Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dan ga je toch voor de tussenweg? Zolang je maar hard traint en genoeg eten binnenkrijgt is er niet zoveel aan de hand.

Dat had ik laatst ook tijdens optrekken dat iemand zich aan me begon op te trekken.

hahaha :D wat dacht je? Wat heb ik nou aan me fiets ehhh been hangen?

Helemaal Mee eens. Het kan inderdaad wel. Maar dat ligt dan voor de volle 100% aan de mindset. Deze heb ik in mijn post niet meegerekent, en alleen gekeken naar de oefeningen.

Maar een deadlift is bijvoorbeeld zwaarder dan een hyperextensionen een BOR is zwaarder dan een cable row. enz enz. Dit valt moeilijk te ontkennen.
Dit betekent dat een schema met 5 compounds bijvoorbeeld zwaarder is dan een schema met 2 compounds en de rest isolatie.

Zoals ik in mijn vorige post ook zei is dat niet meer dan logisch, omdat je met compounds een grotere load en meer spieren gebruikt.

het ligt allemaal aan jezelf - hoe iemand dus traint , mij zegt het persoonlijk niets of je compounds traint / split / superset of iets anders -

ik kan wel intensiever trainen dan iemand die compounds traint of vice versa -

Die inclines zijn echt beestachtig sterk man!
Ik blijf het zeggen...
Hebben ze geen zwaardere waar je traint..? ;)
Heavy Dude! :thumb:

Als ik straks in Geldrop ga trainen wil ik ze ook doen. ze reiken daar tot 60 kg de dumbbells
Dus die patserige 50 kg incline wil ik ook ervaren :cool::cool:

Ik ga hier ook een voorbeeld aan nemen en eens met de dumbbells werken op de incline i.p.v. de barbell.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.787
WOENSDAG

Just another day at the office. Niks bijzonders. Zwaarste van deze training was nog dat ik samen met een buffel trainde die echt gruwelijk stonk toen hij begon te zweten; het was niet normaal gewoon. Net een rottend lijk. Ik ben nou nog misselijk.

Parallelsquat (no belt)
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 120
10 * 140

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 300
12 * 300
12 * 300

Leg extensions
4 * 14 * 75 (fullstack)

Seated leg curls
12 * 65
10 * 75
12 * 65
10 * 65

Adductor machine
14 * 45
14 * 65
14 * 80 (spot)
14 * 80 (spot)

Stonk tiger zo? :D J/k

Goede training :thumb:

Tiger?

stink.jpg

WOENSDAG

Just another day at the office. Niks bijzonders. Zwaarste van deze training was nog dat ik samen met een buffel trainde die echt gruwelijk stonk toen hij begon te zweten; het was niet normaal gewoon. Net een rottend lijk. Ik ben nou nog misselijk.

Parallelsquat (no belt)
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 120
10 * 140

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 300
12 * 300
12 * 300

Leg extensions
4 * 14 * 75 (fullstack)

Seated leg curls
12 * 65
10 * 75
12 * 65
10 * 65

Adductor machine
14 * 45
14 * 65
14 * 80 (spot)
14 * 80 (spot)

geeft wel aan lootje , dat jij er ook alles voor over hebt om groot te worden - wij hadden er vroeger eentje bij , die liet bij elke eerste oef een vette vieze whey-scheet - opgefokte boel werd het dan:)

• #4.792
geeft wel aan lootje , dat jij er ook alles voor over hebt om groot te worden - wij hadden er vroeger eentje bij , die liet bij elke eerste oef een vette vieze whey-scheet - opgefokte boel werd het dan:)

Ja dat zijn echt teringstreken, ik moet frisse lucht hebben tijdens m'n sets weet je. Maarja die gast traint wel ****ing hard dus ik had hem nodig vandaag, beter dan alleen benen trainen.

wil wel eens weten hoe dit eruit ziet :p:p:p

hahaha vrij gay ja, toevallig deed ik vandaag mezelf spotten door een beetje te helpen, maar tiger en ik helpen elkaar ook rustig hoor. Als we er maar van groeien, ik hou tiger z'n ballen nog beet als het voordeel heeft met de training.

Ik denk dat als jullie met elkaars ballen gaan spelen jouw knieproblemen zo over zijn loo!

Goede leg workout Loo.
Flinke legg press met dikke reprange!
Is dat een decline legg press?

Goed dat je ook aandacht besteed aan de adductoren, en zelfs zo ver gaat dat je er een spotter bij hebt!!

Alles voor een goede training éh?! :thumb:

hahaha ****ed up ja, wat een verrotte sport is BB toch eigenlijk.
Zondag lag ik eerst de hele dag ergens aan een strandje, s'avonds ben ik wezen BBQen en daarna heb ik nog een terrasje gepakt.

Enerzijds wil je gewoon lekker genieten, lekker koud biertje zuipen, geen stress om voeding en shit, ff relaxen.
Anderzijds wordt je helemaal panisch; **** het is al twee uur geleden ik moet m'n eiwitten hebben, **** ik drink alcohol alcohol is katabool, **** als ik op het terras zit kan ik moeilijk met m'n tupperware bakje met koolvis gaan snacken, **** **** **** ik val af ik verlies massa, FUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!

Haha, heel herkenbaar allemaal. Eigenlijk is BB ook moeilijk te combineren met een normaal sociaal leven (lekker stappen, relaxen), Die ijzeren discipline om de sport en het feesten/zuipen te combineren kan ik helaas niet opbrengen. Daarom let ik doordeweeks lekker op mijn voeding, maar in het weekend laat ik het allemaal varen. Ik weet dat ik daardoor nooit optimale resultaten kan halen, maar dat is dan maar zo.

Respect daarom voor de gasten die echt volgens de ijzeren wetten van de bodybuilding leven!

Leuke log dit trouwens!

• #4.800
DONDERDAG

Lekkere training wel, ik had DL overgeslagen omdat ik nog last had van m'n onderrug dus ik had extra power over voor de andere oefeningen. Brute pomp erin. Godzijdank geen last meer van m'n onderarm met traps dus die heb ik sinds weken weer fatsoenlijk aan kunnen pakken.

Rug

Pull ups (assisted)
4 * 10 * bw

Lat pulldown (behind the neck)
10 * 60
10 * 70
10 * 70

BOR's
12 * 70
10 * 90
10 * 110
12 * 90

Small grip seated rows
10 * 77,5
10 * 92,5
10 * 100
10 * 77,5

Small grip pull downs
10 * 50
10 * 70

Traps

Barbell shrugs
14 * 70
12 * 100
13 * 130
12 * 150 (laatste forced)

Dumbbell shrugs (1sec hold)
12 * 42
12 * 46
12 * 36

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven