Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dank je BoTo

Ik vind het taalgebruik van sommige mensen niet alleen beneden alle peil, kennelijk hebben die zelfs niet genoeg zelfrespect om een topic van iemand anders niet met hun onzin te bevuilen... Kunnen jullie alsjeblieft dit soort crap posten in een shout box ofzo, en Loo's topic houden voor waar het is bedoeld...? Sjeemig...

Hou ut ff netjes allemaal...

[Link niet meer beschikbaar] :P

HAHAHA soo soo, moet ik toegeven DAT had ik niet gedacht, maar ja je traint al 11 jaar...... tenminste zo lang had je toch nodig voor het bereiken van bepaalde... erm... gewichten.. :P

verschil moet er gewoon wezen ivo. Sommige mensen dumbbell pressen 44 kg for reps, anderen squatten 200+.... zo gaat dat, live with it

En sommige mensen liegen over hun stats. haha

Boto,

Hardcore in de zin van goede trainingen topvoeding en gaan tot het gaatje tijdens de trainingen dat is wat Loo de laatste tijd heeft gedaan. Dacht dat je dat wel zou begrijpen. En ja heel veel bodybuilders doen iso-shit te veel bekende namen op op te noemen daar is niks mis mee. Je begrijpt denk ik niet de essentie van bodybuilding dat is namelijk het prikkelen van spieren om ze zoveel mogelijk te laten groeien. Dat staat niet synchroom met heavy weights. Kan oefeningen voor je verzinnen waarbij je 30% terug moet in je gewicht maar wel effectief kan trainen.

Los daarvan zal split met 60-80% isolatieshit zoals Loo regelmatig eens traint imo nooit in de buurt kunnen komen van keiharde compound-only trainingen

Je slaat hier volledig de plank mr. compound only dat zijn trainingen niet hardcore zijn:o Hoe kom je hierbij is dat ervaring, kennis of een persoonlijke mening?

kijk dit is nog eens een hardcore-training - brute training lootje met alles erop of eraan - ik ben erg onder de indruk van je schouder presses , daar moet ik echt passen op die kilo's

Boto,

Hardcore in de zin van goede trainingen topvoeding en gaan tot het gaatje tijdens de trainingen dat is wat Loo de laatste tijd heeft gedaan. Dacht dat je dat wel zou begrijpen. En ja heel veel bodybuilders doen iso-shit te veel bekende namen op op te noemen daar is niks mis mee. Je begrijpt denk ik niet de essentie van bodybuilding dat is namelijk het prikkelen van spieren om ze zoveel mogelijk te laten groeien. Dat staat niet synchroom met heavy weights. Kan oefeningen voor je verzinnen waarbij je 30% terug moet in je gewicht maar wel effectief kan trainen.

Je slaat hier volledig de plank mr. compound only dat zijn trainingen niet hardcore zijn:o Hoe kom je hierbij is dat ervaring, kennis of een persoonlijke mening?

- Ik ben geen compound-only'er. ;)
- Ik vind zijn trainingen goed in elkaar zitten, gevarieerd en stevig. Maar daarom zijn ze nog niet hardcore. Dan traint de helft van de mensen hier zogenaamd hardcore. Kijk eens in het logje van g-men of zo als je een beter begrip van hardcore wil leren kennen. Jaar in jaar uit tot het gaatje trainen en op alles letten en niet zo even midden in de zomer er de brui aan geven is wel heel wat anders. :)
- Hoezo begrijp ik de essentie van bodybuilding niet? Jij hoeft me niet uit te leggen wat dat inhoudt hoor. Dat het prikkelen van je spieren niet per se correleert met zware gewichten weet ik ook wel, en ik weet niet waarom je denkt dat ik dan meen. Ik weet echter wel dat de ene trainingsmethode zwaarder is dan de andere. (Wat niet betekent dat je ook met split en isolatie zware trainingen kan krijgen.)

Ik zal nogmaar eens vermelden dat ik Loo wel goed vind trainen voordat je me nogmaals de mond openbreekt. Maar Jopthelis heeft een punt als hij zegt dat Loo in verhouding tot anderen overdreven veel complimenten krijgt voor wat gewoon trainingen zijn zoals zovelen die doen.
Ah, misschien zie ik het anders en ben ik gewoon best streng omdat ik van mezelf weet dat ik graag het maximum uit elke training haal, maar los daarvan heb ik verre van de mentaliteit om hardcore met de sport bezig te zijn. Ik heb het gevoel dat Loo stiekem ook zo is.

ik vind die jopie een grote pipo

't is toch erg dat als iemand een zeer sterke training maakt dat zoiets dan de commentaar van zoveel haters uitlokt, ik begrijp dat niet hoor. Nogmaals Loo maakt hier sterke trainingen en als iemand dat zegt dan is dat geen ass licking maar gewoon een uiting van respect voor zijn trainingen. Als dat al niet meer mag dan weet ik het niet meer, uitingen als tegen de zomer heeft hij het weer verdoet horen hier niet, hij is NU goed bezig en daar hou ik het bij. Dit is trouwens de laatste post die ik hieraan ga vuilmaken, want de aandacht moet gaan naar de trainingen en niet naar ons gelul.

Hehehe, gaat weer lekker hier. Ik vind Loo ook helemaal geweldig. Je bent een beest met die monster presses. Ik hou van lekker diep gaan uhmmmm. :D

Dat je er vandaag niet bij was in Den Haag vond ik wat minder. Maar ik vergeef je. ;)
Volgende keer bij jou in de buurt doe ik mee, moet Loo irl ontmoeten. Misschien een handtekening vragen. :lol:

Hehehe, gaat weer lekker hier. Ik vind Loo ook helemaal geweldig. Je bent een beest met die monster presses. Ik hou van lekker diep gaan uhmmmm. :D

Dat je er vandaag niet bij was in Den Haag vond ik wat minder. Maar ik vergeef je. ;)
Volgende keer bij jou in de buurt doe ik mee, moet Loo irl ontmoeten. Misschien een handtekening vragen. :lol:

somebody just got lost in his asscrack :rolleyes:

The Xtralarge zei:
ieder zijn ding en zijn mening ik vind Loo hardcore trainen en mannen zoals G-men, Imponderabilia, Snoob en Strongman zijn beesten die kan je toch niet met "onze" Loo vergelijken. Ik ben het ook met je eens dat het stom is om helemaal naar de ke*ker te gaan van de zomer gaat mij niet gebeuren. Dat staat los van zijn trainingsgedrag van de afgelopen tijd. Het compound syndroom op DBB in DEZE SECTIE begrijp ik niet zo goed. De laatste tijd zie ik veel grote jongens trainen en hebben allemaal een mix van compounds met iso. Niks mis mee en imo gewoon hardcore!

Als er vroeger één iemand "compound-only"-minded was dan was jij het wel toch? Tot je nieuwe personal coach je wist te overtuigen van het tegendeel. ;) Maakt niet uit, ik ben het wel met je eens wat dat laatste stuk betreft, de combinatie blijft het best en ik hoop ook dat Loo de schade beperkt houdt, blijft toch zonde anders.

:gay: :D

Whahahaha! Oepsssss.... Stront aan de knikker :D

Als je presses zo gaan als bij Loo, heb je wel een beetje aarsstimulatie verdient vind ik.
Waar doe je het anders allemaal voor..?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven