XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Typische bodybuildtraining Loo lekker bezig topper.
Die chins blijven opmerkelijk als ik je status bekijk.

Fijne avond en vreetze wat staat er op het menu na je work out?

Whouw, blijf me verwonderen op je intensiteit van je BOR, netjes!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.803
thanks gappies.

post work out meal ;

125gram rijst met 200 gram kipfilet, en als beloning heb ik er wat zoetzure saus over heen gegooid. Dat is weer eens wat anders. :meal:

thanks gappies.

post work out meal ;

125gram rijst met 200 gram kipfilet, en als beloning heb ik er wat zoetzure saus over heen gegooid. Dat is weer eens wat anders. :meal:

.. Zoetzure Saus ..

Een klasieker!

Lekker Orgineel Loo, zal beter smaken als die droge meuk!

Shit die seated rows ... wat voor merk apparaat hebben jullie? Ik rijk nooit verder dan de 50 wil ik ze een beetje normaal uitvoeren.

• #4.806
.. Zoetzure Saus ..

Een klasieker!

Lekker Orgineel Loo, zal beter smaken als die droge meuk!

ja eigenlijk ben ik dom dat ik nooit sausjes of kruiden gebruik, want een ander smaakje is goed te doen.

Shit die seated rows ... wat voor merk apparaat hebben jullie? Ik rijk nooit verder dan de 50 wil ik ze een beetje normaal uitvoeren.

geen idee welk merk, ik vind deze nog vrij stroef gaan omdat het een ketting is en geen kabel. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij die 100kg moeite heb om niet naar achter te hangen, die reps verdienen niet de schoonheidsprijs.
Maar ik doe ze expres vrij "forced" om ook m'n biceps goed op hun fl**ker te geven, misschien groeien ze dan wat extra :D

DONDERDAG

Lekkere training wel, ik had DL overgeslagen omdat ik nog last had van m'n onderrug dus ik had extra power over voor de andere oefeningen. Brute pomp erin. Godzijdank geen last meer van m'n onderarm met traps dus die heb ik sinds weken weer fatsoenlijk aan kunnen pakken.

Rug

Pull ups (assisted)
4 * 10 * bw

Lat pulldown (behind the neck)
10 * 60
10 * 70
10 * 70

BOR's
12 * 70
10 * 90
10 * 110
12 * 90

Small grip seated rows
10 * 77,5
10 * 92,5
10 * 100
10 * 77,5

Small grip pull downs
10 * 50
10 * 70

Traps

Barbell shrugs
14 * 70
12 * 100
13 * 130
12 * 150 (laatste forced)

Dumbbell shrugs (1sec hold)
12 * 42
12 * 46
12 * 36

super bb row lootje 10 * 110 is zware shit , doe ik je niet na terwijl wel sterk in mijn rug ben - een old school rug/traps training -

je bent heel goed bezig man met al die reppies - :wl:

Goeie BOR's en Shrugs, speelvogel!

thanks gappies. post work out meal ; 125gram rijst met 200 gram kipfilet, en als beloning heb ik er wat zoetzure saus over heen gegooid. Dat is weer eens wat anders. :meal:
:thumbs: lekker man waarom geen groente dat window effect snel man pleur nog meer voedsel naar binnen;)

geen idee welk merk, ik vind deze nog vrij stroef gaan omdat het een ketting is en geen kabel. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij die 100kg moeite heb om niet naar achter te hangen, die reps verdienen niet de schoonheidsprijs.
Maar ik doe ze expres vrij "forced" om ook m'n biceps goed op hun fl**ker te geven, misschien groeien ze dan wat extra :D

Okay .. naja laten we het er gewoon op houden dat mijn biceps gewoon zwak zijn :o:D

Die rug moet toch wel lekker massief worden als ik die reps en gewichten op je BOR zie.

• #4.813
Die rug moet toch wel lekker massief worden als ik die reps en gewichten op je BOR zie.

Ik heb ****ing hard gewerkt aan die rug, meer wijdte en dikte.
Het is nog steeds niet naar m'n zin maar beter dan dat het was.
Ik hoop dat het deadliften en squatten zonder riem ook z'n vruchten heeft afgeworpen voor m'n onderrug, miste daar nog wat massa. Rug blijft lastig omdat je het zelf niet kunt zien.

Ik zie niet zo gauw dat iemand jou rug verslaat. Als hij er tenminste zo gruwelijk bijstaat als op die ene foto:D

Mmm toen was het het rif-gebergte .. ga voor het himalaya-gebergte he ;)

Met alleen een rug win je helaas niet he.:p

Winnen doe ik sowieso niet, gezien de leden die meedoen. Zolang mijn fysiek maar verbeterd is ten opzichte van vorig jaar .. en toen bleef ik Loo net voor ;)

• #4.817
Ik doe waarschijnlijk niet eens mee aan die contest, dus don't worry.

Maar ik zal wel ff pics posten binnenkort, i ain't that much of a p*ssy.

Ik doe waarschijnlijk niet eens mee aan die contest, dus don't worry.

Maar ik zal wel ff pics posten binnenkort, i ain't that much of a p*ssy.

Ah **** that shit man .. je doet gewoon mee ouwe!!

Progressie kan niet anders dan goed zijn, te zien aan je log!

Pics maken loo van je rug, zo hou je het goed in de gaten.

sterk man die been en rug training, goed bezig :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven