- Waardering
- 410
Je kan elke training zo zwaar mogelijk maken als je zelf wil, hangt van de intensiteit af. Iemand die elke keer volle bak traint op een split (zoals Loo) kan best zwaarder trainen dan iemand die 5x5 doet, een training die overigens imo niet eens zo zwaar is omdat de eerste sets toch maar op de automatische piloot zijn en slechts een voorbereiding op de laatste sets.
Helemaal Mee eens. Het kan inderdaad wel. Maar dat ligt dan voor de volle 100% aan de mindset. Deze heb ik in mijn post niet meegerekent, en alleen gekeken naar de oefeningen.
Maar een deadlift is bijvoorbeeld zwaarder dan een hyperextensionen een BOR is zwaarder dan een cable row. enz enz. Dit valt moeilijk te ontkennen.
Dit betekent dat een schema met 5 compounds bijvoorbeeld zwaarder is dan een schema met 2 compounds en de rest isolatie.
Zoals ik in mijn vorige post ook zei is dat niet meer dan logisch, omdat je met compounds een grotere load en meer spieren gebruikt.

Gebeurt uiteindelijk ook pas na ruim een maand volgens mij als je helemáál niets meer aan BB doet (voeding, training etc.). En trouwens: wat is er mis als je een bakje koolvis op het terrasje naar binnen werkt? Daar heb ik nou serieus schijt aan