- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je nog mee aan de contest trouwens, ik ben wel benieuwd hoe je fysiek er dit jaar bij staat!
Punt drie, het slaat op het feit dat die gewichten in het PL hok vrij normaal zijn. En ja we trainen allemaal met dumbbells en barbells (SM, PL, HG, BB) dus er is wel degelijk een vergelijking.
Los daarvan zal split met 60-80% isolatieshit zoals Loo regelmatig eens traint imo nooit in de buurt kunnen komen van keiharde compound-only trainingen met flinke volumes, maar goed, ieder zn meug.
Wat niet wil zeggen dat Loo niet goed traint en erg sterk is, maar dat is nog iets anders dan hardcore.
Ik zal nogmaar eens vermelden dat ik Loo wel goed vind trainen voordat je me nogmaals de mond openbreekt. Maar Jopthelis heeft een punt als hij zegt dat Loo in verhouding tot anderen overdreven veel complimenten krijgt voor wat gewoon trainingen zijn zoals zovelen die doen.
Neen, doe niet mee aan de contest, maar als je echt nieuwschierig bent naar mn fysiek: heb net nog n rugfotootje van gisteravond in mn trainingslogje geplaatst.
Hardcore heeft imo niks te maken met de trainingsroutine die je volgt, of de gewichten die je pakt. Het is de inzet die je geeft. Dat ene uurtje in de gym, en die 23 uur er omheen. Want dat is volgens mijn standaarden hardcore; die ****ing zieke voeding vanaf het moment tot je opstaat tot je gaat slapen.
Dat ene uurtje in the gym stelt weinig voor, als je tijdens dat uurtje geen ballen hebt kan je beter een andere sport zoeken. Maar 24/7 aan voeding en rust denken, dat is mentaal veel zwaarder en mijn standaard voor hardcore.
Dus volgens jouw standaarden zijn compound-only trainingen de indicatie voor hardcore? Dorian Yates deed ook achtelijk veel isolatie in z'n video blood and guts, zijn die trainingen dan niet zo hardcore omdat het veel isolatie is en weinig compound?
Hardcore heeft imo niks te maken met de trainingsroutine die je volgt, of de gewichten die je pakt. Het is de inzet die je geeft. Dat ene uurtje in de gym, en die 23 uur er omheen. Want dat is volgens mijn standaarden hardcore; die ****ing zieke voeding vanaf het moment tot je opstaat tot je gaat slapen.
Dat ene uurtje in the gym stelt weinig voor, als je tijdens dat uurtje geen ballen hebt kan je beter een andere sport zoeken. Maar 24/7 aan voeding en rust denken, dat is mentaal veel zwaarder en mijn standaard voor hardcore.

, die intensiteit is sowieso enorm verschillend.
) serieus hardcore noemen puur omdat je erg sterk bent in die eerste oefening en verder gewoon een basic training neerzet hebben waarschijnlijk nog nooit of zelden zelf een brutale black out gehad na een slopende training. En dat was mijn enigste "ergerlijk" puntje zowat, maar eens je in discussie geraakt... Maar dan heb je inderdaad gelijk dat bodybuilding heel wat meer is dan die paar uurtjes in de week knallen in de gym, dus.. who the **** cares uiteindelijk? 
Achja weet je, vanaf het begin van dit log hebben een aantal members het vallen en opstaan van "Loo's reis naar de ultieme fysiek" meegemaakt.
Ik was/ben de enige die hier m'n mental state en anderen zaken post zoals weekendverslagen e.d. Ik heb dat gedaan omdat ik van mening ben dat al dat gene van invloed is op mijn prestaties in the gym. En tuurlijk maak ik af en toe wat amusante zaken mee die hier ook de revu passeren. Ik kreeg er van een aantal veel kritiek op, mijn antwoord was; kankerstraal dan op uit m'n log.
Ik kreeg van veel meer members positieve kritiek erop. Uiteindelijk is dit log uitgegroeid tot toch wel een aardig populair log met een best absurd aantal bezoekers per dag, soms een paar honderd.
Waarschijnlijk een aantal members/gasten die denken; wat een kenkermongool is dat, maar ook een aantal members die misschien zaken van mij in zichzelf herkennen, of zich kunnen vinden met mijn visies op zaken, whatever.
Misschien dat ik daarom meer positieve feedback krijg dan het gemiddelde log waarin alleen cijfertjes worden gepost zonder enige achtergrondinformatie what so ever. Ik wil niet arrogant overkomen ofzo, maar het is zoals het is. Ik post zoals ik zaken ervaar, en toevallig trekt dat veel aandacht. Zowel negatief als positief.

Ben het wel met Boto eens, dat een compound only schema met een hoog volume een stuk zwaarder is dan een schema waarbij het grootste gedeelte isolatie is.
IMO is isolatie uitrusten van de compounds.
Verder moet iedereen gewoon verder gaan met aarslikken.

Ben het wel met Boto eens, dat een compound only schema met een hoog volume een stuk zwaarder is dan een schema waarbij het grootste gedeelte isolatie is.
IMO is isolatie uitrusten van de compounds.
Verder moet iedereen gewoon verder gaan met aarslikken.
Ligt maar net aan het aantal reps/sets, wel/niet tot failure/ beyond failure.
Verder zeg ik niet dat je stelling niet klopt. Ik denk alleen dat het niet zo zwart/wit is als jij zegt.
Van wat ik gelezen heb je aardig je best gedaan de laatste weken. Nog even.. en je kunt beachproof genieten van de zomer. 
Ben benieuwd naar de nieuwste pictures Loo.Van wat ik gelezen heb je aardig je best gedaan de laatste weken. Nog even.. en je kunt beachproof genieten van de zomer.
100 proteine-kudo's voor Loo.
Heb je trouwens je doelstellingen voor dit voorjaar bereikt die je aan het eind van vorig jaar in gedachte had?

Ik zal een dezer dagen eens ff wat foto's schieten.
Tiger4evah en ik werken via het "joker-systeem". Je hebt 4 jokers per jaar die je in mag zetten om een training te skippen wegens bitcherigheid. Dit is m'n eerste joker.![]()
Ben echt benieuwd hoe je erbij staat... Vooral je rug moet volgens mij wel massa bijgekomen zijn sterke.
Mooi systeem met een maatje trainen die ook hardcore traint is toch wel essentieel of in ieder geval makkelijker om te gainen. Goed combi zijn jullie!
Trainze straks.
Hmmz, waarschijnlijk niet inderdaad.
Mijn ervaring is toch dat bijvoorbeeld 5*5 compounds knallen een stuk zwaarder is, en meer rust nodig heeft dan een tradtitioneel splitschema.
Maar dit kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.
Opzich is het natuurlijk ook wel logisch dat compounds zwaarder zijn. De load is meestal groter en je gebruikt meer spieren. Dit geeft dus meer belasting op je lichaam.
Dit wil niet zeggen dat een splitschema niet hardcore kan zijn, maar dat beweer ik ook niet.