XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bulkkoning je kan PL en BB-ing niet met elkaar vergelijken hele andere manier van trainen. Denk dat veel (jonge)leden Loo als een soort voorbeeld zien qua trainingen levensT en daardoor snel complimenten maken. Is toch niet erg vriendelijk als je zo reageert?

Sterkte met je motivatiecrisis en broodjes kaas.

Laatst bewerkt:
Bulkkoning je kan PL en BB-ing niet met elkaar vergelijken hele andere manier van trainen. Denk dat veel (jonge)leden Loo als een soort voorbeeld zien qua trainingen levensT en daardoor snel complimenten maken. Is toch niet erg vriendelijk als je zo reageert?

Waarom kan je het niet met elkaar vergelijken, beide werken met Db's en BBs. Beide maken gebruiken van percentages, beide willen massa, beide willen kracht om voor mee massa te zorgen. Bij PL ligt de nadruk op kracht en BB op massa, daar blijft het ook bij.

Verder (voor de 100ste keer) vind ik de complimenten ook niet erg, alleen dat overdreven gedoe.

Jammer dat je niet eens normaal een discussie kunt voeren.
FAIL

Volgens mij ga ik inhoudelijk op zijn post in hoor, en zet ik 3 punten daaronder netjes op een rij. Dat je alleen 1 zinnetje qoute om vervolgens 1 woordje dik te drukken is pas een FAIL, bemoei je er dan gewoon niet mee.

Even voor jou nog: dit was de hele post, wat is hier geen discussie voeren aan?

Oke "Xtraretard", ff wat punten op een rij:
Punt één: Als je zo goed had gekeken als je zegt dan had je ook naar de tag motivatiecrisis gekeken. Ik heb geen zin om te trainen en te eten, ik heb dat log aangemaakt en mezelf een minimum gesteld aan voedsel om weer rustig aan te beginnen en zo me motivatie weer op te bouwen. Gelijk hardcore derin en een uitgebalanceerd trainings- en voedingsschema gaan volgen werkt dan niet.

Punt twee, ik geef totaal niet af op Loo, maar op alle (in mijn ogen) overdreven reacties.

Punt drie, het slaat op het feit dat die gewichten in het PL hok vrij normaal zijn. En ja we trainen allemaal met dumbbells en barbells (SM, PL, HG, BB) dus er is wel degelijk een vergelijking.

Dus alvorens je iemand wilt dissen, zorg dan dat je wat zinnigs zegt.

Achja weet je, ik zie dit bij elkaar geraapt zooitje sick ****s (want dat zijn we allemaal daar we redelijk obsessief met de sport bezig zijn) toch wel als een leuk clubje (inclusief een aantal PL gasten) die elkaar door de weg die bodybuilding dan wel powerlifting heet heen slepen. Het is vrij uniek dat een aantal members elkaar ondersteunen met zowel positieve als negatieve comments en feedback.

...

Misschien erger jij je eraan dat mensen overdreven positief zijn, ik vind het eerder een goede eigenschap van dit forum dat men elkaar ondersteunt en aanmoedigt.

Helemaal met je eens Loo, je moet elkaar ondersteunen in die zin, dat werkt prima... En kritiek bestaat niet, alleen feedback. Zodra sommige mensen dat verschil eindelijk eens door beginnen te krijgen, wordt het zowaar misschien wel gezellig hier ;)

Prettig weekend Loo, je bent top! :D
(Sjit, stront aan me vinger hahaha)

Volgens mij ga ik inhoudelijk op zijn post in hoor, en zet ik 3 punten daaronder netjes op een rij. Dat je alleen 1 zinnetje qoute om vervolgens 1 woordje dik te drukken is pas een FAIL, bemoei je er dan gewoon niet mee.

Het gaat er ook om dat je zijn naam veranderd in iets met het woord r*tard. Dat is gewoon erg kinderachtig. Ik zeg niet dat je GEEN discussie voert, je doet het alleen niet normaal omdat je niet respectvol bent tegen The Xtralarge. Misschien moet jij beter lezen.

Het gaat er ook om dat je zijn naam veranderd in iets met het woord r*tard. Dat is gewoon erg kinderachtig.

Maar je had het er net over dat ik geen discussie kan voeren?
Weet je zelf wel wat je bedoelt?
En wat is er mis met een woordgrapje naar iemand die mij onderuit haalt en mij disst?
Dat is niet kinderachtig wil je zeggen?

Gast jij dist iedereen die complimenten maakt in het log. En vervolgens vreemd opkijken als je daarop commentaar krijgt wat een waanzinnige ben jij:D

Ik ben ook een beetje retarted daar heeft hij gelijk in.
Maar hij heeft zelf nog geen 1 nuttige post in een log ergens gepost is gewoon a-relaxed als je zo reageert. En ja het zit hier natuurlijk helemaal vol met kontkruipers want we zitten allemaal te wachten op Loo zijn left overs....Misschien moet je eens je benen wijd doen kan je voelen hoe lekker het is.

Anyway ben er klaar mee

Dude, ik reageer op de mensen die overdreven reageren, dat zeg ik echt al de hele tijd.

De hater heeft helemaal geen punt, eerst en vooral mag het gezegd worden als iemand een sterke training neerzet en ten tweede zullen er niet veel kerels op dit forum zitten die zwaardere presses doen. Vooral verbazend hierbij is zijn toch relatief lichte lichaamsgewicht.

Maar je had het er net over dat ik geen discussie kan voeren?
Weet je zelf wel wat je bedoelt?
En wat is er mis met een woordgrapje naar iemand die mij onderuit haalt en mij disst?
Dat is niet kinderachtig wil je zeggen?

Het gaat er ook om dat je zijn naam veranderd in iets met het woord r*tard. Dat is gewoon erg kinderachtig. Ik zeg niet dat je GEEN discussie voert, je doet het alleen niet normaal omdat je niet respectvol bent tegen The Xtralarge. Misschien moet jij beter lezen.

:kiss:

Loo, don't get me wrong, ik ben helemaal into de positieve feedback als in "nice training", "goed bezig, beest" of wat dan ook en een geinteresseerde vraag naar je training of voeding of een lolletje erbij. Maar ze doen alsof we hier een ronnie coleman of een (moge God zijn ziel hebben) Jesse Marunde op het board hebben. Ookal vind ik je presses vrij sterk, in het PL hok is dit vrij normaal. Al dat pikkengelik moet toch ook vermoeiend zijn voor jou? No offence naar jou toe natuurlijk :)

offtopic: dat filmpje is trouwens vet, Katt Williams is geniaal :D

Chill die uitgebreidde reactie en ik ben het helemaal met je eens over positieve feedback dat dat motiverend is maar ik vind alleen dat er soms rectale feestjes worden gehouden en dat vind ik vervelend that's all.

The pimp chronicles part 1 is dat toch? Die heb ik tijdje geleden gezien en het schijnt dat er een nieuwe show is van hem maar die heb ik nog niet gezien? Weet jij der misschien iets van?

De hater heeft helemaal geen punt, eerst en vooral mag het gezegd worden als iemand een sterke training neerzet en ten tweede zullen er niet veel kerels op dit forum zitten die zwaardere presses doen. Vooral verbazend hierbij is zijn toch relatief lichte lichaamsgewicht.

Wat snap jij niet?

Hij heeft helemaal geen punt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rebuild-the-once-god-like-body-208015/

Check de titel van zijn log daarnaast zijn tags in zijn log.
Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....

Daar moet ik respectvol op in gaan Xto?

true enough
nouja.. ik kan ze wel degelijk met 200 kg + een goede bewegingsbaan, maar ik train ook zelden me traps, heb ze tot aan me oren, maar dat komt door het deadliften IMO, een betere oefening voor je traps dan shrugs is.

maar gezien jij met je knieeen zit.. .....

anyhow gaat lekker hier, ben benieuwd naar de volgende training

hoor ik daar een varkentje poepen?

hoor ik daar een varkentje poepen?

HAHAHA voor jou heb ik sowieso straks de verassing van de eeuw vetklep

ik laat je zo hard door het stof kruipen hier dat je niet meer weet of je meisje of jongen bent lillikerd. when i am done with you, you'll be kissing my ass :cool:

true enough
nouja.. ik kan ze wel degelijk met 200 kg + een goede bewegingsbaan, maar ik train ook zelden me traps, heb ze tot aan me oren, maar dat komt door het deadliften IMO, een betere oefening voor je traps dan shrugs is.

maar gezien jij met je knieeen zit.. .....

anyhow gaat lekker hier, ben benieuwd naar de volgende training

wahahahahah wat een grap

HAHAHA voor jou heb ik sowieso straks de verassing van de eeuw vetklep

ik laat je zo hard door het stof kruipen hier dat je niet meer weet of je meisje of jongen bent lillikerd. when i am done with you, you'll be kissing my ass :cool:

[Link niet meer beschikbaar] :P

Hij heeft helemaal geen punt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rebuild-the-once-god-like-body-208015/

Check de titel van zijn log daarnaast zijn tags in zijn log.
Vervolgens wat broodjes kaas eten. En afgeven op mensen die Loo complimenten geven omdat hij bizar hardcore traint samen met tigerde laatste tijd(zijn domme gedrag met blessure achterwege gelaten). + een vergelijking maken met PL-hok slaat helemaal nergens op....

Haha kerel. :o Hij heeft wél een punt, meerdere zelf. En die vergelijking met het PL-hok is mss wat gek, maar dan zou je in de eerste plaats ook geen belang moeten hechten aan gewichten, wat het merendeel hier toch wel doet. Lets face it, iedereen traint hier ook om steeds sterker te worden, anders hadden er hier wel wat mensen heel anders getraind.

En sinds wanneer zijn tags een indicatie van hardcore?

Los daarvan zal split met 60-80% isolatieshit zoals Loo regelmatig eens traint imo nooit in de buurt kunnen komen van keiharde compound-only trainingen met flinke volumes, maar goed, ieder zn meug.
Wat niet wil zeggen dat Loo niet goed traint en erg sterk is, maar dat is nog iets anders dan hardcore.

Je bedoelt o.a. dat Loo al plannen maakt om deze zomer zijn fysiek weer te vernken zodat hij weer een half jaar voor quasi niets heeft getraind? :rolleyes:
Hardcore zei je?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven