- Waardering
- 666
Dat had ik laatst ook tijdens optrekken dat iemand zich aan me begon op te trekken.
hahahaha ik las het ja wat een mong**l zeg.
Hele set verdoet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik laatst ook tijdens optrekken dat iemand zich aan me begon op te trekken.
Dan ga je toch voor de tussenweg? Zolang je maar hard traint en genoeg eten binnenkrijgt is er niet zoveel aan de hand.
wat dacht je? Wat heb ik nou aan me fiets ehhh been hangen?Helemaal Mee eens. Het kan inderdaad wel. Maar dat ligt dan voor de volle 100% aan de mindset. Deze heb ik in mijn post niet meegerekent, en alleen gekeken naar de oefeningen.
Maar een deadlift is bijvoorbeeld zwaarder dan een hyperextensionen een BOR is zwaarder dan een cable row. enz enz. Dit valt moeilijk te ontkennen.
Dit betekent dat een schema met 5 compounds bijvoorbeeld zwaarder is dan een schema met 2 compounds en de rest isolatie.
Zoals ik in mijn vorige post ook zei is dat niet meer dan logisch, omdat je met compounds een grotere load en meer spieren gebruikt.
WOENSDAG
Just another day at the office. Niks bijzonders. Zwaarste van deze training was nog dat ik samen met een buffel trainde die echt gruwelijk stonk toen hij begon te zweten; het was niet normaal gewoon. Net een rottend lijk. Ik ben nou nog misselijk.
Parallelsquat (no belt)
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 120
10 * 140
Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 300
12 * 300
12 * 300
Leg extensions
4 * 14 * 75 (fullstack)
Seated leg curls
12 * 65
10 * 75
12 * 65
10 * 65
Adductor machine
14 * 45
14 * 65
14 * 80 (spot)
14 * 80 (spot)

WOENSDAG
Adductor machine
14 * 80 (spot)
14 * 80 (spot)

geeft wel aan lootje , dat jij er ook alles voor over hebt om groot te worden - wij hadden er vroeger eentje bij , die liet bij elke eerste oef een vette vieze whey-scheet - opgefokte boel werd het dan![]()
Ik denk dat als jullie met elkaars ballen gaan spelen jouw knieproblemen zo over zijn loo!
True. En dan kan er speciaal voor MarcJ een filmpje bij gemaakt worden.

Ik denk dat als jullie met elkaars ballen gaan spelen jouw knieproblemen zo over zijn loo!

hahaha ****ed up ja, wat een verrotte sport is BB toch eigenlijk.
Zondag lag ik eerst de hele dag ergens aan een strandje, s'avonds ben ik wezen BBQen en daarna heb ik nog een terrasje gepakt.
Enerzijds wil je gewoon lekker genieten, lekker koud biertje zuipen, geen stress om voeding en shit, ff relaxen.
Anderzijds wordt je helemaal panisch; **** het is al twee uur geleden ik moet m'n eiwitten hebben, **** ik drink alcohol alcohol is katabool, **** als ik op het terras zit kan ik moeilijk met m'n tupperware bakje met koolvis gaan snacken, **** **** **** ik val af ik verlies massa, FUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!