Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en over anderhalf mand ben jij diegene die hier glashard zijn excuses gaat aanbieden met de grootste letters die hier te vinden zijn!!!!
bwa ik ben nog altijd een pak sterker en train nog niet half zo lang als jou
Los daarvan zal split met 60-80% isolatieshit zoals Loo regelmatig eens traint imo nooit in de buurt kunnen komen van keiharde compound-only trainingen
Hoe kom je hierbij is dat ervaring, kennis of een persoonlijke mening?Boto,
Hardcore in de zin van goede trainingen topvoeding en gaan tot het gaatje tijdens de trainingen dat is wat Loo de laatste tijd heeft gedaan. Dacht dat je dat wel zou begrijpen. En ja heel veel bodybuilders doen iso-shit te veel bekende namen op op te noemen daar is niks mis mee. Je begrijpt denk ik niet de essentie van bodybuilding dat is namelijk het prikkelen van spieren om ze zoveel mogelijk te laten groeien. Dat staat niet synchroom met heavy weights. Kan oefeningen voor je verzinnen waarbij je 30% terug moet in je gewicht maar wel effectief kan trainen.
Je slaat hier volledig de plank mr. compound only dat zijn trainingen niet hardcore zijnHoe kom je hierbij is dat ervaring, kennis of een persoonlijke mening?

Hehehe, gaat weer lekker hier. Ik vind Loo ook helemaal geweldig. Je bent een beest met die monster presses. Ik hou van lekker diep gaan uhmmmm.
Dat je er vandaag niet bij was in Den Haag vond ik wat minder. Maar ik vergeef je.![]()
Volgende keer bij jou in de buurt doe ik mee, moet Loo irl ontmoeten. Misschien een handtekening vragen.![]()

The Xtralarge zei:ieder zijn ding en zijn mening ik vind Loo hardcore trainen en mannen zoals G-men, Imponderabilia, Snoob en Strongman zijn beesten die kan je toch niet met "onze" Loo vergelijken. Ik ben het ook met je eens dat het stom is om helemaal naar de ke*ker te gaan van de zomer gaat mij niet gebeuren. Dat staat los van zijn trainingsgedrag van de afgelopen tijd. Het compound syndroom op DBB in DEZE SECTIE begrijp ik niet zo goed. De laatste tijd zie ik veel grote jongens trainen en hebben allemaal een mix van compounds met iso. Niks mis mee en imo gewoon hardcore!
Maakt niet uit, ik ben het wel met je eens wat dat laatste stuk betreft, de combinatie blijft het best en ik hoop ook dat Loo de schade beperkt houdt, blijft toch zonde anders.Hehehe, gaat weer lekker hier. Ik vind Loo ook helemaal geweldig. Je bent een beest met die monster presses. Ik hou van lekker diep gaan uhmmmm.
Dat je er vandaag niet bij was in Den Haag vond ik wat minder. Maar ik vergeef je.![]()
Volgende keer bij jou in de buurt doe ik mee, moet Loo irl ontmoeten. Misschien een handtekening vragen.![]()

Mijn arm hangt er nog net buiten.