Luc M
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loo, de internetheld van het BB hok
Kruip anders nog verder z'n anus in....

Vind je dumbbell shoulderpress echt wel bruut hoor, Loo!![]()
![]()
Loo, de internetheld van het BB hok
Kruip anders nog verder z'n anus in....
Loo, don't get me wrong, ik ben helemaal into de positieve feedback als in "nice training", "goed bezig, beest" of wat dan ook en een geinteresseerde vraag naar je training of voeding of een lolletje erbij. Maar ze doen alsof we hier een ronnie coleman of een (moge God zijn ziel hebben) Jesse Marunde op het board hebben. Ookal vind ik je presses vrij sterk, in het PL hok is dit vrij normaal. Al dat pikkengelik moet toch ook vermoeiend zijn voor jou? No offence naar jou toe natuurlijk
offtopic: dat filmpje is trouwens vet, Katt Williams is geniaal![]()

**** xtra waar haal je die shit vanaf

Hij heeft helemaal geen punt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rebuild-the-once-god-like-body-208015/
Check de titel van zijn log daarnaast zijn tags in zijn log.
Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....

Hij heeft helemaal geen punt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rebuild-the-once-god-like-body-208015/
Check de titel van zijn log daarnaast zijn tags in zijn log.
Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....