op den duur ook zoiets van: assraping in progress:rolleyes:

ieder zijn eigen sjaak

Oke "Xtraretard", ff wat punten op een rij:
Punt één: Als je zo goed had gekeken als je zegt dan had je ook naar de tag motivatiecrisis gekeken. Ik heb geen zin om te trainen en te eten, ik heb dat log aangemaakt en mezelf een minimum gesteld aan voedsel om weer rustig aan te beginnen en zo me motivatie weer op te bouwen. Gelijk hardcore derin en een uitgebalanceerd trainings- en voedingsschema gaan volgen werkt dan niet.

Punt twee, ik geef totaal niet af op Loo, maar op alle (in mijn ogen) overdreven reacties.

Punt drie, het slaat op het feit dat die gewichten in het PL hok vrij normaal zijn. En ja we trainen allemaal met dumbbells en barbells (SM, PL, HG, BB) dus er is wel degelijk een vergelijking.

Dus alvorens je iemand wilt dissen, zorg dan dat je wat zinnigs zegt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven