The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks gappies.
post work out meal ;
125gram rijst met 200 gram kipfilet, en als beloning heb ik er wat zoetzure saus over heen gegooid. Dat is weer eens wat anders.![]()
.. Zoetzure Saus ..
Een klasieker!
Lekker Orgineel Loo, zal beter smaken als die droge meuk!
Shit die seated rows ... wat voor merk apparaat hebben jullie? Ik rijk nooit verder dan de 50 wil ik ze een beetje normaal uitvoeren.

DONDERDAG
Lekkere training wel, ik had DL overgeslagen omdat ik nog last had van m'n onderrug dus ik had extra power over voor de andere oefeningen. Brute pomp erin. Godzijdank geen last meer van m'n onderarm met traps dus die heb ik sinds weken weer fatsoenlijk aan kunnen pakken.
Rug
Pull ups (assisted)
4 * 10 * bw
Lat pulldown (behind the neck)
10 * 60
10 * 70
10 * 70
BOR's
12 * 70
10 * 90
10 * 110
12 * 90
Small grip seated rows
10 * 77,5
10 * 92,5
10 * 100
10 * 77,5
Small grip pull downs
10 * 50
10 * 70
Traps
Barbell shrugs
14 * 70
12 * 100
13 * 130
12 * 150 (laatste forced)
Dumbbell shrugs (1sec hold)
12 * 42
12 * 46
12 * 36

thanks gappies. post work out meal ; 125gram rijst met 200 gram kipfilet, en als beloning heb ik er wat zoetzure saus over heen gegooid. Dat is weer eens wat anders.![]()

geen idee welk merk, ik vind deze nog vrij stroef gaan omdat het een ketting is en geen kabel. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij die 100kg moeite heb om niet naar achter te hangen, die reps verdienen niet de schoonheidsprijs.
Maar ik doe ze expres vrij "forced" om ook m'n biceps goed op hun fl**ker te geven, misschien groeien ze dan wat extra![]()

Die rug moet toch wel lekker massief worden als ik die reps en gewichten op je BOR zie.

Die rug moet toch wel lekker massief worden als ik die reps en gewichten op je BOR zie.
Indeed .. ik mag wel oppassen wil ik een goede plaatsing hebben dit jaar in de contest.
Je gaat mijn rug niet verslaan ouwe indo![]()

Met alleen een rug win je helaas niet he.Ik zie niet zo gauw dat iemand jou rug verslaat. Als hij er tenminste zo gruwelijk bijstaat als op die ene foto![]()

Ik zie niet zo gauw dat iemand jou rug verslaat. Als hij er tenminste zo gruwelijk bijstaat als op die ene foto![]()

Ik doe waarschijnlijk niet eens mee aan die contest, dus don't worry.
Maar ik zal wel ff pics posten binnenkort, i ain't that much of a p*ssy.